Katili bul

3 1 1
                                    


The Box-Roddy Ricch

Uyandım bu sefer gerçekten bu kabusdan uyandım.Bu nasıl bir kabus bu ne demek oluyor.
Hiçbirşeyi düşünecek gücüm kalmadı artık bıktım mahvoldum çok fazla düşünmekten.

Saate baktığımda 07:00 dı hergün 07:00 de kalkarım bazı günler hariç o günler de tatilim olduğu günler oluyor çoğu zaman.Tuvalete gittim elimi yüzümü yıkadım ve üstümü giyindim.

Tuvalete gittim elimi yüzümü yıkadım ve üstümü giyindim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bunu giyindim.

Makyajımı yaptım ve çanatm ile beraber dosyalarıda alıp aşağı indim.Bugün işten sonra yemeğe çıkmak isiyorum aslında arkadaşlarım ile çıkacaktım da sonra vazgeçtim bugün zamanımı kendimi ayırmak istiyorum yanii işten çıktıktan sonra biraz alışveriş yapar sonra da bir yemek yerim diye .

Neyse aşağı indim önce kahvemi içtim sonra bugün biraz acıktığımı fark ettiğim için kendime bir sandviç hazırladım ve yedim ardından hemen arabaya gittim.

İşe vardığımda büroma gittim ve bir kaç dosyaları inceledim sonra Eren komiser içeri girdi ve konuşmaya başladı "Sayın savcım EvA şirketinde bir kadının ceseti bulunmuş görenler olayın yeni olduğunu ve kadının 6 kattan düştüğünü gördüklerini söylediler"

Babamın şirketinde bir ceset.Aklım durdu nasıl olur böyle birşey.Neyseki kendime hemen Toparladım ve Eren'e "tüm ekipleri topla olay yerini incelemeye gidelim"dedim.Eren ise başını aşağı yukarı sallayıp odadan çıktı.

Bende hemen arabama geçtim arkamdan polis ekipleri geldi.

Şirketin önüne gelmiştim ve herkesin toplandığı bir alan gördüm."Yer verin herkes olay yerinden çekilsen olay yeri incelenecek"dedim ama sesim çok sesli çıkmıştı insanlar beni duysun diye herkes çekilde.Etrafı sardık kimsenin gelmemesi için.Kızı doğru eğildim baktım 23-24 yaşlarında bir kadındı.Siyah uzun saçları beline dolanmış beyaz olan tişörtü kana bulanmışdı siyah olan pantolu gibi ama siyah pantolon kanı pek belli etmiyordu.Yerde heryerde kan vardı."Kızın kimliği tespit edildi mi ?" diye sordum Eren'e o ise "Rüya Çevik şimdiye kadar öğrendiğim tek şey kim olduğu oldu sayın savcım henüz başka bilgilerim yok"dedi Eren tek nefeste

"Vücütunda darp izleri var gibime geldi adli tıp incelesin ve herhangi başka bir DNA varsa onuda tespit etsinler.Her zaman ki gibi buraları iyi inceleyin başka herhangi bir ipucu bulunursa ilk beni haberdar edin bende şimdi bir ekip ile şirkete gireceğim durumu sorgulayacağım." dedim

Eren ise her zamanki gibi "Tamamdır sayın Savcım"dedi.

Eren ile iyi arkadaşlarızdır ama işte sayın savcı demesi gerekli yoksa dedirtmezdim yanii.

Bir ekipi aldım ve şirketten içeri girdim bir odaya doğru gittim odanın önünde Babam,Şeref amca,Salih ve Yaman duruyordu.

"İyi günler"dedim lafa giren ilk kişi olarak."Cumhuriyet Savcısı Züleyha Akyol olay ile ilgilli bir kaç sorum olacaktı tatmin olmazsam bize adliyeye kadar eşlik edersiniz"dedim her zaman kendimi tanıtma gerği duyduğum için yine aynı şekilde yaptım iş ve özel hayatı asla karıştırmam.

Gerçekten Kaçış yokWhere stories live. Discover now