2012 Regensburg
"Baba! Bugün okulda neler yaptım biliyor musunn?" Ilkin okuldan gelip koşa koşa babasına sarılmıştı. Babası hemen küçük kızı kucağına alıp dizine otururdu.
" Neler yaptın bakalım. Anlat babaya." Kız çok heyecanlıydı bugün okulda ilk günüydü.
"Öğretmen bana ismim baş harfini sordu. Bende i dedim. Ve doğruymuş!" Seviniyordu küçük kız. O sırada kapıdan içeriye abisi girdi. Bu sefer moreli bozuk değildi.
"Baba! Reşat amca bana dediki çabuk hazırlan sen ve Kenan'ı Bayern'in alt yapısına yazdıracağım dedi!" Öyle heyecanlıydı ki ilk defa bu kadar mutluydu.
Kapı çaldı ve Semih hemen kapıya koştu. "Reşat amca!" Diyerek Reşat'a sarıldı. Arkasından Kenan. Bayern formasını giyinmiş Semihi bekliyordu.
"Haydi baba çıkalım artık." Kenan da en az Semih kadar heyecanlıydı.
"Oğlum bir durun. Ali amcana selam vereyim." İçeriye geçip Ali'ye sarıldı.
"Ali bak şimdi kardeşim. Ben Semihi ve Kenan'ı Bayern'in alt yapısına götüreceğim. Ama ilkini de Regensburg voleybol akademisine yazdıracağım. Sana uygun mu?" Ali ve Reşat iyi dosttu. Ali de Reşatı onaylayınca hepsi toplanıp kayıt yaptırmaya gittiler.
--------------
Günümüz İstanbul
"Kanka ne bileyim gel işte herşeyi anlatacağım." Kenan ile yaşadığımız olaydan sonra bunu en yakın arkadaşıma anlatmalıydım.
Helin.
"Tamam geliyorum. Nerde buluşuyoruz?" Buluşma için gerekli bilgileri verdim.
Helin ile uzun zamandan beri arkadaştık. Kenan ile aramızdaki herşeyi biliyordu. Çocukluk arkadaşı değiliz ama aynı kulüpte oynuyoruz.
Hazırlanıp dışarı çıktım. Yarın akşam maçım vardı. Şuan antrenmanda olmam gerekirdi fakat gitmesemde olurdu. Bence.
Kafeye geldiğimde hemen cam kenarı uygun bir yer buldum. O sırada omuzlarımda hissettiğim ellerle gelenin Helin olduğunu anladım. Helin karşıma oturdu.
" Ee İlkinim, neler oldu iki üç günde?" Helin her zamanki gibi çok meraklıydı.
"Ya neler olmadıki." Yaklaşık bir yarım saattir aynı şeyi tekrarlıyordum ve Helin sorun etmeden beni dinliyordu.
"Kelebek hissi olmuş kızım sende. Yarım saattir aynı şeyi söylüyorsun." Hafif güldü.
"Ya annesi beni istemiyor. Benim annem Kenan'ı istemiyor. Kenan beni istemiyor. Ben ne yapacağım ne?" Babam ile annem boşanmıştı ben 14 yaşındayken. Semih babamla ben ise annemle kalıyordum. Aslında keşke babam ile kalsaymışım.
Belki Kenan ve canla hala yakın arkadaş olabilirdik.
--------------
Eczacıbaşı- VakıfbankEczacıbaşında oynuyordum. Smaçörüm fakat boyum 1.73. Bus tabii ki sinirimi bozuyordu ama yapacak bir şeyim yoktu.
Isınıyorduk.
Tribünlerde en büyük taraftarım Semih ve babam vardı. Annem yoktu. Her zamanki gibi. Ama babam ile Semih Almanyadan sadece bir maç gelebiliyordu.
İlk 6'daydım. Ve bu benim ilk 6'da olduğum ilk maçtı. Çok heyecanlıydım.
Son düdükler çaldı ve maç başladı.
İyi oynuyordum ama karşı takımdaki 1.85 kişiyle için için gidiyordu. İki defa smaçlarımı blok ile çıkarmıştı.
Kötü oynuyordum.
İğrenç oynuyordum.
Bunun farkındaydım ama Mesude hoca beni çıkarmamak ile kararlıydı.
Eczacıbaşı 17 Vakıfbank 20
Yenilecektik.
Ama sonlara doğru içime bir hırs oluştu. Bir güç geldi. Sayı bizim. Servis bende.
Eczacıbaşı 23 Vakıfbank 24 set sayısı
Stresliydim. Ama bu maçı alıcaktık.
Smaç servis ile başladım.
Ve bam.
Ace yaptım.
24-24 duruyorduk. Karşı takım mola isteğinde bizde bizimkilere doğru gittik.
Ama durun abimin yanında Kenan mi vardı? Bence ben kördüm.
Ona baktığımı anlamış olmalı ki sırıttı. Allah'ım kalpten gideceğim.
Servis bende.
Fileye takılırsa yenildik. Ama geçerse bir umut yenebilirdik.
Smaç servis ile başladım. Topu libero kurtardı, ordan pasör'e pasör'den top 1.85 kıza ve ben 1.73 boyumla onun smaçını kurtardım. Blok ile onların sahasına düştü.
Ve kurtaramadılar. 3-2 yemiştik ve ben mutluluktan ağlayacaktım.
Abime baktığımda yerinde değildi fakat Kenan oradaydı.
Bana bakıyordu.
-------
Bebekler selamm💗💗Umarım iyisinizdir beğendiyseniz ortalamayı unutmayınnn.
Birde fikirlerinizi yorumlarda belirtir misinizz??
Ona göre yeni bölüm atmaya devam ederimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling Can I Be Your Favorite | Kenan Yıldız
Fanfiction"Belki baştan beri seviyorumdur seni Güneş."