YAA BU KADAR ZAMANDAN SONRA GELİP YÜZSÜZ GİBİ YAZMAM SAKAMİİİ?ARKAYADA BİR ZAMANLAR DELİ GÖNLÜM KOYDUKMU OHH MİSS😘(AGLAMAYİN YAA😭💨)
Taehyung'tan~
Canım Acıyarak Gözümü Açtım.Başımda Hemşireler Vardı.Neden Lan!Yoksa Jungkookieme Birşeymi Olmuş?!Sordum Hemen Herhangi Bir Hemşireden-"Jeon JungKook Nasıl?Onun Durumu Nasıl?!"Diyerek Telaşlandım.Hemşire İse Bana Bir Mektup Uzattı.Korkmuştum.JungKook Beni Bırakmışmıydı?~Mektup Okunduktan Sonra~
Taehyung Tamamile Yıkılmıştı.Hemşirelerden Onun Cansız Bedenini Görmeği Rica Etmişti.Hemşireler İse Mecburen Götürmüştüler.Taehyung Bi Taraftan Ağlıyor,Bi Taraftan İse Sevgilisinin Cansız Bedenine Sarılıyordu.Ağlamaktan Gözleri Etrafı Göremiyordu Bile.Hala Sevgilisinin Onu Bıraktığına İnanmıyordu.JungKook'u Birdaha Göremeyeceğini Anlayınca Şaşırıyordu.Onunda Ölesi Geliyordu.Affetmiyordu Kendini.Eğer O Gün Lisayı Evine Davet Etmeseydi,Bunlar Yaşanmayacaktı.Pişmanlığı Dünyada Kalmasına İzin Vermiyordu.Hep Ayrılığın Boş Birşey Olduğunu Düşünüyordu.Yıllar Önce Ölmesini İstediği İnsan Ölünce Nasıl Bu Hale Gelebilirdi?Herşey Yoongi Yüzünden Oldu.Bana Onunla Yakın Ol Ve Jimini Bana Yap Demeseydi Şuan JungKook Yaşıyor Olurdu.Ve Benim Yüzümden Ölmemiş Olurdu.Arada Kendime Söylüyorum.Nasıl Bir İnsan Hem Sevindirip Hemde Üze bilir ki?Kırık Kalbimi Yaptıktan Sonra Nasıl Yine Yere Atıp Paramparça Yapa Biliyor?JungKook Hayatım Boyunca Hem İlk'im,Hemde Sonum Olacaksın.Senden Başka Hiçkimsenin Eli Değmeyecek Benim Elime,Senden Başka Hiçkimsenin Dudağı Değmeyecek Dudaklarıma.Dudaklarıma Değecek Şey Biliyormusun Ne Olacak?Sigara…Senin O Nefret Ettiğin Sigarayı Şuan Senin Yüzünden İçeceğim…Unutma Sevgilim.Bu Ayrılık Sonsuza Kadar Sürmeyecek.Belki 20 belki 10 yıl sonra yeniden Cennette Görüşeceğiz…
HEYYYYOOO BİTCHSLARRR.SONRAKİ BOLUMİSKO FİNALİSKOOO
HOPLAYİVER CEKKİRGE ZİPLAYİVER CEKKİRGE
BENİM JANİM JEKKİRGE BİDİ BİDİ BİDİ BİDİ BİDİ BİDİ BİDİ BİDİ BİDİ BİDİ BİDİ BİDİ CEKİRGEEE(ESKİLERR🚬🚬😭😭)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitme JungKook...
FantasyTaehyung JungKooka zorbalık yapıp onunla sevgili olmuştur.Taehyung'a saplantılı aşık olan Lisa,JungKook'un yerine geçmeye çalışıyordur.Ve Bu Platoniklik JungKook'un Canını Alıp,Bu Dünyadan Gitmesine Sebep Olmuştur... ANGST✓ TaeKook✓ TaeLis❌ LisKook❌