YA SABIR

152 64 70
                                    


Cadı, Kara Vezirin kendi evine kadar gelmesine oldukça şaşırmıştı. Kendine geldiği gibi onu içeriye davet etti. Kalbi güm güm atıyordu. "Hoş geldiniz Vezirim." dedi kekeleyerek. Kendini sakinleştirmeye çalışarak derin derin nefes alırken konuştu "Vezirim ben size yiyecek bir şeyler getireyim. Uzun yoldan geldiniz."

Çirkin cadı evdeki yiyecekleri öylece götüremezdi. Vezirini etkilemesi lazımdı. Önünde ki tatlılara ve keklere baktı çok sadeydiler. Bilgecan'dan aldığı bordo olan büyülü yemek kitabından öğrendiği büyüyü kullanarak tatlıların tadının ve görünüşlerinin kusursuz olmasını sağladı.

"Kutsal Yemekler Adına, Size Sesleniyorum Ulu Aşçılar Bu Tatlıların Tatlarını Zirve Ötesine Çıkarın."

Elini kolunu sallayarak yaptığı büyü işe yaramış ve tatlılar harika olmuştu.

Üstündeki sexy kıyafetin onda iyi durduğundan emin olduktan sonra elindeki tepsi ile cilveli cilveli yürüyerek Vezirinin önüne geldi.

Önüne eğilip vezirine tatlıları verdiğinde vezirinin yüzünde bir tebessüm oluşturmayı başarmıştı. Bunun verdiği sevinç ile Vezirinin karşısına oturdu. "Vezirim haddimi aştıysam kusuruma bakmayın ama gelmenizin nedeni nedir acaba?"

Vezir tatlıyı afiyetle yiyip bitirdi.

Kara Vezir cadıyı inceledi, özellikle o burnu ve o burnundaki beni. Onlara bakmadan duramıyordu. Bu cadıda bir şeyler vardı. "Büyülü tatlıların için teşekkür ederim cadı. Ama buraya bunun için gelmedim."

Cadı Vezirin cümlelerini duyunca irkildi. Kambur belinden terler akıyordu şimdi. Vezir ne kadar da zekiydi.

"Keloğlanı ortadan kaldırmamız gerek."

Cadı duydukları karşısında şok olmuştu.'Acaba bu kel ne yaptı yine?' Kel, Vezire düşman olabilecek kapasitedeydi. Lakin cadı yaptığı şeylerden bihaberdi. Peki vezir bu durumda ne yapacaktı?

"Bunun için sana ihtiyacım var Çirkin Cadı, benimle müttefik olmayı kabul ediyor musun?"

Cadı havalara uçuyordu. Hem de büyü olmadan. Vezirin üstündeki etkisi çok büyüktü. Yine şaşkın bir şekilde aşkından ölüp bittiği vezirine bakarak konuştu, "K-kabul e-ediyorum Vezirim, emrinize amadeyim."

Vezir, Cadı'nın akıllıca seçtiği seçenekten memnundu. Zekasını sevmişti. Onun özelliklerinden haberdardı. Bu cadı işine çok yarayacaktı.

Kimi zaman düşmanlarını yere sermekte, kimi zaman ise kendisini yatakta yere sermekte.

Cadı, Veziri gittikten sonra evinde resmen parti vermişti. Veziri ona zekice yaptığıplanlarını anlattıktan sonra hemen işe koyulmuştu. Keloğlanın planlarını öğrenmek için Bilgecan ile yakınlaşacaktı. Ama vezirin bilmediği bir şey vardı, o da Bilgecan'ın zaten Cadı için köpek bile olabileceğiydi. Oluyordu zaten.

Cadı en sexy iç çamaşırlarını giyinip üstüne hırkasını giydikten sonra Bilgecan'a doğru yol almaya başlamıştı.

Ormanda yürürken bir ses duydu ve hemen saklandı. Sesi takip etti ve az ötede üst üste birilerini gördü. Hafif hafif iniltiler geliyordu.

"Sivri, yavaş olsana biraz." dedi inleyen kişi.

Bunlar Sivri ve Örgülü'den başkaları değildi.

Cadı elini ağzına götürerek gözlerini kocaman açtı. "Aman Allah'ım bir bunlar eksikti."

Örgülü artık dayanamıyordu. Sivri, çok sivriydi. "Sivri yeter." dedi tekrar inleyerek. Sivri dinlemedi. "Yeter dedim Sivri!"
Sivri, daha fazla diretmedi ve Örgülünün üzerinden kalktı. Giysilerini giyindikten sonra vedalaşmadan önce Sivri, Örgülüye iltifatlar etti.

"O göl canavarından seni kurtardığım günü çok iyi hatırlıyorum Örgülü'm. O günden beri gönlümün sultanısın. Hele kucağıma bir atlayışın var."

Örgülü kızararak Sivrinin iltifatlarını dinledi ve tekrar buluşabileceklerini söyledi.

Cadı bu olanlara şahit olmuştu. Kel'e karşı çok iyi kozlar kazanmıştı. Ellerini birbirine sürterek kıs kıs güldü.

"Hihihihihihihi Elime düştünüz Kel ve Sivri Çocuk."

Cadı Vezire çok iyi bilgiler verebilecek ve gözüne iyice girebilecekti. Yüzünde ki gülümseme ile Bilgecanın kapısını çaldı. "Bilgecan kapıyı aç ben geldim."

Bilgecan kapıyı koşarak açtı. Çok sevdiği cadının sesini hemen tanımıştı.Heyecanlı bir ses ile konuştu "Hadi hemen başlayalım!"

Cadı kıkırdadı ve hırkasını çıkardı. İç çamaşırları göz önüne çıkmıştı. Bu gün Bilgecanı etkilemek için siyah giymişti. Bilgecan hemen tahrik olmuştu, dilini dışarı çıkarmış hemen kendisi de soyunmaya başlamıştı. Cadı artık ezbere bildiği Bigecanın çalışma atölyesinin yanında gizli olan bölüme girdi ve yatağa geçti. Bilgecanda arkasından geldi ve cadının üzerine atladı...

Bölüm sonu...

Bu bölümü yazan arkadaşa teşekkür ederiz.

@hainPrenses_CYRAbir

Kara Vezir ve Çirkin Cadı: İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin