Özlemiştim.
Kendimi kandıramıyacağım bir gerçek.
Otele gelmiştim. Otel odaları büyüktü bundan dolayı hiç yeni oda kiralamadan Semih ile kalıcaktım. Uzun süre değildi zaten. Yarın geri çıkış yapıcaktık.
Dün gece.. Evet Kenan'ı görmüştüm. Sarılmadık. Konuşmadık. Sadece bakıştık. Sadece..
Aslında sarılmayı öpmeyi çok istiyordum ama yapamadım. Belki de beni görmek istememişti. Bana sarılmak istememişti.
Uyuyamıyorum. Hemde hiç bir şekilde. Hemen abimin uyuduğu odaya gittim.
"Abi!"sessizce fısıldadım."hıh" dedi. Abim 20 yaşındaydı. Ama şuan bir çocuktan farkı yoktu.
"Ben hava almaya ineceğim. Uyuyamıyorum." Onaylayan sesler çıkarınca üzerime abimin eşofmanlarından elime geçirip giyindim. Üzerime siyah bir tişört.
Ayakkabımı giyinip aşağı indim. Şuan çok kişi yoktu bundan dolayı istediğim yere oturabilirdim. Balkona yakın bir yere sandalye çekip oturdum.
Kulağımda kulaklık müzik dinliyordum. Bu sırada biraz gözümü kapatmış olabilirdim.
-----------
Kenan Yıldız
"Ya sabır! Ya sabır!" Şuan karşımda lobi de koltukta uyuya kalmış bir adet ilkin vardı. Ne yapmalıyım?
Dün gece onu gördüm ve sarılmak istedim. Ama bir yanım yapmamamı söyledi. Çok isterdim ona sarılmayı, öpmeyi ama olmuyordu işte.
Saat gece 3'e geliyordu ve Semih abi merak etmiştir. Onu yukarı taşısam benimle konuşmak ister miydi?
Tüm düşüncelerimi bir kenera bırakıp yanına doğru ilerledim.
Telefonunda müzik açıktı kulağında kulaklık..Kulaklıklarını kutusuna koyup telefonundan müziği kapattım.
Onu kucağıma aldığım an içimde garip birşey hissettim.
Hissetmemem gereken birşey.
O oda beklemiyeceğim bir hareket yaptı. Kollarını boynuma doladı..
------------
"Lan Kenan! Ben sana bin defa demedim mi şu kızla yakın olma diye!"
Evet ilkin'i odasına getirdiğim an Semih abi beni gördü.
"Ulan bin defa dedim lan bin defa! Bana bak seni ilkinin etrafında görmeyeyim. Yemin ederim takım arkadaşım çocukluk arkadaşım demem döverim seni!"
"Abi ne yapsaydım? Onu lobide gecenin üçünde yanlız mı bıraksaydım!?" Ortam gergindi. Semih abi sinirden deliye dönmüş gibiydi.
"Ben sana bırak mı dedim!? Lan getirdin kızı geri git o zaman! Ne diye saçlarını düzeltip öpüyorsun lan!" Abi özledim..
Özledim..
Semih abi sustuğumu görünce"Annem kaç defa dedi sana kızımdan uzak dur diye. Senin annen kaç defa dedi ilkine senden uzak dursun diye! Bana bak Kenan ben sizin için herşeyi yaparım. Annemi karşıma alırım. Ama senin bir sevgilin var. Şimdi odana git! Ilkin yarın geri dönüyor. Bir daha görmeyeceğim seni!"
Kapıya yöneldim fakat ilkin bana seslenene kadar. Semih abiyi duymuştum. Ondan uzak durmalıydım.
Onu dinlemeden gittim ve odadan çıktım.
-----------
Sara ilkin Güneş
"Abicim benim!" Abim bana sıkı sıkı son kez sarılıyormuşcasına sarıldı.
" Abi, sonsuza kadar gitmeyeceğim kii."
Havalimanında abim benim gitmemi bekliyordu. Kenan da gelir miydi acaba? Aptal niye gelsin ki o. Hiçbir şeyin değil o.
"Ben gideyim artık. Saat yaklaşıyor." Abim beni istemeye istemeye bıraktı.
"Bana bak her hangi biri seni üzecek bir şey yaparsa hemen beni arıyorsun!."
"Ahh tamam. Haydi ben gideyim şimdi. En kısa sürede maçına gel tamam mı?" Yanağına son kez sulu sulu bir öpücük bıraktım.
"Görüşürüz! Bu konuşmayı uzatırsak uçağı kaçıracağım!"
"Tamam İlkinim kendine iyi bak!" Son sözü söyledikten sonra uçağa doğru gittim.
-----------
Bebekler selammm
Bıraz saçma oldu gibi ama bilmiyorumm🤭🤭
Beğendiyseniz oylar misinizz??
Ona göre bölüm atmaya devam ederimm💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling Can I Be Your Favorite | Kenan Yıldız
Fanfiction"Belki baştan beri seviyorumdur seni Güneş."