Розділ 11.4 - Шторм

10 4 0
                                    

Коли я встав уранці, температура спала, але я вирішив не йти на заняття і вирушив до лікарні.

Я сказав Каеде і Хіні, що застудився, тому їм не потрібно приходити до мене вранці, але вони занепокоїлися і все ж відвідали мене.

Я думав, що зв'язуватися з ними марно, але радий, що зробив це.

Каеде думав над тим, що холодного я можу з'їсти, і приготував домашнє фруктове желе. Його жіночність вражає.

Не було нічого дивного в тому, що Хіна програла Каеде в цій "сутичці".

Однак я думаю, що їм потрібно змагатися в жіночності.

Я вирушив на консультацію в лікарню поруч із будинком. Діагноз, який мені поставили, - "застуда".

Одразу ж після того, як я увійшов до кабінету, лікар сказав: "Це застуда. Прийміть ліки і відпочиньте. Добре, наступний~" - і випровадив мене.
Я віддав рецепт у найближчу аптеку, купив ліки і вирушив додому.

Я з'їв обід, який приготував старший брат, прийняв ліки і вирішив подрімати.

Деякий час я спав спокійно, але прокинувся від дзвінка телефону.

На екрані висвітилося ім'я Хару-нії.

– З тобою все гаразд?

– Так, усе добре.

– Я хотів зайти до тебе, щоб перевірити, як ти, але мене зупинив Макото. Він сказав, щоб я не заважав тобі відпочивати.

Я вже почувався краще, і мені було нудно, тож я був би радий, якби він прийшов.

– Гей, дозволь змінити тему, але в Макото поганий настрій. Знаєш, чому?

– А?

Я був здивований.

Старший брат рідко буває в поганому настрої.

Він завжди посміхається.

Коли він сердиться, завжди є причина, але я не знаю, чому він сердиться цього разу.

Сьогодні вранці він мав нормальний вигляд і навіть приготував обід. Я не бачив жодних ознак того, що в старшого брата поганий настрій.

– Я не знаю. Може, ти щось зробив, щоб він розлютився, Хару-ніі?

– Я навіть припустити не можу що такого я зробив!

Я так і знав... Це їхня особиста проблема, але вони не можуть нікому про неї розповісти!

Я зрозумів, що став молодшим братом головного героя BLWhere stories live. Discover now