10|seni korumak istiyorum

360 54 135
                                    

iyi okumalaar, yorumlariniz beni mutlu edermiis💗

iyi okumalaar, yorumlariniz beni mutlu edermiis💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




•••

"bir de kızın yanında sana bağırdı mı?"

uçurum kenarında yaptığımız sohbetin üzerinden bir kaç gün geçmişti bile. şu an yoongi ile okula yakın bir kahvecide oturup onun yaşadığı şeyleri bana anlatmasını istemiştim.

mesaj olarak anlatmıştı evet ama, detaylı bir şekilde anlatmasını istemiştim şimdi. keşke anlatmasaydı diyordum. keşke anlatmasaydı çünkü şu an kalkıp da o herifi dövmeye gidemezdim. hele ki yanımda yoongi varken..

yoongi yutkunarak başını sallamış, ellerini kahveye sararak küçük bir yudum almıştı. bana bakmıyordu. neden bilmiyordum ama, etrafına kaçamak bakışlar atıyordu yalnızca.

ah, o yoksa-

"yoongi, neden bana bakmıyorsun?"

yoongi başını hafif bana kaldırmış, gözlerime baktıktan sonra ise bakışlarını tekrardan kahvesine indirmişti. böyle yapmasıyla küçük yuvarlak masada öne doğru eğilip elimi çenesine koymuş, bana bakmasını sağlamıştım.

gözleri dolmuştu.

o herifi öldürmeliydim.

"senin yaşadığın şeyler utanmanı gerektirecek şeyler değil. eğer utanıp sıkılacak birisi varsa, o da o pislik herif. sakın, sakın başını öne eğme. sen başını öne eğecek bir şey yapmadın! şerefsizlik yapan kişi o, sen değilsin!"

sinirle söylediğim şeylerle yoongi dolan gözleriyle beraber sinirle bakmaya da başlamıştı. ardından aynı siniriyle konuşmaya başlamıştı.

"benim için kolay bir şey olduğunu mu sanıyorsun? hayatımda ilk defa birine güvendim ben! beni o kızın yanında öyle aşağılaması ne kadar acınası bir duruma düşmemi sağladı biliyor musun!-"

"işte sorun da bu yoongi! acınası duruma düşen kişi sen değilsin, anla artık bunu."

yoongi yutkunarak bana bakmış, ardından gözlerini sıkıca kapatıp başını öne eğmişti. "hiç bir zaman yeterli birisi olamayacağım"

elimi yumruk yapıp gözlerimi kapatmış, sinirle başımı yan tarafa çevirmiştim. yoongi hiç aynaya bakmıyordu anlaşılan.

"kendini dışardaki insanlara göre eleştirmeyi bırak. sen onlar değilsin, onların istediği birine dünüşmeye çalışma. sen..."

Nepenthe ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin