Prolog

11 1 0
                                    


~ 13 lat temu ~

Ośmioletnia Shinae pojechała wraz z rodzicami na wakacje. Shinae pochodziła z bogatej rodziny więc co roku jeździli zza granicę na wakacje, jednak rym razem, dziewczynie udało się ugrać wakacje na wsii u nikogo innego jak u babci.

Rodzina Yi dojechała właśnie do małego domku gdzie mieszkała Jeonseol mama, Eunkyung, czyli mama Shinae.
Eunkyung, od razu jak wyszła z auta podeszła do swojej mamy Jeonseol i ja przytuliła. Po tym od razu podbiegła Ośmioletnia Shinae do babci i na nią skończyła. Staruszka by mała dziewczynka nie spadła potrzymała ja za nagi i poszła z nią do salonu, gdzie czekał na nią Simba. Simba to ukochany pies babci jak i dziewczyny, od razu,jak pies ja zobaczył zaczął na nią skakać i lizać. Dziewczynka nie miała nic przeciwko wręcz przeciwnie, zaczęła bawić się z psem rasy border collie.


Gdy na niebie pojawiły się już gwiazdy a cała rodzina Yi zjadła już kolację nadszedł czas by położyć się do łóżek i iść spać. Mała Shinae jak zawsze marudziała i sprzeczała się, ty żeby iść spać, na szczęście babci dziewczyny udała ja się uspokoić I skłonić do tego by poszla spać. Jak jej się to udało?? Babcia obiecała ze opowie małej Shinae bajkę na dobranoc, a ze dziewczynka uwielbiała mieć czytane lub opowiadane bajki na dobranockę praktycznie natychmiast się zgodziła.
Gdy dziewczyna była już w swoim łóżku, starsza kobieta przysunęła krzesło na którym miała siedzieć by opowiedzieć dziewczynie bajkę.

Kiedyś, bardzo dawno temu były dwa rody - Światła, pierwsza osoba z tego roku nazywała się Jude. Posiadał on moc światło czyli ognia, ale nor tylko on był, było także jego przeciwieństwo czyli Tatum, pochodziła on z rodu cienia.
Na początku cień i światło żyli w zgodzie i nikt nikomu nie wchodził w paradę, niestety zmieniło się to. Tatum zapragnął by na świecie był tylko mrok i nic oprócz tego dlatego też stworzył armie dzięki swoim mocą i zaatakował światło.
Jyde w tym czasie poznał, kogoś była to wyjątkowa osoba przy której zapominał o Tarumie. Nie ufał mu I przez to cały czas się martwił. I miał czym po niedługim czasie gdy Jude odważył się powiedzieć o swoich uczyciach wyjątkowej dziewczynie Tatum zaatakował. Jude kazał schować się
Ally, bo tak nazywała się ukochanka Jude. Ally nie wiedziałam Ci się dzieje strasznie bała się o Jude o osobę która kochała ponad wszystko, chciała wiedzieć ale niestety od momentu kiedy Jude kazał jej się schować nie wiedziała go. Nie chciała dopuścić do siebie myśli że nie żyje, I ich nie dopuszczał przez długi czas.
Kiedy Ally już zaczynała myśleć że Juda już nie żyje pojawił się. Przyszedł di niej i jęk powiedział, powiedział jej o wszystkim to był koniec tajemnic między nimi.

Ja jestem Juda pochodzę z rodu Światła, jest też Tatum który pochodzi z rodu Cienia. Mieliśmy trzymać równowagę ale Tatum zapragnął by na świecie panował tylko mrok. Przez to że Tatum zapragnął sam władać światem i zachwiać równowagę rozpoczął wojnę. Niestety musiałam się do niej już od jakiegoś czasu przygotowywać ma armie, potężna armie i nie wiem czy dam radę. Ale musisz wiedzieć że zrobię wszystko byście byli bezpieczni Ally.

Po tych słowach Jude wyszedł z domu w którym ukrywała się jego ukochana Ally.
Po kilku dniach Tatum i Jude stanęli na przeciwko siebie, I rozpoczęli wojnę.
6. tracił już siły, dlatego zamierzał z tym skończyć. Nadszedł właśnie czas ostatecznej walki, Jude tym razem miał plan,.który ma duży,potencjał na wygraną.Taum i Jude znowu spotkali się twarzą w twarz, I zaczęła się ostateczna bitwa.
Wykończony już walka Jude postanowił w toczyć plan w życie czyli,wciągnięcie Tatum'a do lustra. Jude rozpoczął zaklecie i rytułał ktory miał na xelu umozliwic mu zamkniecie Tatuma w lust4ze. To zadanie bardzo wykończyła Jude ale się udało, no częściowo. Jude nie przewidział jednego, że Tatum bedz7e walczyć. Może nie udało mu się wyjść z lustra ale wciągnął Jude do niego że sobą.

Dziewczynka zasnęła i babcia była z tego powody Szczęśliwa, ale jednocześnie się czegoś obawiała. Palcem odgoniła własny Shinae które było na jej twarzy i ja przysyła szczelnie kołdra. Po tym czynie wyszła z pokoju dziewczyny i ruszyła do swojego by sama odpłynąć do Kariny Morfeusza

♡♡♡♡♡♡

Hejka zaczynamy nowa książkę, do tej również jest playlista dlatego tutaj macie linka do niej

https://open.spotify.com/playlist/6Lhos5YeALz00edDtn2exy?si=pP9wUmxSSGCPN98WLPTIlQ&pi=e-o8k7JhwaSDye

The Mystery of MirrorsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz