PERMULAAN KENAL

9.5K 91 6
                                    

I start kenal dia mse tu 2015 dia masok keja tempat i tp mse ni mmg sombong giler berlagak nk mmpos acah boss smpai semua bdk xsuke dia.. ofis dia plak sblh meja i je tu.. aduhh mmg mcm serabutla nk pndg hr2 muka ketat nii.. lepas tu dlm 2016 i daa mula kena berurusan dgn dia byk hall keja so mmg boley dikatakn hr2 kena mngadap di meeting kt ofis tu laa .. lame2 i rase dia xla teruk sgt mcm mula2 dulu.. so kitorg makin rapat smpai dia boley cerita masalah drmhtgga dia kt i.. bila da selesa i pown selalu gak la cite masalah i tp mase ni xde feel ape2 ag..

Seingt i dia da mula rajin ws tye kabar i tye situasi kt uma dgn Husband selalu caring la .. one day i gduh bsr ngn Husband smpai ke ofis kecoh sbb i masok ofis dgn mata bgkak nangis.. n bibir i luka.. da touchup ngn makeup pown masih ade kesan.. mase ni la dia lebih caring dn selalu amik bert hal i.. dia start selalu belikn breakfast lunch dn selalu ws n call i..

And 1 hr tu kitorg kena g training kt pj 3hr 2mlm ngn 2 lg staff lain.. mase ni dia nmpk lain sgt.. i duduk blkg dia selalu jeling kt cermin tgk i.. smpai je pj lepas amik bilik 1 stay ngn staff sorg ag dia stay 1 bilik boss 1 bilik sorang je.. Lepas sampai je check in hotel mlm tu kitorg semua kuar dinner sekali .. masa ni kitorg tak tukar pun baju kerja, i cuma bukak je tudung ,makeup sket and terus pergi dinner dgan dorg ..
blik dr dinner dia ws ajk minum kt cafe dlm hotel so i suruh kwn i naik bilik dulu..So kitorg lepak kt cafe hotel and borak2.. pastu mcm i da rapat sgt ngn dia .. selesa dn senang berbual n luahkan rase n masalah.. dia pown soft spoken juga....

Lepas tu kitorg balik bilik.. tapi dia ajak lepak kat bilik dia nak sambung borak..tak tau la mcm mne dia asyik ajk and pujuk i untuk lepak bilik dia santai2.. Dan mlm tu juga la first time dia sentuh i.. Sbb msok2 je bilik je dia terus tarik i peluk dan start kiss kt bibir i.. nmpk germ sgt.. mase ni i tolak jugak dia and i ckp x nk la mcmni nk balik bilik i..
Tapi dia tarik tgn i pelok kuat2 dr blkg... kt sni mmg kelemahan i btol.. dia start gomol i dr blkg leher telinga gigit manje kt leher i.. smbil dengusan nafas tu buat i lemas dlm dakapan dia.. hurmm..
Mmg i dah x dpt nk elak ag dia pusingkn i dn start kiss bibir i balik.. dgn bju kemeja putih keja yg msih x bukak dn dia masih lengkap berpakaian.. dia gomol sepuas hti dia .. dia raba dia ramas dada dan bontot i masa tengah kiss tu dengan rakuss....pastu dia lepaskan i and dia bukak bju dn bukak seluar tukar pakai towel je..

Masa dia nak dtg blik kt i balik, i masa tu dah duduk kat tepi katil sambil perhatikan je dia...Dan dia dtg di tepi katil berdiri depan i, sambil selakkan towel lalu dia suakn konek dia kt mulut i dlm keadaan dia berdiri..
pastu sambil i pandang muka dia,i capai konek dia dan i rocoh pelahan2 lalu i start la hisp konek dia.. mendengus2 suara dia kesedapan bile i hisap konek dia...tgah smbil2 hisap dia bukk butg baju i dan bukak baju campak ke tepi tp bra i msih ade .. lepas tu dia baringkn i kat katil tu dn bukak seluar i tglkn spender je.. mse ni i cuma tinggal bra dan spender je 1 set warna hitam lace ade renda2 di tepi...

 mse ni i cuma tinggal bra dan spender je 1 set warna hitam lace ade renda2 di tepi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Pengakuan ISTERI DAN MANAGER TEMPAT KERJA..Where stories live. Discover now