Admin PM aku. Dia kata ramai yang bertanya, takde ke sambungan cerita Hak yang lalu tu. Aku juga ada baca komen-komen pembaca dalam setiap episod yang lalu. Inilah sambungannya.
Selepas hampir setahun mak tinggal dengan aku, hidupnya tak seceria dulu. Lebih banyak diam dari berbicara. Dia selalu termenung sendiri. Bila aku tanya, dia happy atau tidak hidup bersama aku. Dia kata dia happy. Tapi kalau dah macam itu gayanya, aku yakin dia pasrah dengan hidupnya bersama aku.
Hidup mak memang aku pergunakan sungguh untuk keperluan nafsu. Kadang-kadang tu, istilah mandi wajib macam tak wujud dalam hidup kami. Buat apa mandi wajib kalau sehari sampai berkali-kali aku balun. Walau pun tak sampai pancut, tapi kalau dah batang tegak aku dah ketagih nak keluar masuk badan dia siang malam, itu pun dah dikira setubuh.
Aku mengaku, memang aku ketagih. Dalam sehari kalau batang aku tak masuk tubuh dia akan buat aku gelisah. Serba tak kena. Aku ibarat kanak-kanak yang dapat permainan baru. Kemaruk nak main permainan tu sampailah jemu. Cuma bezanya, aku tak pernah jemu. Aku semakin ketagih.
Yang buat aku ketagih tu sebab apa saja yang aku nak, pasti akan dapat. Tak kira waktu atau tempat. Benda sedap dah depan mata, 24 jam seksi merangsang nafsu. Takkan nak tolak? Walau pun dia mak aku sendiri, tapi kehinaan dia buatkan aku memandangnya seakan pelacur di mata aku. Hidup untuk memuaskan nafsu aku.
Walau pun mak aku tu nampak macam kemurungan, tapi dia tetap rela melayan semua permintaan nafsu aku. Tak pernah sekali pun dia membantah. Aku suruh hisap, dia hisap. Aku suruh tonggeng, dia tonggeng. Aku suruh kangkang, dia kangkang. Memang dah tertanam dalam akal bengap dia tu yang dia hidup demi kepuasan nafsu anak kandung dia sendiri.
Sebab tu gaya dia di rumah memang sentiasa membangkitkan selera aku. Kerana dia tahu tanggungjawab dia adalah untuk taat sebagai penyedap nafsu aku. Memang aku panggil dia 'mak' dan dia panggil aku 'along'. Juga aku tak nafikan yang dia masih mak aku dalam akal aku dan begitu juga dia tahu aku kekal anaknya dalam akal dia. Tapi semua itu tak menghalang hidup kami yang bernafsu.
Jika kami pergi ke mana-mana, mak tak malu mengaku dia tu mak yang melahirkan aku. Walau pun gayanya dan juga telatah kami sewaktu bersama membuatkan orang dapat mengagak dia penyedap aku. Tidak mustahil ramai yang dapat menghidu hubungan sumbang mahram kami bagi yang mempercayai kami anak beranak.
Sebagai contoh, tempohari kami pergi bershopping. Awek promoter bahagian kasut di mall itu bertanya apa hubungan kami. Macam biasa, kami mengakulah ibu dan anak. Tetapi dari wajah awek itu, aku tahu dia sangsi dengan jawapan kami. Lebih-lebih lagi kesan lipstik merah mak masih fresh pada bahagian zipper seluar slack ku. Juga kesan basah yang comot pada tudung mak yang jelas sekali meragukan. Jika terkena air yang tertumpah, kenapa bersepah bertompok berbentuk pancutan?
Sememangnya menimbulkan seribu satu kesangsian kepada mereka yang tidak tahu perihal hidup kami anak beranak. Sejak mak hidup bersama aku, baru aku tahu sedap melancap guna kain tudungnya yang licin. Ianya membuatkan aku pula seronok menjadikan mak kelihatan hina dan lucah di khalayak ramai dengan kesan pancutan air mani pada tudungnya. Selalu juga aku katakan tudung yang dibelikan oleh anak tirinya yang menjadi skandal mak itu akhirnya menjadi tadahan air mani anak mak sendiri. Dengan muka bertangkup dia diam tanpa bicara. Dah tahu salah, memang diamlah dia.
Selain itu, kami pernah bercuti di sebuah kawasan peranginan pantai. Menginap di sana selama 3 hari 2 malam. Apa yang berlaku adalah, makcik room service datang menukar cadar katil kerana kami tidak puas hati dengan bau cadar sedia ada yang seakan bau almari lama. Nama saja resort 5 bintang tapi cadar macam dah lama peram dalam almari.
Terpinga-pinga makcik room service itu sewaktu masuk ke bilik kami menukar cadar sebaik melihat aku yang tidak berbaju dan hanya bertuala melilit pinggang, dan juga mak yang hanya berkemban tualanya. Dia bertanya kepada mak apa hubungan kami, seperti biasa mak mengaku aku anak kandungnya. Makcik room service itu geleng kepala.
YOU ARE READING
Hak 2
RomanceSambungan kisah Along dengan ibunya. Menceritakan bagaimanakah dendam kesumat seorang anak menghadapi perasaan kasih sayang ibunya yang diperhambakan kerana dendam. Bersama kisah sisi gelap dalam memori lalu yang sedikit demi sedikit terbuka hingga...