K: BOKUTO BIRAZ DAHA BÖYLE DEMEYE DEVAM EDERSEN ÇENENI KIRARIM!
B: BANA BAĞIRMA BE PİÇ!
O: hey hey kavga yok
Oikawa Kuroo'nun yanından ayrılıp koltuğa geri döndü ve tekrar oturdu. Sanki birbirlerine bağırmamış gibi tekrardan gülüp eğlenmeye başladılar .
Kenma
Oturmaktan sıkıldım ayrıca Kuroo'ya yardım etmek istiyorum! Daha çok dayanamadım ayaklarım kendiliğinden hareket eder gibi kalktım ve yanına gittim.
Ke: Kuroo yardım edeceğim
K: olur Kenma teşekkürler
Önce ellerimi yıkadım tabii yıkamadan olmaz.
Ellerimi yıkayınca elindeki bıçağı alıp kesmekte olduğu havuçları ince ince kesmeye devam ettim. Benden hızlı kesiyordu ben gelmeden önce, sanırım gastronomi okudu. Aldırış etmeden kesmeye devam ettim.
Keserken saçlarım önüme geliyordu elimin tersi ile kulağımın arkasına attım saçları. Havuçlar bitince sakatlıkları kesmeye başladım bu sefer. Onlarda bitince marul, domates, mor lahana gibi şeyler kesip büyük kaba koydum.
İçine sos olarak nar ekşisi, limon suyu , zeytin yağı koydum. İyice karışınca tabağa koydum, üzerine ek olarak haşlanmış konserve mısır da koydum.
Kuroo da gohanı soğuması için kenara alıyordu. Başka yerden tava ve tabak çıkartıp omlet yapmaya başladı. Onları da tabağa koyup getirdi masaya. Ben de o sırada metal çubukları ve kaşıkları masaya koydum.
Tabakları alıp içlerine gohan doldurmaya başladım. Masa hazırdı fakat benim aklıma birşey gelmişti.
Ke: Kuroo evde peynir var mı?
K: hemen bakayım, burada varmış al bakalım da ne yapacaksın?
Ke: izle
Ellerimi yıkadım ve elime biraz gohan aldım. Elimde çevirmeye başladım. İçini çanta gibi yapıp arasına peynir koydum. Yaparken saçlarım tekrar beni rahatsız ediyordu. Bir anda saçlarımın geri gelmesi ile şaşırdım. Saçıma bir toka takıldı arkama döndüğümde Kuroo'yu gördüm. Saçlarım gelmesin diye toplamıştı. Teşekkür edip işime döndüm.
Birkaç tane daha yaptıktan sonra Kuroo'nun omlet yaptığı tavanın içine biraz yağ koydum. Ellerimi yıkayıp tahta çubukları aldım. Hepsini pişirmeye başladım. Kuroo bana hayretle bakıyordu. Hepsi pişince tabağa aldım ve masaya koydum.
Ek olarak 2 tabağa da nori koydum.
Ke: bitti
K: oi Kenma böyle birşey bildiğini bilmiyordum harika!
Gülümseyip diğerlerini çağırdım.
O: oiiiii herşey çok güzel görünüyor!
B: evettt
K: başlayın hadi afiyet olsun
Kahvaltı eğlenceli geçiyordu. Oikawa Bokuto'ya bulaşıyordu. Kavga etseler bile kavga ermiyormuş gibi davranıyorlardı. Ahh keşke hrjde bu kadar açık konuşan birisi olabilseydim keşke.
...
Kahvaltı bitmişti masayı toplamıştık ve Bokutolar gitmişti. Sadece Kuroo ben ve Yin kalmıştık evde. Aklıma çekindiğim resimleri atmadığım geldi. Uygulamaya girip resimlerin birini yükledim.
@KKenmae
@Tetsukurooo
Beğeni: 16.8 k
Yorum: 220@User772: OHAAAA BURASI KUROO NUN EVI DEGIL MI LANN
↪@hotmail.kom: HARBİİ #kuroken@atjeakhyun: #kuroken #kuroken #kuroken
Daha fazla gör...
Tanrım kafayı yiyeceğim neredeyse. Sürekli shipliyorlar!
Fotoğrafı Kuroo çekmişti ben sadece telefonu tutup kendim çekiyormuş gibi yapmıştım. Aslında güzel oldu fotoğrafa yeteneği var yalan değil.
thedaiselle ye oy verdiği için çooook teşekkürlerrr her seferinde yazacağım unutuyordum
evvalAkyldz8 e de teşekkürlerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkyuu!~Kuroken
FanfictionKuroo Tetsurou "İkyuu!" adında bir uygulama da popüler birisidir. Arkadaşlarının isteği ile telefonuna bu uygulamayı indiren Kozume Kenma şans eseri Kuroo'ya rastlar. Bakalım bu rastlamadan sonra neler olacak? !hikaye bir kaç hikayeden esinlenerek y...