O lanet günün üzerinden 2 hafta geçmişken ve benim sinirlerim yeni yeni kendine geliyorken annemin yine evlilik isyanları tutmuştu. Sabahın erken saatlerinde bir kızla kahvaltıya gidiyordum hadi ama çok aile tarzı bir şeydi bu. Bir tek kucağımda bebeğim eksikti o kadar.
Herşeyin mükemmel ilerleyeceğini düşünüyorum ya aklımca, kız kim çıksa sevinirsiniz. Lanet Jeon jungkook'un best friendosu. Nerden öğrendin diye sormayın çünkü jungkook direkt kızı restoranın önüne bıraktı ve o esnada göz göze geldik. Yüzündeki o sırıtış büyüdü ve gitmek için hazır olda bekleyen motorunu anahtarını alarak parketti. İkisi beraber içeriye girdiklerinde bana doğru yürümeye başladılar. İlk başta jungkook farketti kızın da bana doğru geldiğini. Hayır bu arada kızın adını bilmiyordum. Resimlerini görmüştüm ama isim hayır.
Sonra sesli bir kahkaha attı olduğu yerde jungkook. Bu kadar komik olan neydi? Ve kız gelip tam karşıma oturdu. 'geç kaldıysam özür dilerim. Arkadaşım biraz yavaşta' dediğinde sorun yok dercesine başımı salladım.
Jungkook yanımıza gelmek yerine tam olarak karşı çaprazımda duran masaya oturdu. Yediği yumruk karnını doyurmamıştı anlaşılan. Bir tane daha istiyordu.
O saniyeden itibaren öyle beni rahatsız edecek herhangi bir davranışta bulunmadı ve hye min ile -evet kızın adı buydu- gerçekten iyi anlaşmıştık. Deneyebilirdik.
Neden olmasındı ki? Heyecanlanmıştım bir kere tamam mı? Hayatımda ilk defa biriyle ciddi anlamda sohbet ediyor ve birbirimizi tanıma zahmetine giriyorduk.
Ve ilerleyen saatlerde park Jimin laneti yine baş gösterdi. Numarasını isteyip işi iyice ciddiye bindirmeyi düşünürken telefonu çaldı ve 'ah üzgünüm buna bakmam lazım' deyip masadan kalktı. Tahminimce lavaboya gitti.
O gidince jungkook geldi ve tam yanıma oturdu. 'erkek arkadaşıyla konuşuyor ve onlar ciddiler jimincim o yüzden boşver onu gel beni al' dedi. O kadar ciddiyetsizdi ki sizinde onunla alay edesiniz geliyordu ama ben yapmazdım. Ciddi olarak bu herif sinirimi bozuyordu.
'Baksana Jeon cidden siktir git seninle uğraşacak mecalim ve mentalim yok tamam mı?' dediğimde ikna olup gidecek gibiydi ve umut ettiğim şeyi yapıp ayağa kalktı.
Bir süre ayakta dikildi ve sonra aniden bana dönüp yanağımdan makas alarak çıkışa doğru gitti. Size yemin ederim ne benim ne de Jungkook'un beklemediği bir şey olduğundan emindim. Yüzündeki o ifade tamamen doğaçlama gerçekleşmiş ifadesiydi ve en az benim kadar şaşkındı.
Araştırmıştım. O geceden sonra bir çok haber sitesinde aslında jungkook'a çok kez rastladığımı farkettim.
"Jeon jungkook barı birbirine kattı"
"Jeon varisi bir günde 3 ayrı kızla görüntülendi"
"Jeonların varisinin eğlenceli gece hayatı"
Bunlar ve bunun gibi bir o kadar haber yığını daha vardı. İlgi çekici biri miydi? Dış görünüş olarak evet ama karakter olarak asla hayır. 17-18 yaşlarında ki Jimin için bir ilah olabilirdi ama 25 yaşındaki bir Jimin için çocuktan başka bir şey değildi.
Kendimden küçükler kriterlerim arasında yer almıyordu. Ve kurcalamamayı tercih ettim. Jungkook çapkın ve istediğini alarak büyümüş bir çocuktu belli ki şimdi de yeni oyuncağı olarak beni istiyordu alacak mıydı tabii ki hayır.
Aslında evet...
Ben mesleğimi elime almış ve artık aile kurmak isteyen biriydim. Çoluk çocukla uğraşacak vaktim yoktu.
Aslında vardı.
Bayılıyorum bunu yazarken ya muhteşem bir şey
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gravity, jikook
Fiksi PenggemarBizim jungkook'la çok farklı bir hikayemiz vardı. Minific.