"Felix"hem kölem olsan nolcak çok konuşmada ceketimin cebinden kartı al.
"Hyunjin"Okeee
----------------------------☆♡--------------------------
Hyunjiin markete gitmişti ve bende hayla pjamamı arıyordum.
Ya nereye koymuş olabilirim ala ala.
⚡️Aha şimdi hatırladım en son balkona korumaları için bırakmıştım.
B12 eksikliğim çok yoktu oyüzden ilaç kullanmama gerek yoktu.Ama bence başlamalıyım.
Koşa koşa balkona çıktım.
Aboo hava baya soğuktu.
E 1dk pjama altım nerde benim!!!Ya burda yok nerde bu siktimin donu.
Kocaman bir iç çekip pjama üstünü alıp odama gittim. Midem aşırı bulanmaya başlamıştı başım birazda dönüyordu.
Acıkmıstım ama açlıktan olamaz.
Lanet olası o biradan birdaha içmeyeceğim.Banyoya girip duş alacaktım.
Üzerimdeki siyah bol tişörtü çıkarıp sepete fırlattım.
Ve sıcak suyu açıp vücudumun ıslanması için suyun altına girdim.Birkaç dk sonra
Nefes nefese eve doğru varmıştım.
Okadar yorulmuştumki yemek yiyecek halim yoktu.
Kapıyı tıklatıp Felix'in açmasını bekliyordumki açmadı.
Duymuyormuydu?bir kere daha tıklattım açmamıstı.Neyseki anahtarı almıştım.
Anahtarla kapıyı açıp içeri girdim.
Poşetteki yiyecekleri bırakmak için mutfağa doğru gittim.
Masanın üzerine bırakıp odama üzerimi değiştirmeye gittim.
Sonrada Felix diye evde seslendim ama cevap yoktu umursamayıp suratıma bakım yapmak için üst kattaki lavoboya gittim.kapıyı açmıştım ama içeride Felix vardı.NEEEE!!Sadece kalçasında havlu vardı ve kafasını kuruluyordu.
Bianda Felix beni görünce,a kapıyı kilitlemiştim nı-nasıl?
Suratım kızarmıstı ve o konuşunca çığlık atarak kapıyı kapatıp odama kaçmıstım.
Hayla daha demin neyle karşılağtığımı anlamaya calisiyodum.Ama o vücudu o eşsiz karın kasları harika görünüyordu.Bianda suratıma tokat atarak,lan ben ne düşünüyorum.Kendine gel Hyunjin kendine geellllllllğğğğğğ aptalım.👉🏻👈🏻🎀
Banane ondan.
Hiç birsey olmamış gibi odayı terk ederek mutfağa gidip poşetekı malzemeleri ve yiyecekleri çıkarıp hazırlamaya başladım.
Arkadan Felix elleriyle alkış yaparak,Oooooo hyunjin bey sen yemekte mi yaparmışsın.Aman diyim yaparken yemeyi yakma kabusun olurum hatta direkt burdan çekil tavukları ben kızartıcam.Hyunjin,Oldu gidiyorum hem işime gelirr.Yemekler hazır olunca çağırırsın ben içeride az kestirecem diyip gitti.
Bende kulaklığımı takıp müzik açtım ve ilk sebzeleri yıkayıp doğrama tahtasının üzerine koydum.Sonrada tavuk butlarını bir güzel Hazırladığım sosla karıştırıp fırına yerleştirdim.
Hyunjin acı sos almışmı diye poşete baktım.Almıştı,Tavuklar kızarınca fırından çıkartıp acı sosa bulamıştim.
Aşırı lezzetli görünüyordu yaninadada doğradıĝim sebzelerle salata ve sıcak erişte hazırlayıp Masayı kurmuştum.
Sonrada üzerimdeki şef önlüğünü çıkartıp Hyunjin'i kaldırmaya gittim.
Koltuklardan birtanesjne kıvranıp uzaniyordu.Cok tatlı görünsede bu uykuyu bozmam lazımdı.
Bir kaçkez Hyunjin+2 diye seslendim uyanmıyordu.Mübarek sanki kış uykusuna yattı Boz ayı ya.Bianda bi elimle omuzlarından diğer bir elimlede kalçasından tutarak kucağıma almıştım.Amk yine uyanmamıştı.
Öldümü bu çocuk.ala ala
Kucağımdaki bedene seslenerek sonunda uyandirmiştim.
