•szarvas•

45 0 2
                                    

Nézelődtem az ablakon és hallgattam ahogy Lydia és Allison beszélgetnek, a sötét úton csak a lámpák világítottak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nézelődtem az ablakon és hallgattam ahogy Lydia és Allison beszélgetnek, a sötét úton csak a lámpák világítottak.
Lydia szerint moziba, de Allison szerint randira visz minket, igaza van, hisz Lydia hívott pasikat is. Allison a szakítása óta Scottal nem volt randin, pedig egy egész nyáron vagyunk túl, így Lydia szervezett neki randit.

- nem hiszem el, hogy az európai utad során legalább egy fiúval nem kavartál volna - szóltam bele én is a beszélgetésbe amire Lydia helyeselően bólogatni kezdett. Igaz nem vagyok nagyon régóta itt, sőt Scottot se ismerem csak hallásból. A lányokkal akkor lettem jóba mikor ideköltöztem. Allison apja és az én nevelő apám régi barátok, Allison által meg Lydiat ismertem meg.

- igaza van Ali, legalább csak eggyel - sóhajtott Lydia. Lydiaval az első perctől jóba lettem, sok közös van bennünk.

A lámpa pirosat mutatott ezért Lydia megállt és beszélgettünk tovább, amíg egy nagy kék jeep meg nem állt mellettünk, és ordibált ki belöle egy srác. Allison összehúzta magát és kicsit lejjebb csúszott az ülésen.

- Lydia indíts - szólt pánikolva Allison, Lydia oldalra nézett és a felismerés az arcán hatalmas volt - indíts már - kiabálta Allison.

- nem tudok, piros a lámpa - nézett vissza Allisonra Lydia, a srác azt kiabálta közbe, hogy húzzuk le az ablakot.

Amint sárgára váltott a lámpa Lydia el is indult magunk mögött hagyva a kék jeepet. Allison hátra nézegetett, és én is amíg a mögöttünk haladó jeep meg nem állt. Allison hirtelen megfogta a kormányt és Lydiara nézett.

- megálltak. Nekünk is meg kéne? Álljunk meg - mondta döntésképtelenül. Lydia zavarodottan nézett a mellette ülő lányra aki még mindig a kormányt fogta.

- azt akarod, hogy álljunk meg? Halo az exed van mögöttünk - szólaltam meg, mire Lydia nekem adva igazat bólogatott. Allison egy nagy sóhaj kíséretében elengedte a kormányt.

Lydia megállt végül a kocsival és mind hátra nézve figyeltük a jeepet. Ők se indultak, mi se. Nem értettem a helyzetet, ők miért nem indulnak? És mi miért álltunk meg? Már éppen szólaltam volna meg mikor, előre néztem, és csak annyit láttam, hogy egy szarvas szalad a kocsi felé és neki megy. A szélvédő hangos törése és a síkitásunk töltötte be a csendes sötét utat.

- jól vagytok? - szedett ki minket az egyik fiú, mivel Allison valamennyire elmesélte, hogy néz ki Scott, ezért beazonosítottam, hogy ő az aki éppen a kezemnél fogva szed ki.

- nem! Rohadtul nem vagyok jól, egy szarvas neki jött az autómnak - csattant fel Lydia mire mind oda kaptuk a fejünket.

- olyan hirtelen történt - néztem felváltva mindenkire - rohadt ijesztő volt.

- tudom, hogy most nem ide tartozik - nézett rám a másik fiú - de ő kicsoda? Soha nem láttam.

- Caitlyn vagyok - mondtam alig halhatóan hisz az ijedtségtől vagy a sokktól alig tudtam beszélni - te meg Scott Ali vérfarkas exe, te meg Scott legjobb haverja Stiles - néztem rájuk.

- tud rólunk? - akadt ki Stiles egyből a fejét Lydiara kapva - már nem azért de mióta ismeritek egymást?

- nyár elején költöztem ide, Allison apja, az én apám legjobb barátja, ő is vadász, nem kellett, hogy ők avassanak be - vontam vállat - Allisonnal meg kiskorúnk óta barátnők voltunk.

- hát akkor, örülök a találkozásnak Caitlyn - mosolygott rám Scott.

A fiúk haza vittek minket, vagyis engem Allisonhoz mert nála alszok, Lydiat meg haza. Kellemetlenül is csendben telt az út.
Allisonéknál Chrisnek elmeséltük a történteket aki először fel ajánlotta, hogy holnap nem kell bemenjünk és beszél a szüleimmel, de Ali nemet mondott az ajánlatra.

Az este további részében vagy beszélgettünk vagy filmet néztünk, elterelve a figyelmünk a történtekről.

Liar-teen wolf S3AWhere stories live. Discover now