Tam opücekken telefonu çaldı.
.....Fırsat bulup olduğum yerden kaçtım.
<kalbim çıkacaktı,ne yapmaya çalışıyordu,offf>Onun suratında sinirli bi yüz ifadesi vardı,çok sinirlenmiş belli.
O telefonla konusurkenbende mutfağa gidip kahvaltı yapmaya başladım.
Oysa daha hazırlanıyordu.Hazırlanıp yanıma geldi.Hiç birsey olmamış gibi bide oturup yemek yiyordu.
Tch kalbim hayla hızlı hızlı atiyo.Bian önce yemeği bitirdikten sonra beraber ayakkabılarımizi giydik.
Felix motoruna binmek için eldivenlerini ve kaskını takıyordu,Bende onu orda bırakıp yürüyerek okula gidecektim.
Heyy nereye gidiyorsun! atla arkama seni ben götürurüm.
Yok kalsın yürüyerekte gidebilirim.
Saçmalama bu sıcak havada yürüyerek gitmekmi,terlersin olmazz,atla arkama.
Duymazlıktan gelip gidecekken belimde bi el hissettim,Felix belimden tutarak kucağına aldı,ve motora bindirdi.
İtiraz etmeden sadece oturuyodum.Aferin ;)
Ne?
Boş ver
Motorla okula geldiğimizde motor arkası yüksek olduğu için inmekte zorluk çekerken Felix yine inmem için yardım etti.
Tskk edrmm
Rc :)
Seni istersen sınıfına bırakayım.
Yok saoll ben giderim.
Tamamdır,dikkat et kendine.
Sendee
He bide öğlen tenefüsünde okulun terasına gel,yarım kalan bi işimiz var ;)
<ne işi olabilirr ki?>
Ta~tamam gelirim.Guzell,gorüsürüzz.
Görüsüruz.
Aklımda ne işi diye düşünürken kapıdan hızlı bir şekilde çıkan seungmine çarpıp yeee düştüm.
Ashğ
Aa özür dilerim iyimisin.
İyiyim.
*hyunjini yerden kaldırır 'seungmin'*
Ee kanka nasılsın
Hm iyi gibiyim.
Ailenden bi haber varmi.
Şuan yok ama geçen babam aradı ve açmadım.
Umurlarında bile değilim.Olsunya takma kafana boşver eğleniriz bizde.
Aynen.
Bak eğleniriz diyince acaba bu akşam luna parka mi gitsek?
Güzel fikir ama malesef ben gelemem.
Nedenn.
Felix maç yaparken ayağını sakatlamis,bu akşam da maç varmış ,onun yerine de benim girmemi istemişler.
Ohaa vallamigg.
Çok iyiii,
Ozaman bizde gelelim maça seni destekleriz nasii.Harika,gelirseniz bende rahat ederim.
Ee kimlerle maçları var?
Bu yan sınıftaki Felixin çetesi ve onlardan 1sınif büyüklerle maçları var.
Oha Banchan'dami var yani.
Evet noldu?
Hicbisi,senden 2sinif büyüklerle nasıl oynican.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pic😈Piskopat🏍Motorcu🏍/HYUNLIX✨️
ActionHyunlix Semelix Motorcu felix Yan sınıfın popüler felix ve diğer sınıfın popüleri hyunjin Motor çetesi felix,minho,changbin,chan Hyunjin ekibi hyunjin,jisung,seungmin,jeongin--☆