- csak szerintem változik a város a bizarr és nem világra való jelenségek gyűjtő helyévé? - kérdezte Lydia miközben a rúzsát igazítgatta.
- hol van Scott Mccal? - jött oda egy ismeretlen nő akinek elég nyúzott volt a feje - te vagy Allison nem? - nézett Allisonra.
- igen, de honnan tudod..- nem tudta végig mondani mert az ismeretlen csaj megint megszólalt.
- hol van Scott? - nézett hármunkra majd megint vissza Allisonra.
- le kellett lépni mert úgy volt, hogy... - kezdte el Ali de a csaj megragadta a kezét.
- mikor jön vissza? - kérdezte meg megint.
- hé óvatosan a a fogdosással - szólaltam meg mire az én kezem is megragadta, majd a hátunk előre meredt és picit erősödött a fogás. Ahogy mi hátra néztünk a csaj elengedte a kezünket és elrohant.
- ahhh - néztem a kezem, a nyoma máris ott maradt a kezemen - megszorított - néztem Lydiara aki aggódva rántotta oda magához a kezem ezzel megnézve azt.
- engem is - nézte Allison az ő kezét. Riadtan néztem hol Alire hol Lydiara. Allison teljesen nyugodt volt, amíg én meg Lydia feszülten néztünk egymásra utána a kezemre.
- gyertek haza viszlek titeket - jött oda Chris. Lydiaval előre mentünk bólintva, amíg Chris mondott valamit a lányának.
Először Lydiat utána engem hozott haza Chris. Megköszönve szálltam ki a kocsiból, és indultam be a házba.
Bent Landon idegesen járkált fel-alá de mikor észre vett sietősen indult felém és a karjaiba zárt. Gondolom Chris felhívta őt és beszámolt neki a mairól és a szarvasról is. Pár percig ölelt majd eltolt magától és a szemembe nézett.
- jól vagy? Nem történt bajod? - kérdezte aggódva mire csak megráztam a fejem, újra magához ölelt - annyira aggódtam mikor Chris felhívott és elmesélte. Miért nem szóltál? - döntötte oldalra a fejét.
- nem akartam, hogy aggódj. De szerencsére nem történt semmi, jól vagyok Landon - mosolyogtam rá. Megkönnyebbülve bólintott. Aztán észre vette a kezemen a sebet.
- mi történt a kezeddel? - rántott a kezemen, hogy jobban szemügyre vegye - tudtam, hogy nem jó ötlet ide jönni. Nem hiába mentem el innen - rázta a fejét.
- semmi bajom apa jól vagyok. Egy lány Allison volt barátját kereste és csak véletlen megszorított minket. Nincsen semmi baj a várossal - adtam egy puszit az arcára - nem mellesleg azért hagytad el a várost, hogy engem tudj felnevelni, és ne a régi emlékekben élj. De látod így hozta a sors, hogy visszajöttél velem, oda ahol az igazi szüleim is éltem - mosolyogtam rá.
KAMU SEDANG MEMBACA
Liar-teen wolf S3A
Fiksi PenggemarAz ördög a részletekben van. Caitlyn egy átlagos tini lány aki most költözött Beacon Hillsbe és sok relytejjel, természet felettivel kell megküzdenie, kideritenie, hogy kik az igazi szülei és, hogy mi ő valolyaban amiben Scott és a falka segit neki.