9.Bölüm

17 4 3
                                    

YAZAR ANLATIMIYLA~
Bugün tamamile iyileştiğim için okula gidecektim.Tabiki Taehyungiee~ ile birlikte gidecektik.Gelip beni almasına hala yarım saat vardı.Ama ben beklemesin diye 1saat önceden hazırlanmıştım.Okuldakiler sevgili olmağımıza ve Taehyung'un bu deyişimine şaşırırmıydı?Bence evet.
Yarım saat'in ardından Taehyung gelmişti.Mutlu bir şekilde okula gidiyorduk.Otobüse bindik ve okula vardıkk.Hepsi benim başıma yığıldı.Bazıları "neden geldin?"diyolardı bazıları ise "iyiki geldin"diyolardı.Tabiki Big Boyum beni kötülere karşı savundu.Geçtik herkes yerine otursa bile Tae yanımda oturdu.Hoca içeri yanında bir kızla girdi.Kız gerçektende güzeldi.Kaydırak burnu,minik ağzı,hafif çekik ve yeşil gözleri,beyaz tenli biriydi.Kıskanıp korkmuştum.Ya Taehyung beni değilde o kızı seçerse...
Dersin sonlarında kız bizim sıraya geldi.Taehyunga gel bahçeye çıkalımm dedim.Oda ayağın ağrımıyorsa sorun yok gide biliriz dedi bende yok ağrımıyor gel gidelim dedim.Biraz bahçede gezdik.Ben birşey söyleyecektim ki zil çaldı.Neyse okul çıkışı söylerim.Hoca sınıfa girmeden önce kız sıramıza gelip"Merhaba.Ben burda yeniyim.Bana okulu gezdirirmisin?"dedi.Ozaman kızın saçını başını yolacaktım.Taenin cevap vermesini bekledim.Başını olumsuz anlamda sallayıp,elimi tuttu.Bende sarılıp"aşkım ayağım ağrıdı.dersten kaçsak olmazmı?Yada izinle çıksak?"dedim.Cevabı ise"güzelim kaçsak disiplinlik oluruz.Gel hocadan izin alalım"dedi.Bende başımı olumlu anlamda sallayıp elimi tutan elini öptüm.Kız çoktan sırasına gitmişti.Biliyordum.Sırasından bizi izliyordu.Gerizekalı kız.Benim sevgilimi çalacaktı GUYA.

Gitme JungKook...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin