İyi okumalar
Bu kitapta geçen olaylar tamamen kurgudur.
Lana Del Rey - Young and Beautiful
2017 9 Eylül/cuma
Elindeki kitapları yavaşça masaya bıraktı Hera.Kütüphaneye gelmişti.
Genellikle okuldan sonra buraya gelirdi.Elindeki kahveden minik bir yudum aldı.Sıcaktı.Kahveyi masaya bırakıp kitap ve defterlerini açtı.
Aralıksız 2 saat boyunca çalıştı.Yorulmuştu.Ama evde de ders çalışabilirdi.O yüzden çantasını topladı.
Çıkmadan önce geçen hafta alamadığı o kitabı ödünç aldı.Tam raftan uzaklaşıyordu ki uzaktan o kişiyi gördü.
O da ders çalışıyordu.Çok normaldi.
Daha önce hiç görmemişti bu kişiyi ama çok tanıdık geliyordu yüzü.Umursamayarak kütüphaneden çıkıyordu.Kapıdaki korumayı görünce sormak istedim.
"Pardon"dedim."Şu kişiyi tanıyormusunuz,Daha önce hiç görmedim."
Kapıdaki koruma beni tanıyordu.
Işaret ettiğim yöne baktığında gülümsedi."Tanıyorum Hera Hanım.Kendisi milletvekili'nin oğlu.Çok çalışkandır.
Hep erken saatler de gelir.İlk defa bu saatte gelmiş."Kulaklık takıp telefondan çalışıyordu.
Ara da telefonu durdurup soruları çözüyordu.Anladığımı belirterek kafamı salladım.
Hera o gün kütüphaneden çıktığında birdaha asla göremeyeceğini zannederek çıktı.
Oysa onlar hergün yanyana,aynı yollardan ve kütüphane'den çıktılar.
2017 12 Kasım/Pazar
Oturduğu yerden içeceğini içmeye devam etti Hera.Arkadaşının zoruyla
partiye gelmişti.Normalde asla partilere gelmez evde ders çalışırdı.Üzerinde annesinin ona aldığı mini askılı kırmızı elbise vardı.
Selin tuvalete gittiği için tekti.
Çevresine baktığında hiçkimseyi tanımadığını fark etti.Keşke dedi içinden biraz derslerden vakit bulup eğlenseydim.Ama anında susturdu bu içindeki sesi.
Şarabı masaya bıraktı.Başı ağrıyordu.Çok umursamadı.
Normalde aileside bu tarz şeyleri sevmezdi.Ama Hera çok yalnızdı ve sadece derslere odaklandığı için ailesi küçük bir kaçamak yaptı.
"Noldu,iyi misin?" Dedi Selin yanına oturarak.
"İyiyim ama başım ağrıyor"
Güldü Selin."Normal,çok içinde öyle oluyor merak etme şimdi gider"
Başını salladı sadece Hera.Ortamda
O tanıdık melodiyi duyunca gülümsedi.Arctic Monkeys:I Wanna Be Yours
Çok seviyordu bu şarkıyı kitap okuduğunda hep bu şarkıyı açar öyle okurdu kitabını.
"Sanırım biri beni çağırıyor,gitmem lazım"dedi Selin ve koşarak içeriye doğru gitti.
Kim olduğunu söylemedi Hera.Zira kim olduğunu biliyordu.
Yanına birinin oturduğunu hissetti.
Kafasını az önce Selin'in oturduğu yere çevirince Tanımadık bir erkeği gördü."Naber Hera"
Sarhoş olduğu için bulanık görüyordu gözü.Ama tanımıyordu.
"Sen kimsin"
"Boşver sen kim olduğumu,evime gidelim mi?"
Hera kaşlarını çattı.Bu kimdi şimdi.
"Yok,istemiyorum.Ben içmek istiyorum"
"Benim evde de içeriz"
Hera sakince ayağa kalktı.Eline gelen ilk bira şişesini alıp yanındaki kişinin
kafasında kırdı.Adam o şişeyle bir sendelendi.Sonra bayıldı.
Hera'nın aklı başında değildi."Piç kurusu"diye mırıldandı.
Şarkı durduruldu.Herkes Hera ya bakıyordu.O bile.
Hera hiçbirşeyi umursamadan dışarı çıktı.Telefonu ile Selin'i aradı.Büyük ihtimalle bardan çıkmıştı.
Yınede şansını denedi Hera.Meşgul yazısını görünce ofladı.
Hava soğuktu.Ceketini içerde unutmuştu.Ama o kadar üşeniyorduki içeri girmeye bile mecali yoktu.
Yavaşça kaldırımda oturdu.
Ama birden omuzlarına birşey konuldu.Soğuk bir anda gidip sıcaklık geldi.
Hemen arkasına döndüğünde O'nu gördü.Burda ne işi vardı.
"Ceketini unutmuşsun"
Dedi sadece.Ve sonra ışık hızında kayboldu.
"Sen kimsin?"diye bağırsada cevap alamadı.
Ne kadar anormal bir insan diye düşündü.
Hera o gün Alkın'ı tanıyamadı çünkü sarhoştu.Ama Alkın Sarhoş olmasına
rağmen tanımıştı.İkili o günden sonra bir süreliğine karşılaşmadı.Çünkü Hera şehir,Alkın
ise ülke değiştirdi.Ama yinede ruhları herzaman birlikte oldu.
_________________________________________
İnsta:lis_tr
Tiktok:lis_tr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESPINA
Teen Fictionİnsanlar yaşamak ister miydi? Mutlu insanlar için evet. Peki mutsuz insanlar için? Onlar bu dünyada var olmak bile istemezdi.