Alarm sesi yüzünden uyanmaktan nefret ederim ve ne zaman zorunda olsam da asla kurmazdım. Hem sesi beni uykumdan kaldırmıyor daha da uykuya sürüklüyor du, ama bu sefer farklıydı sevdiğim kişinin kollarında olup bide ona sıkıca sarılmış bir şekilde uyumak istiyorum. Ama bu aptal alarm hala çalıyordu alıp kırmak istedim. Kırıp geri uyumak istedim ama öyle olmadı.
Kolumla komedini aradım bulduğum da ise telefonumu aramaya başladım elime gelince alarmı kapatıp yine minhoya sıkıca sarıldım kafamı boynuna gömdüm ve uyuma devam etmeye çalıştım ama şimdi de minho başladı
"Bebeğim uyanmamiz gerek hadi kalk."
"Hayır"
Daha da sıkı sarıldım ve uyumaya devam ettim. Hem bugün izinliyim hemde minhoya sarılıp uyumak daha da güzeldi mutlu mutlu uyumak varken neden uyanayayim ki. Ama minho öyle dusunmuyordu saçlarımla oynamaya başlayıp beni uyanmaya ikna etmeye çalışıyordu.
"Jisung'um canım bitanem hadi kalkalım."
"Uyumak varken neden uyandiriyorsun beni minho"
"Bebeğim uyanmamiz gerek ama hem kahvaltı etmemiz gerek hadi Hem ben seni bugün dışarı cikartacagim"
"Ne dışarı ne de kahvaltı önemli değil şuan benim için, sana sarılmak, senin kokunla uyumak, saçlarımı oksaman varken söyle bana neden uyanıyim"
"Haklısın ama-"
"Bak sende bana katıldın hadi uyuyalım."
"Tamam ama 1 saat fazla yok."
Kafamı olumlu bi şekilde salladiktan sonra daha da minhoya yaklaştım ve kafamı boynuna gömdüm huzur budur işte
1 𝒔𝒂𝒂𝒕 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒂~
Yavaş yavaş ve minho'nun uyandir masiyla gözlerimi yavaşça acmaya başladım sadece gözlerimi açmakla yetindim, bi elimi gözüme götürüp gözümü oksamaya başladım ve kısa bir esneme den sonra minho'nun kollarından ayrıldım.
ayağa kalkmamla hafifçe sendelendim ama hemen kendimi tıparladım ve telefonumun ekranına baktığımda saat 11:43'du minho'ya baktığımda bana bakıp bi öpüçük atıp geri onune döndü.
Bende banyoya gitmiştim işimi halletikten sonra odaya gidip boy aynasına baktığımda kendi kıyafetim değilde minho'nun bol ,uzun ve büyük tsörtlerin den biri vardı.minho'yla sevgili olmadan once onda kalmaya gittiğimde de bunu giyerdim hep. Minho'ya dönmemle bana baktığını
gördüm yanınına gittiğimde yatakta biraz doğrulmuş ve kollarını açmış sıkıca ona sarıldıktan sonra ayrıldığumda konuşmaya başladım"dün akşam sana zorluk çıkarttım mı?
sarhosken bilirsin bşraz inatçı oluyorum""biraz olmuş olabilirsin ama o da araba da eve gelirken de kucağımda uyuya kaldın zaten bende hem senin hemde kendi üstumu değiştirip uyudum."
"Teşekürler canımm,"
Yanağına küçük bir öpüçük kondurduktan sonra demiştim ve minhoyu kaldırıp kaldığım yerden devam ettim
"hadi kahvaltı hazırlayalım açımm"
"hadi bakalım, gşdip karınlarımızı doyuralım"
O da bana eslik etmesiyle beraber aşsağıya inip mutfağa gşrip bişiler hazırlamaya başladık müzik eşliğin de
daha doğrusu o hazırlıyor bense ona yardım ediyordum."herşey hazır şimdi yemek zamanııı, ellerine sağlık kocacımm."
Minho'yla uğraşmaktan acayip keyif alıyordum ve o da buna ya gülüyordu ya da tepkisiz kalıyordu bu söylediğim şeye ise hafice sırıtmış ve bana karşılık olarak şunu demişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hostes/Minsung
FanfictionHostes olan Jisung 2 ay önce ayrıldığı eski sevgilisi Minho gizlice ucuga girmeye çalışırken gördü