So aku tanya kepada isteriku..
Adakah lepas balik dari training pun uollz buat juga mcm tu...
Dan isteriku menjawab..
Tidak...dia kata sbb slalu dia akan balik tiap2 hari masa lunch and ambil anak...so dia ngan manager dia tak pernah buat time kerja di sebabkan tiada masa...
Kecuali, kalau diorang kena pergi ke kilang,ada meeting luar office atau hantar kereta bersama...
Itupun sekejap sahaja, Just curi2 Masa..So aku minta dia ceritakan..
And mcm ni cerita dia...
Mase ni i kena hantar kereta kt Kilang alor gajah tu.. masa ni dia(manager) i mmg x de pun and tak masuk ofis pun dari pagi sbb kebetulan dia ade meeting kt kilang gak tu... Sebelum Gerak ktorg mmg dah chat pun, and i kata i kena hantar kereta kat kilang sana, dia reply pun "okey"...
So lepas sampai sane lepas i park kereta i nk balik,and then i chat dia yg i dah hantar kereta...and i nak balik office semula, sbb nak minta budak office tolong pick-up... br nk call budak suh amik i kat kilang tu, masa tu pun dia call and bgtau suruh tggu jap dia lagi 5 minit dah abis meeting and nnt dia bwk i hantar pergi ofis balik..... So lepas dah tunggu dia dalam 10 minit tu, dia pun sampai bawak kereta and i pun naik je lah macam biasa...
Tapi dlm keta dia da start pegang tgn i .. cuit2 tetek i dari luar baju.. pastu dia ckp hisap skit boley?? I tye balik u nk hisap ape?? Dia ckp,dia nk i hisap konek dia je....i pun x jawab la just senyum tu, sambil dia tengah drive tu, tangan i dah letak tangan kat konek dia dari luar seluar sambil usap2 pelahan2....masa ni dia dah x tahan lg terus dia cari port and park kereta kt tepi 1 jalan nk kekilang armstrong tu,sbb kat jalan situ mmg kurg org keluar masok .... Terus i tengok dia cepat2 bukak zip i tgok konek da melintang.. dia terus kluarkan konek dia and i tengok konek dia dah tegang sgt masa ni....dia kiss bibir i sambil tangan dia ramas tetek i dari luar baju sambil bukak button baju i 1 per 1, tapi tak bukak habis, dia just selak je baju dan Bra i yg warna brown tu,keluarkan tetek i dari celah baju...
And i plak terus capai konek dia , i genggam dan i rocoh perlahan2 sambil kiss tu... dah lebih kurang 10 minit ktorg mcm tu, kemudian dia tolak kepala i ke kangkang dia and terus suakn mulut i kekonek dia.. mase ni mmg full set bju keja lagi..Cuma tetek je terkeluar sikit dari baju sbb dia bukak button baju separuh je masa tu...and i pun mmg masih bertudung lagi la .. i genggam konek dia kocok2kan sambil i hisap ke anak tekak...sambil tangan dia merayau pegang tetek i,ramas2 bontot i dari luar seluar and masukkan tangan dia ke dalam seluar sambil ramas bontot i dari luar spender...kemudian i dengar dia mendengus kesedapan, i pun lajukan tangan i kocok konek dia,sambil lajukan hisapan i kt konek dia...and dia pun mngerang, zupp zupp zupp ,dia terpancut sparuh kat dalam mulut i and sparuh lg ke luar kat smpai air dia meleleh kluar dari tepi bibir i.. pastu dia amik tisu basah dan lap bersihkn bibir i sekali.. dia peluk i skejap sambil korg betulkan baju and seluar...sambil i tanya "lega dah air dah keluar..?" And dia pun jawab sambil tersenyum... "ofcourse la puas, baru tak sakit kepala macam ni..." And then ktorg pun tergelak besar sambil borak kosong pastu terus blik office...sampai je office buat mcam tiada ape2 and mcm bos dengan pekerja shaja
yg ni i ktorang x main.. sbb tgh keja kena blik ofis cpt ..
Dan aku pun Bertanye kat isteri aku,abis tengah kerja tak pernah main ke..? Atau kat tempat kerja..
Isteriku jawab..
Tak pernah, sbb kat office ramai orang dah ade cctv, ramai je yg akan perhatikan nanti...
Lalu aku jawab, so tak pernah la ni main masa kat tempat kerja..??Isteriku kata, pernah juga masa kerja tapi dekat hotel...cuma tu je skali masa tengah kerja, sbb yang lain2 semua masa pergi training, sebab masa tu banyak masa and line clear...
Aku pun pelik, macam mana bleh buat kat hotel, kalau tengah kerja...
And isteriku pun cerita...
Ni mase keja kena pergi Bandar melaka hantar keta dekat showroom sana and kena jumpa big boss kt bandar melaka....pastu masa i otw nak ke sana tu,dari office...dia call ckp ade kt bilik dekat area bandar melaka jugak, dia kata lepas i sattle hantar kereta and jumpa boss, dia nk jpa i kejap kat hotel tu.... mase tu i mmg x de plan pown nk jpa dia sbb tengah kerja and masa pun skejap.. just nak bgtaw dia je yg i kena hantar kereta je kt melaka..
Mula2 i tolak jgak, sbb kata tengah kerja and masa pun x de..
Tapi dia pun pujuk2 and merayu je kata nk jumpa skejap je, dalam 5 minit je...
So dengan rasa berat hati i then pergi
Kat location hotel yg dia bagi tu.. singgah la jumpa dia sekejap..Lepas park je kereta, naik lif and terus masuk je bilik...sbb dia dah bgtau nombor bilik dia and dia x kunci pun bilik...masok2 je i kat dalam bilik mase tu, nampak dia tgah duduk depan meja sambil buat kerja,masa dia pakai seluar keja je tp x pakai baju dah..
Nampak dia macam tgah siapkan kerja dia kat laptop yang tengah terpasang atas meja tu...lepas tu dia bangun and sambut i mcm biase terus dia pelok cium i.. mula2 i tolak gak sbb risau lambat blik nnti ofis tutp.. i cakap la ngan dia, "jangan la, kata nak jumpa skejap je..huh nak ape sruh jumpa ni...??tp dia ckp kejap je dia rindu sbb sush nk jumpa peluk cium i dah skrg ni .. so then tanpa tunggu lagi dia terus gomol2 i bukk kn tudung and baju keja i.. sambil beromen cium berdiri tu....lepas tu dia melutut and buka seluar i...masa ni cuma tinggal bra ngn spender warna biru gelap je yg i pakai... Terus dia tarik i ke birai katil, sambil i masih lg berdiri dan menonggeng,dia terus melutut and tekap muka dia kat bontot u luar spender warna biru tu dan dia cakap "sedapnye bau bontot and spender u, geramm nye lahh..."sambil gigit2 bontot i..pastu dia selak tepi spender i and terus dia jilat skejap pepet i sampai berair.. mse ni i x hisap konek dia,sbb i takut lambat sampai office...dia pun tergesa2 buka seluar dia,dah terbogel habis...terus dia masukkan konek dia dr tepi spender i...i pown merengek masa mula2 nak terima konek dia masuk tu and dia terus dia henjut sambil berdiri di birai katil tu, dia grip leher i sambil dia henjut and tampar2 bontot i 3 4x.. dia henjut dalam masa 10 minit lepas tu dia pun game..tarik kluar konek dia dari pepet i, lalu dia tolak i menonggeng kat katil sambil dia pancut atas bontot i yg masih berspender lg tu...i toleh kat dia and tanye la dia, kenapa pancut kat spender, mcm mana nk balik ni...sambil dia gelak2 , dia kata x yah lah pakai...
I pun jawab banyak la x yah pakai...lepas lap air mani dia yg kena spender tu,lembab2 pun i sarung je seluar balik..kemas2, lepas tu dia peluk i,kiss bibir i and dia bg i rm400 untuk buat belanja.. dah tu i ckap terima kasih ngan dia and terus gerak blik office dengan keadaan spender masih lembab2 tu... rushing jee mase ni sbb takut office tutupNi je yg i main ngan dia, masa tengah kerja...yang lain2 semua masa ktorg kena pergi training..nnt isteriku ceritakan lg
YOU ARE READING
Pengakuan ISTERI DAN MANAGER TEMPAT KERJA..
RomanceKISAH BENAR : Nama aku isteriku Shazliena, 36 tahun (masa terjadi nya hubungan tu..) Sudah Berkahwin dan Mempunyai 3 org anak..Isteri aku ni kecil je orangnya, cuma ketinggian 156cm dan berat 50 kg.. breast dia pun cuma 36b shaja AKU MINTA ISTERIKU...