Biraz sersemdi ama benim kucağımda olunca gözleri bianda açıldı.Şşş sessiz ol yemek hazır uyandırmaya çalıştım ama birtürlü uyanmadın.
Kafasını onaylarcasına hafif salladı.
Tepki vermemişti,laf etmemişti.
Hyunjin'i kucağımdan tam indiricekken
Boynuma sıkıca sarılıp masaya kadar götür dedi.N-ne"anlamadım.
Sessizce neyi anlamadın aptal uykumvar banane almasaydın kucağına götür şimdi.
İçten bir nefes vererek mutfağa kadargötürüp sandalyeye bile ben otutturmuştum.Aynı bir bebek gibiydi.
Hyunjin masadakileri görerek OOOOOO Felix şefimizde buğün de mağrifetini konuşturuyor bakıyoruz
Tbee olm senden daha iyi yemek yaptığım kesin😎
Hyunjin gözdevirerek
hemen eline kendim hazırladıĝım soslu tavuklardan alarak kocaman bir ısırık almıştı.Uff çok lezzetli,ellerine sağlık.Tşkk edrmm...
.....
Yemekleri yedikten sonra kaldırdık.Off hyunjin canım sıkılıyor hadi gel PlayStation oynayalım ne dersin.
Hayır derim ben uyumaya gidicem.
Hadi ama hiç uykum yok.
Bir seferlik oynasan olmazmı.Hayir;ya of
Hmm ozmn yarın öğle yemeğimi sen ısmarliyacaksın.
Yaa of hyunjin niye herseyi karşılıklı yapıyorsun.Eger böyle devam edersen.
İleride başka şeylere mağruz kalabilirsin he sence?
Ya Felix pisleşme.Uf tmm hadi oynayalım bakalım diyip göz devirdi.Yaklaşık bir buçuk saattir oynuyorduk bi ara mola verdik ama baya uykumuz vardı.saatte 04:16 gösteriyordu.
Ayağa kalkıp odaya gidicek halimiz bile yoktu.
-------------------------------<sabah olur eheh)Aĝh boynumm boynum tutulmuş lan ben nerdeyim. Üstümde bj ağırlık hissetmiştim.Kafamı üstüme eğip baktığımda hyunjin bana sarılarak uyuyordu.
A
Ne!
Tbee yaa dün akşam burda uyuya kalmışız.
Ayağa kalkmaya çalışıyordum ama Hyunjin yüzüne kalkamıyordum.
Biraz bekleyip uyanmasını bekledim.
Biraz kıpırdanmıştı.Gözleri hafif açılırken kafasını bianda kaldırıp bana baktı ve bir kaç dakika böyle bakışmıstık.
Acaba içinden ne düşünüyordu ve neden böyle bakıyordu.Ve bianda "üzgünüm Felix kendimi tutamıyorumda diyip"dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı.
Ses çıkarmadan nedense kendime hakim olamayıp ona karşılık vermiştim.
Kim bilir şuan ne kadar utanıyordur.Nefessiz kalincada geri çekilmişti.
E-ee e Felix ben ç~çok üzgünüm duramadım lütf-
Susması için çenesinden tutup dudaklarına yapışmiştım. Aslında benimde hoşuma gitmedi değil.
Hyunjin"<Bu Felix ne yapıyor böyle hoşuna mı gittiki?>
Ah~h Lanet olsun çok sert öpmeye başlıyordu nefesim tükeniyor.
Aniden alt dudağımı ısırınca küçük ama güçlü bi inlemeli bırakmıştım.
Âğ acıdı.Nefes nefese kalarak kafamı geri atmıştım.Utancımdan kıpırdayamiyordum.Bianda ne yaptım ben.
Üzerin den hızlı bi şekilde indim ve lavoboya koşup kapıyı kitledim.
☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡♡☆♡☆♡☆♡♡☆♡☆♡☆Neyaptım ben ayol
Çok saçma oldu
Lütfen sövmeyim olurmu.
Haftaya yeni bölüm atmış olurum.
İnş yazılilarınızda
90 üstü alabilirsiniz👉🏻👈🏻🎀
Bay bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pic😈Piskopat🏍Motorcu🏍/HYUNLIX✨️
ActionHyunlix Semelix Motorcu felix Yan sınıfın popüler felix ve diğer sınıfın popüleri hyunjin Motor çetesi felix,minho,changbin,chan Hyunjin ekibi hyunjin,jisung,seungmin,jeongin--☆