2nd Time Training..

4.6K 43 2
                                    

Masa ni kan i kena pergi training 4 hari 3 malam..tempat yang sama kat PJ..

Hari ahad i bertolak dr office ngn foreman and salesgirl 1 kereta.. dia ngn svc manager i 1 kereta.. sampai je sane check in pastu kitorang semua keluar makn ramai2 mlm tu dan sambil discuss pasl esok nya training.. balik bilik mase ni i 1 bilik ngn salesgirl i.. dia amik 1 bilik sorang ,svc manager dgn foreman kongsi 1 bilik... so mlm tu mmg xde ape2..kitorg just lepak2 je dlam bilik...

Bile esok nye 1st training sesi pagi tu, ktorang time lunch semua balik kebilik dlu rest sbb sesi petang lmbt skit baru nk start balik..pkul 3.30

Tapi laptop i pulak dia guna masa tu utk buat keja mse tu pasal kluar stock barang baru yg i dah buat report...sbb nk masok training ptg nnt dia dah xde terlibat dlm training tu, so i call la dia and i bgtau dia sbelum training tu i nak dtg bilik dia ckp nk amik laptop coz nk kena guna masa training petang nnt.. lepas mkan i rehat2 dlam bilik sambil layan hp then i da siap pown mase tu ade dlm 40 minit lagi nk start training ,so i la naik g bilik dia dlu sbb nak pegi ambil laptop tu.. kononnya nk amik laptop je..

Masa i sampai je bilik dia, i terus masuk bilik dia ,sbb dia x kunci pintu kerana tau i nak datang...masa tu dia mmg x pakai baju tp masih pakai seluar slack dia.. dia ajk lepak jap bual2 kat sofa smbil dia buatkn coffee..
Lepas i minum air yg dia buatkan ,N then i bangun nk pegi amik laptop..sambil menonggeng i nak tutup laptop tu atas meja tu,dia yg drpd duduk kat sofa dia tu terus bangun pelok i dr blkg..pastu i ckpla eh kenapa ni, jangan laa i nk cpt nk g training ni, lgpown i da siap bertudung bagai.. pastu dia bisik kt telinga i ckp "alaaa,awal lagi ni sekejap je...." pastu dia selak tudung i and start kiss leher n telinga i dr blkg.. dia kiss leher telinga smbil tgn dia da masok dlm baju i.. pastu terus tonggengkn i bukak button seluar dn tarik ke bwh tp seluar ade lagi sangkut kt buku lali kaki..cuma sblh seluar je yg keluar dr kaki..
Masa ni seingt i pakai bra spender 1 set warna dark purple.. spender i yg ni kat belakang bunga2 jaring lace , depan je ice silk...

And then dia melutut kat belakang i dan start gomol bontot i kiss gigit manje selak spender dn jilat pepet i dr blkg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

And then dia melutut kat belakang i dan start gomol bontot i kiss gigit manje selak spender dn jilat pepet i dr blkg.. mase tonggeng tu tgn i kt meja dpn sofa .. dia tarik sket sofa tu ke depan sambil duduk kt sofa tu dn gomol2 bontot n jilat pepet i.. tp kali ni i x hisp pun konek dia sbb tau2 dia dah bukak seluar dia londehkn sikit je.. lepas tu dia tarik spender i sampai bergulung2 tersangkut kat peha i je dan terus jolok konek dia and henjut i dr blkg,yg kali ni kasar skit dn terus laju je .. tgn dia ramas bontot i and masukkan dalam baju i ramas tetek i dr luar bra...x lama dia henjut i berdiri tu terus dia tarik kluar konek dia and pancut kat ats lubang bontot i.. smpai meleleh2 air dia tu terkena kt spender i and seluar i sbb kt bwh je.. cpt2 dia amik tisu dn bersihkan air dia yg kena kat spender and sluar i tu...

Lepas tu i bukak seluar g toilet cuci dn bersiap nk ke training.. mase pakai spender masa tu dia pelok dr blkg i.. pastu dia rampas spender i, dia cium and bg i pkai balik sambil pandang i buat muka geram..
Bile i da siap lengkap semua..kitorg bpelukkan cemolot kjp n i terus g masok training room.. letih mase ni xley ckp.. training pulak kali ni lame smpai ke 9 mlm.. stop minum ptg je 10minit pastu smbung blik training..

Pengakuan ISTERI DAN MANAGER TEMPAT KERJA..Where stories live. Discover now