- nem muszáj menned ha nem akarsz - ölelte meg Chris Allisont aki éppen az ágyon ült - de neked se kell - nézett hátra rám - beszélek Landonnal, hogy itt maradsz Allisonnal - mosolygott rám, Ali reakcióját vártam, de ő rezzenéstelen arccal ült az ágyon.
- nem kell, Lydianak megígértem, hogy elviszem őt, és Caitnek meg ez az első napja. Nem lesz semmi baj - rázta a fejét Ali. Chris nagyon sóhajtva bólintott majd felállt az ágyról majd elém sétált és megölelt.
- vigyázz rá - suttogta a fülembe. Aprót bólintva jeleztem, hogy értettem - na akkor ideje indulnotok, ne késsetek el - engedett el és egy utolsó puszit nyomott Ali fejére.
Nem nagyon beszélgettünk a Lydiahoz vezető úton, de viszont mikor ott megálltunk egyből elnevettük magunkat. Lydia háza előtt egy ismeretlen fekete motor állt. Látom ő nem halasztotta el azt a tegnapi randit.
Nem sokkal később Lydia mosolyogva lépett ki a házból egyenesen hozzánk indulva és beült hátra.
Allisonnal azt vártuk, hogy meséljen de ő meg sem szólalt.- ki az a srác nálad? - kérdeztem meg, mire csak hallani lehetett, hogy meghökkent és félre nyelt. Allison nevetve várta Lydia válaszát.
- miről beszélsz? - vörösödött el a feje, mire egyre jobban kezdtünk el nevetni. Lydia meg felváltva nézett engem meg Allisont is.
- hát miről? A kis ismeretlen motor a ház előtt, te nem halasztottad el a tegnapi randit igaz? - kérdezte majdnem megfulladva Allison a nevetéstől. Lydia idegesen rágta a száját és alig tudott megszólalni - nem para Lyds - rázta meg nyugodva a fejét Ali.
- jó igen, nem mondhattam le, ideges voltam kellett valaki aki eltereli a figyelmem - adta meg magád Lydia mosolyogva, gondolom az esti dolgok zajlottak le megint a fejébe mert megint rák vörös volt a feje. Mi megint elkezdtünk nevetni - befejeznétek a nevetést? Inkább induljunk - dőlt hátra Lyds.
A sulihoz oda érve már a parkoló is tele volt, így alig találtunk helyet.
Bent szerencsére úgy kaptam szekrényt, hogy a két lány közötti szekrény az enyém lett szóval legalább nem valaki idegen mellett kaptam.
Lydia a szekrényeknek dőlve nézte az új embereket, Allison meg a szekrényében turkált én meg a telefonoztam mert Landon a nevelő apám írt, hogy meséljek neki majd az első napomról.- olyan helyesek ezek az új fiúk - mosolyodott el Lydia mire Allison felhúzott szemöldökkel nézett hátra majd Lydiara után rám én csak vállat vonva jeleztem, hogy nem tudok erre mit mondani.
- és tizennégy évesek, kisfiúk Lyds. Ne is nézd őket - rázta a fejét Allison Lydia duzzogva horkantott egyet. Az suli ajtaja nyitódott és belépett rajta két elég magas fiú motoros buksisakba, fekete bőr dzsekibe. Mintha valami lassított felvétel lett volna úgy vonultak végig. A folyosó közepén levették a sisakot.
YOU ARE READING
Liar-teen wolf S3A
FanfictionAz ördög a részletekben van. Caitlyn egy átlagos tini lány aki most költözött Beacon Hillsbe és sok relytejjel, természet felettivel kell megküzdenie, kideritenie, hogy kik az igazi szülei és, hogy mi ő valolyaban amiben Scott és a falka segit neki.