Selammmmm
Alfa ikilinin sözü ile şaşkın şaşkın bakamaya başladı. Bu olmazdı. Dimi?
Bc: "Ne dediğinizin farkında mısınız siz?"
R: "Chan bi dinle-"
Bc: "Rahmetli Bay Hwang ile Bayan Lee bir ilişkiye girdi diyorsunuz siz şu anda."
Yanlarındaki kaküllü omega bekleyemeden ikilinin arasına girmişti.
L: "Rahmetli Bay Hwang ile Bayan Lee'nin arasında zaten bir ilişki vardı."
Omega'nın sözüyle erkek alfa yerinde dönüp kalmıştı. Bu olamazdı. Bayan Lee temiz bir kadındı ve böyle bir şey yapmazdı. Jeongin Felix den iki yaş büyükse mantiken Bayan Lee ile Bayan Hwang'ın ilişkisi ikiside evliyken olmuştu.
Alfa sinirle soluyup önünde duran omega ya baktı.
Bc: "Bu saçmalık-"
L: "Savaş bu yüzden başladı Chan hyung. Bay Lee ilişkilerini öğrendi, Bayan Lee ile çocuk yaptı ve Bayan Lee'nin ruhu öldü. Bay Hwang bu yüzden savaş başlattı."
Alfa ne diyeceğini bilmeden sadece duruyordu. Aslında bunlar mantıklıydı. Fakat evli olan kişiler ruh eşleri olduğu için başka birisi ile ilişkiye girmeleri onların ruhlarının ölümü ile sonuçlanırdı.
Bc: "Nasıl yaşadılar peki süper zeka?"
Kadın alfa derin bir iç çekip önündeki alfaya baktı.
R: "Çünkü, Bay Hwang ve Bayan Lee ruh eşiydi."
Odada sessizlik hakimdi. Chan sanki ayakları yere çivilenmiş gibi kıpırdamadan duruyordu. Hâlâ bayan Lee'nin böyle günahkarca bir şey yapmasını aklı almıyordu.
Bc: "Anlayamıyorum..."
L: "Öğrenmeye çalışıyoruz hyung. Öğrenirsek sana gelip anlatıcaz."
Alfa sadece başını sallayıp hasta yatağına oturdu. Yüzünü ellerinin arasına alıp baş ağrısını dindirmeye çalışıyordu.
Kapı hafifçe aralanıp küçük beden girince kız omega hemen etraftaki gergin atmosferi düzeltmek için kocaman gülümsedi.
L: "Hoşgeldin Yongbokiee~"
Y: "Merhaba Lisa~"
Küçük beden de karşısındaki omega ya kocaman bir gülümseme sunup oturan alfa nın yanına geldi.
Y: "Hyung iyi misin?"
Alfa ellerini yüzünden çekip karşısındaki minik bedene baktı. Küçük bir gülümseme verdi. Yongbok olduğu zaman yüz asmak mümkün değildi sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
servant☆hyunlix
Fanfiction☆Hyunjin her içtiğinde hizmetçisi Felixi arzuluyordu. /omegaverse/ & /smut/ & /düz yazı/ 🥇seungchan 20.01.2024 🥈omegavers 06.04.2024 🥇omegavers 12.04.2024 🥉omegavers 25.09.2024