...
bu hikayenin son bölümü budur arkadaslar okuma falan olmadigi icinn maalesef gorusmek uzere hepinizi seviyorummm🫶🏼💐
JungkookSabah uyanır uyanmaz burnuma güzel kokular gelmeye başlamıştı.Şimdi biz neydik? Kendimi çok mutlu hissediyordum ama onun evli olup bana böyle şeyler yapması...Kafa karışıklığına yol açıyordu biraz.
Kendi kendime düşünüp dursam da bunu Taehyung'a belli etmek istemiyordum, bugün her şeyden ve herkesten uzakta güzel bir gün geçirelim istiyordum.Yüzümü yıkayıp yatağı topladıktan sonra üstümde sadece bir tişörtle bende aşağı indim, Taehyung'u mutfakta görünce onun yanına gittim. Beni görünce gülümsedi, elini belime sardı ve yanağıma küçük bir öpücük kondurdu. Bu tarif edilemeyecek kadar güzel bir histi..Bende onu öptükten sonra yanından geçerek tabakları masaya koydum.Yemekleri getirdiğinde bu adamın el lezzetinin gerçekten iyi olduğuna emin olmuştum çünkü iki gündür bana muazzam yemekler yapıyordu.. Bu çok hoşuma gidiyordu. Sessizce yemeğimizi yerken sessizliği bozdum ve..
Jungkook:
"Taehyung sen evlisin ya-"Taehyung:
"Biliyorum bu saçma gelecek ama bu konuyu daha sonra konuşalım Jungkook şuan zamanı değil."Jungkook:
"Tam da şuan zamanı bunun.Ben her şeyi konuşmak istiyorum artık neyiz nasıl devam edeceğiz bunları konuşup bilmeye hakkım olduğunu düşünüyorum."Taehyung:
"Tamam her şeyi konuşup halledeceğiz.İçin rahat edecekse Jungkook ama şuan değil."Jungkook:
"Sen evlisin ve bu yaptığımız yanlış Taehyung sende biliyorsun bunu ondan ayrılman gerekmez mi?Taehyung:
"Tabii ki ayrılmam gerekiyor ama bizim sevgili olduğumuzu söylememiştim."Jungkook:
"O kadar şey yaşadıktan sonra bana sevgili değiliz diyemezsin."Taehyung:
"Tamam öyle bir şey demiyorum.Şuanlık bugünümüzü güzel geçirelim lütfen sonrasına bakarız tamam mı bebeğim.Şimdi kahvaltını yap güzelce."Ona cevap vermeden yemeğimi yemeye devam ettim.Sevgili değiliz diyemiyordu fakat kesin olarak sevgili olduğumuzu da söyleyemiyordu. Ne yapmaya çalıştığını çözmem imkansızdı zaten..Bugün neler yapacaktık diye düşünmeye devam edip yemeği bitirmiştim.
...Birlikte sofrayı topladıktan sonra terasa çıkmıştık çok fazla konuşmuyorduk ama bakışlarımızda bir derinlik vardı...O sigarasını üflerken ben de onun yüzünü daha yakından inceliyordum..Gerçekten çok muhteşemdi bu adam beni tamamen kendine bağlamıştı.Sessizce birbirimize bakarken Taehyung'un telefonunun çalmasıyla gözüm kaymıştı,arayan Jimin'di beni de çok kez aramıştı fakat telefonumu kapatıp kimseye dönmek istememiştim bir kaç gün...
JİMİN🔊🔊🔊
"Abi nerdesin seni merak ettik iki gündür yengemde arıyor ulaşamıyoruz sana."TAEHYUNG🔊🔊🔊
"Merak etmeyin bir kaç işim vardı il dışındayım. Gece dönerim."
JİMİN🔊🔊🔊
"Ne işin var abi kimlesin sen ya Jungkook'a da ulaşamıyorum zaten onun yanındasın değil mi?"
TAEHYUNG🔊🔊🔊
"Hayır Jimin bilmiyorum benim ne işim olur onunla kapatıyorum şimdi gece geleceğim."
