Ayten Alpman-Tek başına
"Ne kadar güzel olduğunu"
Bir an bakakaldım.Hayatımda ilk defa güzel olduğumu duymadım zaten kendimide güzel buluyorum.Taş gibiym kız.
(Birine egolu geldiyse fikrini kendine saklasın lütfen düşünceler karakterin yani kendimin değil)
Ama hayatımda ilk defa birinin bana "güzel"demesi beni bu kadar mutlu etti.Sanki her konuştuğunda her kelimesinde kendimi daha çok sevmek için neden veriyordu ama sadece kendimi değil onuda🫀.
"Yaman"dedim ve devamını getiremedim sanki ona içimdeki hisleri anlatmak için dünyadaki bütün sözler yetmeyecekti.
"Züleyha"dedi ve konuşmaya başladı ama önce durdu ne diyeceğini düşünür gibi.
O adımı söyleyince adım bile kulağıma o kadar güzel geliyorduki.
Züleyha ne güzel isim.
"Bak ben seni gerçekten çok seviyorum ve hayır bu bir hoşlanma değil.Ben bu hayatta bazı kişilerden hoşlandım ama dediğim gibi bu sadece bir hoşlantıy mış.Sana karşı hissettiklerimi bu hayatta hiçkimseye karşı hissetmedim Züleyha.Sana bakınca sen konuşunca herşeyin ile beni deli ediyorsun iki aydır senden başka hiçbirşey düşünemez hale geldim"dedi tek nefeste.
Bu hayatımda gördüğüm en güzel itiraf olabilirdi ki olduda.
Gözlerimden süzülen yaşları durduramadım ama bu sefer yaşlar mutluluktandı.
"Ağlama lütfen"dedi yalvarır gibi.
"Mutlu olduğum için ağlıyorum"dedim açıklamak ister gibi.
"Ağlama yinede"dedi ve eliyle gözümdeki yaşları sildikten sonra yanağımı okşadı yavaşça.
"Bu artık birlikte olduğumuz anlamına gelmiyor mu?"diye bir soru sordu bana .
"Ben henüz birlikte olma gibi bir teklif almadım"dedim
Birden bir yüzük çıkardı.
What The Hell ?
💀
Evlenme teklifi mi yapacak.Şaşkın gözlerle ona baktım o ise gülümseyip.
"Sevgilli Züleyha Akyol benimle birlikte olur musun"
"İstediğin herşey olarak ister bir dost ister bir sevgili ister bir koca"dedi göz kırptı."İkincisini kabul edebilirim"dedim mutlu olmuştu hemde çok.
Yüzüğü bana doğru uzattı ve"bu da birlikteliğimizin bir simgesi olsun mu"dedi bende başımı salladım.
Yüzüğü parmağıma taktı.Yüzük hoş gümüş bir yüzüktü üstünde ise tatlı mı tatlı bir taş vardı.Taşı beyaz dı ama kenarlarındaki
Detaylar yüzüğü öyle güzel yapıyorlardı ki."Her taşın bir anlamı vardır"dedi ben ise hemen.
"Bunun anlamı ne?"diye sordum
"Aşkı, masumluğu,huzuru ve mutluluğu simgeliyor"dedi
Bu sefer ben ona sarıldım o ise bu durum hoşuna gitmiş gibi hemen kendide bana sarıldı.
Kokusu çok güzeldi hoş bir kokusu vardı içimi huzur ile kaplayan bir koku.
Yağmur yağdıktan sonraki taze hava gibiydi.Parfüm sıkmıştı parfüm hafif tatlı bir kokuydu.Ama kendi kokusunu bastıramadı.
Uzun süre sonra ondan ayrıldım ki o ahtapot gibi yapışmıştı bana.
"Abartmayalım"dedim ve kenara çekidim o ise "doyamıyorum ama "dedi.
Ardından telefonunu çıkardı bir numaraya geçti ve bşr numarayı kaydetti."Güzel ışığım🫀"diye ben şaşkın bir şekilde ona baktım ve "güzel ışığım mı?"diye sordum o ise "evet güzel ışığım çünkü güneş sadece günde ışık veriyor ay ise gece ama sen benim hayatımı her zaman ışıldatıyorsun"dedi.
YOU ARE READING
Gerçekten Kaçış yok
Random"Konu para değil,güç değil ,şöhret değil konu her zaman sizdiniz neden anlamak istemiyorsunuz benim istediğim hiçbir zaman para yada güç değildi benim tek istediğim bir kere olsun sevildiğimi hissetmek,bir kere olsun kararlarıma saygı duyulmasını ve...