9♧

74 10 34
                                    

"Hadi ama Jisung ben minho değilim ne çabuk unuttun beni bebeğim?"

Tanıdık sesle arkamı döndüm keşke dönmeseydim şuan yanımda minho olsaydı daha rahat olurdum. lisede hem bana zorbalık hemde hayatımı karartan kendisi degilmis gibi şimdi de tam karşımda duruyor.

"Vernon senin ne işin var burada nereden buldun beni?"

"Nasıl bulduysam buldum orasına bende kalsın, hadi gidiyoruz"

Diyip Kolumu tuttu hızlıca kolumu çektim ve çatık kaslarımla ona bakiyordum. lisede savunmasizdim ama şimdi karşısında güçlü bir Jisung var şaşırmıştım onu ilk gördüğümde ama onu daha da şaşırtacak şeyler yapacaktım.

"Sen kimisin de seninle geliyorum ve bi daha bana dokunmaya bile kalkışma olacaklardan ben sorumlu değilim"

"Hah sen bana ne yapabilirsin ki Jisung o minho denilen şerefsiz olmasa hiç bisi yapamazsın sen"

"Doğru Jisung bisi yapamaz ama ben yapabilirim mesela seni diri diri yakabilirim"

Vernonun arkasında Sinirli bir şekilde duran minho'yu gördüğümde mutlu olmuştum çünkü zamanında beni o kurtarmıştı bu beladan ve o şekilde sevgili olmuştuk

"Vaaay minho sen de buradaydın, ne güzel. Eskiden olduğu gibi şimdi de mi benden almaya geldin jisungu ama bu sefer olmaz olmayacak"

"Vernon , Jisung hiç bir zaman senin olmadı jisung hep benimdi ve hala benim Jisung bana ait şunu aptal kafa sok"

Minho'nun Sinirli hali çok korkunç olurdu lisede bi keresinde kavgaya karistigin da görmüştüm 5 tane iri adamı kendisi çok fena dövmüştü hatta biri hatırladığım kadarıyla bir tanesinin omzunu diğer ikisinin bacakları ve kolları birtanesine de yüzünü sonuncusunu ise çenesi gitmişti o an cidden korkmuştum ama şuan daha da sinirlen meden buradan gitmemiz lazımdı yoksa hersey kotulesebilir.

"Hadi minho gidelim artık saçmaladı buda uçak kaçacak"

"Hooop nereye ben sana gidebilirsin demedim?"

"Vernon sinirlerimi bozma bas git"

"Napabilirsin ki sen lan yürü git yoksa senin hasadini çıkarırım"

"İlahi minho Hadi dene de gorelim-

Vernon tam lafını bitirecegi sırasında yüzüne çok güzel geçirmişti minho o an içinin yağları eridi ama sorun şu ki minhoyu durduramazsam o an hersey çok kötü olabilirdi ben öylece yerim de dururken minho vernonu yere sermiş ve yüzünü yumrukluyordu ağzı ve burnundan kan akıyordu vernonun

İşte şimdi ayırma zamanı, hızla yanina gidip minhonun omzundan tutup kendime çektim.

"Minho yeter bu kadar hadi gidelim"

"Olmaz daha suyunu çıkarmadım onun"

"Bosver onu hadi gidelim artık minho"

O kadar hızlı bir şekilde bana döndü ki ne olduğunu anlamadan konuşmaya başladı

"Sen git ben geleceğim güzelim hadi hızlı ol"

"Olmaz"

"Güzelim ikiletme lütfen"

"Bosver onu benimle gel minho nolur bak hem ben gidersem sen kendini tutamayıp öldürürsün onu"

"Amacında o zaten güzelim"

Ne yapsam etsem gelmeyecekti ama bisiler yapmam gerekiyordu minhonun bi kolunu tutup kendime çektim eğer biraz daha burda durursak her şey kötü olur du bana anlamaz bakışlar atmaya başladığı sırada hızlıca ayak uçlarıma çıkıp küçük bir öpücük bıraktım şuanda tüm odağı ben olduğum için kokunu cekistirerek otelden dışarı çıkarttım kendine geldiğinde konuşmaya başladı

Hostes/Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin