Yuxarıdakı mahnını açmağı unutmayın◇
Yaxşı oxumalar♧Səhər oyanıb telefona baxdım.Saat 7 idi.Heç bir mesaj gəlməmişdi.Məktəb
Formamı geyinib əl-üzümü yudum.Yeməyimi yeyib məktəbə getdim.Məktəbdə o yox idi.Sinfimizdə sakit olan şagird çox şüphəli idi...Dərslər bitəndən sonra məktəbdən çıxıb kitabxanaya getdim.
İçəri daxil olanda kitabxananın işıqları sönmüştü.Və bir də... Kamranı gördüm..Amma... Onun əli-qolu bağlı idi!
Amma... burada ondan başqa şəxslər olduğunu hiss edirəm....
Qaranlıqda hər şeyi aydın görmək mümkün deyildi.Qorxumdan titrəyərək yerimdəcə durmuşdum.Kitab rəflərinin arxasından addım səsləri gəlirdi.Addım səslərinin yaxınlaşdığını hiss edən mən Kamranın əl-qolunu açmağa çalışdım.
Amma nə qədər çalışsam da ip qalın olduğu üçün əl-qolunu açmağı bacarmadım.
Addım səslərindən kimsənin çox yaxında olduğunu başa düşmüşdüm.
Yaxşı ki telefonu gətirmişdim.Telefonun işığı ilə Qaranlıqtaki şəxsi görməyə çalıştım.
Bir dəqiqə!! O şəxs... Mehdi?!
Sinfimizdə o çox dışlanırdı.Sinif onu sakit,saf və "ezik"(?) düşünərdi.
Amma indi hər şey... çox qəribə idi.Onun mənə diqqətini verməsindən istifadĕ edən Kamran əlini açıb (Necə bacardığını tam olaraq bilmirəm) Kitab ilə Mehdinin başına vurar amma mehdi buna hirslənib Kamrana vurmağa başladı.
Mənə hər şeyi kənarda durup izləmək düşürdü.Burada sadəcə partlamış qarğıdalı əksikdi.:)
Bu bölümün aldığı hər oy mənə bir partlamış qarğıdalı dənəciyidir.
Oylamanı partladın qarğıdalı kimi!!Sizcə bölüm necədir?
Oylama az olsa bir daha geri dönmeye bilirim ;(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~•🌈Göyqurşağı Əjdərhası🌈•~/Azərbaycanca Hekayə
AdventureBu Əjdərha bir qızı yalnızlıqdan qurtarır☆♡ Və həmin qızın ən yaxın dostu olur..♡... ~•🌈Göyqurşağı Əjdərhası🌈•~ ~ Bu pişiklər sənin üçün ~ /\__/\ /\__/\ ( • . • ) ( • . • ) \🍭🍬 \🍫🧋🍪 ♡...