Uzun aradan sonra,belimin ağrısı geçtikten sonra geri dönüyorumm!
Asklarım bana fic angstmı okumayacağım gibi şeyler yazmayın lütfen.Okumak isteyenler okuya bilir.Neyse.FİCE GEÇELİMM!Taehyungun anlatımıyla~
Ve evet!Saat 12 idi.Seviniyordum.Çünki Lisa gidecekti!Vuaa bugün JungKook'un hediyesi olcak banaaaa.YeyeyeyJungKook'un anlatımıyla~
Dün Tae'nin dediği oldu.Aynısılarını yapıp,evden çıktık.Seviniyordum.Çünki O yelloz Lisa'dan kurtulmuştum(k).
Tae'nin anlatımıyla~
Yaa Lisaya saygısızlık oldu.Neyse Kookiem~ çok sevindi.Jung bana telefondan birşey gösteriyordu.Araba sürüyorum nasıl bakacağım Jungg:(?Askm neden bakmıyorsun?İki saniye baksan araba kazasımı olacak yaa?Offf tamam anladım.
Askim bak balım benim eğer tartışırsak yada ben o videoya baksam araba kazası geçire biliriz farkındaysan
Tamam Tae anladım
Tamam balım ver telefonu bakayım şu videoya
Komik bir video değilmii?-Jung sordu
Son sözü Tae Araba! olmuştu JungKook'un.
Taehyung'ta sevgilisini korumuştu oysa.Üstüne atlamıştı.Aslında balonlar açılmışdı ama şuan bir kamyonetin altındaydılar.Kamyonet'teki yada TaeKook haraket etse,olacakları düşünmek istemiyorum…JungKook'tan
Kamyonet'teki adamın telefon sesi geldi.Galiba ambulansı aramıştı.Ama hemen gelemeyeceklerini söylediler…Biraz daha beklesek,kamyonetin altında kalıp,bebek mamasına dönecektik.Taehyung hala baygındı.Kafatası kanıyordu ve nefes alış-verişleri yavaştı.Kamyonet'teki adama seslendim.Burda sevgilimle sıkıştık.Lütfen yardım edin.Kaslı biriydi.Pencereden kolu görünüyordu.Ben yalvardım lütfen sevgilim baygın şekilde.Yardım edin diye yalvardım.Ama o kamyonet'ten düşmedi bile.Tamam hak veriyorum kendini tehlikeye atmak istemiyor ama onun arabasının benzini akıyordu.Ne yani patlayacakmıydı?Ahh çok korkuyorum…Ya patlarsa?
2 Saat SonraGözümü açtığımda yanımda hemşire vardı.İlk sorum"Kim Taehyung nasıl?Kafası kanıyordu.İç kanama geçirmedi değilmi?Ölmedi o.Beni bırakmadı değilmi?"diye sorular oldu.
Hemşire ise benim sorularıma soru ile cevap verdi.Kısaca "Hastanın neyisiniz tam olarak?sordu.Ben ise sevgilisiyim diyince kafasını salladı.Ve iç çekerek,sorularıma yanıt verdi.
Kim Taehyung hala uyanmadı Jeon bey.Biraz beklersek düzelir bence.İç kanaması olmadı merak etmeyin.Ama biraz hayati teklikesi var.Ama Sorun değil.Biz halledeceğiz dedi.O an yıkıldım.Hayati tehlikesimi var?Ben ona bebeğimizin olacağını demeden nasıl öle bilir?Benim çocuğum babasız mı büyüyecek şimdi?Allahım İntahar etmek istiyorum:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitme JungKook...
FantasyTaehyung JungKooka zorbalık yapıp onunla sevgili olmuştur.Taehyung'a saplantılı aşık olan Lisa,JungKook'un yerine geçmeye çalışıyordur.Ve Bu Platoniklik JungKook'un Canını Alıp,Bu Dünyadan Gitmesine Sebep Olmuştur... ANGST✓ TaeKook✓ TaeLis❌ LisKook❌