Meeting

611 22 1
                                    

Hari tu i ade meeting ngn leader2 kt melaka.. so mmg gtaw dia la nk ke melaka ade meeting n dia akn transferkn duit utk amik stock sekali.. i dr pd mase tu sorang je dgn berpakaian kemeja putih dn skirt biru dn heel kononnya nk nmpk gojes bila berdepan ngn leader2 yg hebat2 ni..

Dlm perjalanan ke sana dia call dan kata nk jpa dulu before i meeting n i just said kt mne sbb mase tu mmg xde plan nk jpa dia kann.. then dia ckp dia akn call semula.. xsmpai 15minit mcm tu dia call dn mintk i dtg ke bayview hotel .. risau gak nk pg sane bkn ape parkingnya kena naik atasss.. but dia ckp xpe smpai je call dia dn dia akn jemput i kt parking..

sesampainya i kt melaka i terus call leader2 confirmkn semula pukul berapa meeting tu.. bila i tgk jam masih ade mase walaupown xlame.. then i yerus ke bayview hotel utk jpa dia.. naik parking yg seram tu smpai atas i tgk keta kt situ ade lah beberapa keta termasok keta dia.. huish da mcm hotel antu lakk seriauu.. parking je i terus call dia suh naik ataslaa.. xlme pastu dia smpai kt parking keta n jemput i kt keta.. dia bukkkn pintu kereta i n i amik handbag terus ke lift dgn dia.. mase tu xsalah dia pakai seluar slack hitam dgn kemeja pnjg wrna biru laut yg disingsing lengan.. nmpak macho even da tua.. bau mnyk wangi dia jgn ckplaa.. mmg semerbakk n mmg boley buat girl melting oii.. ok back to story.. dia genggam tgn i dr dlm lift smpai la ke bilik smbil berbual pasl perjalanan i n meeting yg i nk pegi tu...

smpai ke bilik dia bukak pintu i masok dia terus capai handbag i dulu letak kt meja.. n terus pelok i kuat2..smbil bisik kt telinga i then he miss me.. elehh dlm ht bkn miss aku pown.. miss pepet aku ler tuh.. huhuhu.. tp i layan gaklaa.. ups mse dia pelok ni dr blkg tau n then dia pusingkn i n start kissing my lips.. n dia tarik tgn i pegg konek dia dr luar seluar dia yg xbukak ag tu.. adehhh kerasss btol.. i pown terpikir gak apela org tua ni mkn smpai konek dia keras lain macm nii.. smbil i urut konek dia n dia yg da menggila kiss bibir i leher i telinga i tu bukak bukak kemeja dia dn seluar dia serta boxer dia campak ketepi yee da xkesah da kedut ke ape.. but i said i i xyah bukak.. sbb i nk cpt..

so dia hya bukkak butang kemeja i tnpa bukak yg lain .. smbil tu dia kiss n ramas tetek i.. turun skit selak bra n hisap tetek i... then dia tarik i ke kepala sofa .. i duduk kt kepala sofa n dia hulur konek dia kt bibir i.. so i hisap smbil kocok pakai tangann i.. xlama bila da ade bunyi mengerang dia tu dia suh i stop n tonggeng.. di selak skirt ketas selak spender i ketepi n jilat pepet i dr blkg sekejap n terus masokkn konek dia yg tegang kaw2 tuu...

henjut smbil ramas tetek bontot n tarik lembut rmbut i keblkg.. xlma pastu mkin lama makin laju dn laju n thennn air dia melimpah atas bontot i yg dia selak tuu.. meleleh la air dia tp xbyk .. kena gak spender i skit.. aduhh da la xbwk ganti haa.. pastu dia cpt2 amik towel kecik n lap montot i...

i bukak spender dpn dia tp masih ade skirt ye then terus masok bilik air cuci pepet bersih2... keluar dr toilet i amik spender lap yg basah tu skit tukar pakai pantyliner n sarung balik.. dia da msok bilik air cuci plakk.. smbil tggu dia keluar i betullkn balik baju makeup n spray perfume sbb mmg kejar mase da time tu.. dia keluar pakai bju seluar semula then kiss i n pelok i n amik handbag i n pegang tgn i anta ke kereta... smbil jln smbil borak manje je.. lepas tu i terus ke tmpat meeting🥰

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 08 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pengakuan ISTERI DAN MANAGER TEMPAT KERJA..Where stories live. Discover now