Doktor bu haberi verirken mertin kucağındaydım.
Duyduğum haberle derin bir şekilde iç çektim ve karanlık sulara gömüldüm...
Mertten devam
Dur-
Hayır hayır hayır meleğim kucağımda bayıldı ve ben atak geçirmek üzereyim!
Gözlerim kararıyordu nefes alamıyordum...
"HAYIR HAYIR HAYIR MERT KENDİNE GEL DERİN NEFESLER AL" dedi Yiğit abim ama kime diyorsunn çoktan gittim benn.
Meleğimin yaptığı gibi kendimi derin ve karanlık sulara bıraktım....
Gökmen'den devam
"AH NE GÜZEL ŞİMDİ BU İKİ GERİZEKALI BAŞIMIZA KALDI!" diye bağırdım.
Yaren:Sus be terbiyesiz,kardeşlerin hakkında böyle konuşma alırım ayağımın altına"
Onur bıyık altından gülüyordu.
Bu çocuğu pek tanımıyorum ama iyi anlaşacağımız kesin.
Babam merti kucağına almıştı bende Asel'i almıştım....
Sapık gibi görünmek istemem ama çok güzel kokuyor.
Onur:"Bende alabilirdim meleğimi" onu pek takmadan önümüzdeki 2 audiye yöneldim.
Yankı ve özgür çoktan arabaya binmişti. Aseli Yankı'nın kucağına verdim ve sürücü koltuğuna geçtim,yanımda Onur oturuyordu,ön arabada babam annem ve diğerleri vardı.
Eve doğru ilerlemeye başladık....
Yankı'dan devam
"ALLAHIM SANA GELİYORUM BU KIZ NEDEN BU KADAR GÜZEL VE GÜZEL KOKMAK ZORUNDA YHA OF VALLAHA BAYILACAM ŞURAYA AY DUR BAYILIYIM"
"Birde bayıl istersen feriha" dedi Onur abim.
"Bayıldı zaten ISKSKSJSJSJ" dedi özgüş abişim.
Asel kalktı ve gözlerini ovuşturdu ardından tekrar bana dönerek göğusüme uzandı.
"AYH YİYECEM BEN BUNU TUTMAYIN BENİĞ" dedim
"Tutan yok zaten" dedi Gökmen abe(Abe ne öküz)
Eve geldiğimizde bu sefer ben Aselimi kucakladım ve annemin Asel için ayırttığı odaya götürdüm ve yatırdım ardından yanağından öpüp odasından çıktım...
"VAH CANIM GÜLÜM BENİMM HEMEN UYUDU KONUŞAMADIK" ağlamaklı sesle konuştuğum için Onur dışında kimse beni takmıyordu.
"Yatın artık" dedi babam ve topluca odalara çıktık ev 3 katlıydı ben bile odamı bazen zor buluyordum bu masum kızcağız nasıl bulacak yaw.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM
ChickLit"Aptallar çabuk aşağıya inin kurtuluyoruz sizden!" Kurtulmak? Bizden? "ASIL BİZ SİZDEN KURTULUYORUZ BE!" "Kükredin be abi" "SUSUN LAN YÜRÜYÜN HASTANEYE!"