✖️✖️Telefon konuşmasında yanındayım ve bu kadar rahatça yalan söylemesi beni şaşırtmıştı.Jimin bizim aramızda bir şey olmasını kesinlikle istemiyordu ama onun bu şekilde cevaplar vermesi beni kırmıştı.Hiç konuşmadan kalkmaya çalışmama direkt yanımda oturduğu için engel olmuştu.Tekrar koltuğa düştüm ama ne onun yüzüne bakıyordum ne de temas ediyordum.Sadece kalkıp gitmek istiyordum bana bu değer verdiğini düşünürken bir anda bütün düşüncelerimi değiştirebiliyordu.. Yüzümü kendine çevirdi ve saçlarıma geriye doğru attı..
Taehyung:
"Jungkook bu olanlar için üzgünüm. Senin de üzüldüğünü biliyorum ama bu olanların yanlış olduğunu sende biliyorsun o yüzden şuan yalan söylemekten başka çaremiz yok. Ama düzelecek zaten aşk evliliği yapmadığımı söylemiştim, ondan ayrılacağım ama kardeşimi üzmek istemedim beni de biraz anlamaya çalış lütfen."Jungkook:
"Ben seni anlıyorum Taehyung ama bizim yaşadıklarımız yanlışsa neden yaptın? Beni istemiyorsan bunu söyleyebilirdin.Ama istiyormuş gibi yapıp beni kandırma lütfen ben artık yoruldu-"Böyle anlarda çok saçmaladığımı kendim de biliyordum ama sürekli sözümü kesip dudağıma küçük öpücükler konduruyordu.Yine yapmıştı ve ben bu haraketinden sonra kendime hemen ona kaptırıyordum,alışmıştım artık..
Taehyung:
"Seni seviyorum,her şeyin bir zamanı var biraz daha sabretmelisin yavrum."Jungkook:
"Bekleyeceğim Taehyung,seni her zaman beklerim çünkü seni düşündüğünden de daha çok seviyorum."...
Akşam yemeğinden sonra birlikte "Titanic" izlemek için mısır patlatmıştık.Koltuğa onun yanına oturup sarılarak filmi izlemeye başladık.Onun kollarındayken kendimi küçük bir çocuk gibi huzurlu hissediyordum ve bunun hiç bitmemesini istiyordum.Filmi sonuna kadar izledikten sonra biraz duygulanmıştım.Gerçekten çok büyük bir aşk hikayesiydi.Taehyung'a baktığımda onunda etkilendiğini fark etmiştim.Saçlarıma bir öpücük kondurup bana doğru döndü "Artık gitmeliyiz." Gitmemiz gerektiğini biliyordum ama o söyleyince biraz üzülmüştüm çünkü bu yaşadıklarımız rüya gibiydi ve artık maalesef uyanmak zorundaydık. Birlikte kalkıp çantalarımız hazırladık Taehyung onları arabaya yerleştirmek için önden gitmişti biraz acele ettiği için telefonunu almayı unuttu.Bende ceketim ve onun telefonunu alıp aşağı inmeye başladım. Telefonuna gelen bildirim sesiyle bakmamaya çalışsamda merakıma yenik düşüp telefonu açtım.Ekran da Jennie🖤 yazısını görünce yine hayal kırıklığına uğradım fakat onun karısıydı ve şuan buna bir şey diyemezdim.
Ben ayrılmak istiyorum.Jennie🖤:
O çocuk yüzünden mi?
Ben seni gerçekten seviyorum bunu anla artık.
Ona hamile olduğumu söylememi istemezsin diye düşünüyorum???"Gördüğüm mesajla bütün moralim bozulmuştu. Aşk evliliğimiz yok diyordu ama bu mesajlar öyle söylemiyordu.Ben şimdi ne yapacaktım?
Taehyung:
"Jungkook nerde kaldın?"Jungkook:
"Geliyorum."Bu olanları ona belli etmeden kendim çözmek istiyordum.Aramızda her ne varsa artık bittiğini düşünmeye başlamıştım.Şimdi sessizce bir saat yolculuk yapacaktık....
....
(ARKADASLAR 2 HAFTADA BİR YENİ BOLUM ATMAYA CALİSİYORUM AMA LUTFEN OKUYUNNNN OYLAYIN...)
-19 Nisan-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Cold War
Fiksi PenggemarJungkook sıradan birine aşık olduğunu sanarken o adam hakkındaki gerçekleri yavaş yavaş öğrenir..