Instagram:lis_tr
Bu kitapta geçen olay ve kurumlar
kurgudur.Sertab Erener: Ateşle Barut
Taylor Swift:Dont Blame Me
TalkinToys:Bleeding
İyi okumalar
______________________________________
"Abla vallahi yemek yiyorum."dedi Sinan yılmış bir edayla.
Ama Zehra inanmıyordu."Sus bakayım sen,cücük gibi kalmışsın ne yemeği."
"Abla,"dedi Sinan net bir sesle."Ben çocuk değilim."
Telefondan cırladı Zehra."Ablaya laf edilmez.Hem sen beni geçen aramadın mı 'abla kurbanın olayım yardım et' diye"
"Kırk yılın başında işim düştü sana onuda burnumdan getireceksin dimi."
Zerre beklemeden Zehra konuştu."Evet."
"Öyle mi," dedi Sinan meydan okuyormuşcasına."O zaman bir daha yemek yemem aç kalırım.Cücük gibi kalıyım da gör sen."
"Zaten cücük gibisun,"dedi Zehra karadeniz havasıyla."Hem sen az önce bana meydan mı okidin."
"Evet okidim."
"Poh yiyen bir daha aramayacağum senu,haketmiyorsun."
Sinan güldü."Başladın yine karadeniz ağzına."
"Orduluyuz oğlum biz."
"Biliyorum."
"He sus o zaman."dedi Zehra."Neyse sende kız falan yok mi,beğenduğun biri falan."
"Yok Abla,"dedi Sinan."Olmasında zaten,benim işim gücüm var."
"Oyy sen değulmuydun cücükken altına işeyen,büyümişde büyük adam olmuş."
"Ablaa,"dedi sitemkar bir sesle."Yeter artık ben kapatıyorum."
"Tamam,tamam."dedi Zehra hemen.
"Şaka yaptım.Benim işim var sonra görüşürüz ablasının lokumlu,fıstıklı keki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESPINA
Fiksi Remajaİnsanlar yaşamak ister miydi? Mutlu insanlar için evet. Peki mutsuz insanlar için? Onlar bu dünyada var olmak bile istemezdi.