"Kara vezir?" Gördüğü rüyadan sonra cadının bakışları daha aşk doluydu. Gülümsedi ve "neden geldin ki?" Dedi sesini incelterek. Vezir kafasını büktü. Bunu demek ağır geliyordu, kendine yakıştıramıyordu ama cadıyı özlemişti ve kendine engel olamadı.
Cadıyla beraber içeri geçtiler. Koltukta oturup birbirlerine baktılar öylece.
Bakışlar sessiz ama aşk doluydu sanki. Gözler herşeyi anlatır ve onların gözleri tatlı aşklarını anlatıyordu.
Kara vezir cadıya daha da yaklaştı. Gözleri onun yüzünde adeta ibadet halindeydi. Cadı da bunu farketti. Mutluydu, çünkü gerçek aşkını sonunda bulmuştu. Bilgecan sadece eğlence aracı gibi bişeydi. Cadı ilk defa sevildiğini gerçekten hissetti. Elini kalbine götürüp bastırdı, heyecanlanmıştı.
Uzun uzun sessiz bakışlarlardan sonra Kara Vezir kendini tutamadı, cadının dudağına yapıştı. Cadı karşılık verdi.
***
Cadı ve Kara vezir hayatları boyunca birbirlerini sevdiler ama bunu gizli tuttular. Burada bize; bir insan ne kadar çirkin olursa olsun karşısındaki koskoca vezir bile olsa birbirlerini sevebilceğini ve aşka engel olmadığını anlatıldı!
Keloğlana gelirse eğer konu;
"Sivri yeter artık! Hiç bir ev işi yapmıyorsun bütün yükü ben mi almalıyım? Sende bu evde yaşıyorsun ve kumamsın unutma."
"Ee yani? Keloğlan beni daha çok seviyor, kıskan hihihi."
"Hey durun! Bende keloğlanın karısıyım ve beni daha çok seviyor."
Sivri ve Balkız hepbir ağızdan "KİRPİ SUS!"
Keloğlan ve 3 karısı mutluca yaşamaya çalışıyorlar. Peki Bilgecana ne oldu?
"Bilgecan yavaş aşkım!"
Cadı bitince tabi ki sıra keloğlanın annesine sıra gelmişti. Onlar da birbirlerini hakiki şekilde sevdiler ve gerçek aşkı bulmuş gibilerdi.
Bu mutlu hikayeyi sadece iki kurnaz bozabilirdi. Huysuz ve Uzun agalar...
BU HİKAYEDE BURADA SONA ERDİ...Kumalar sofrası
Kara kaçan bildiği bütün herşeyi torunlarına anlatarak bu hikaye bize ulaşmıştır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Vezir ve Çirkin Cadı: İLK AŞK
FanficTAMAMLANDI Entrika dolu bir aşk serüveni...