Tae pov:დილითმაღვიძარა რეკავს, როგორ მეზიზღება ეს ხმა! მძლივს-მძლეობით ვდგები, მერე შევდივარ აბაზანაში შხაპს ვიღებ კბილებს ვიხეხავ სახის რუტინას ვიტარებ და გამოვდივარ.
თმას ვიშრობ და ლამაზად ვიყენებ, ტანსაცმელს ვიცმევ და ჩანთის ჩალაგებას ვიწყებ.
კლასის ჩატში ეწერა, რომ ხელოვნების მასწავლებელი შეგვეცვალა. და დღეს ექნება პირველი გაკვეთილი.
ღმერთს ვთხოვ, რომ ვიღაც მოხუცი ყლექალა არ იყოს! როგორიც წინა იყო და იმედია იმ ქალისავით, ქულას არ დამაკლებს.
თვალებს ვატრიალებ და სამზარეულოში გავდივარ. იქ შესვლის მერე საჭმელი უკვე გამზადებული მხვდება.
.Pov დასასრული.
-დედა
-გისმენ
-მასწავლებელი შემეცვალა, ხელოვნების და მშობლების ჩატში რამე ხო არ დაწერეს?
-აა, კი ძალიან კარგი მასწავლებელიაო თან ბიჭი-დედამ თვალი ჩაუკრა თეჰიონიც მიხვდა დედამისმა რატომ გააკეთა ეს და ჩაეღიმა
-დეეე სერიოზულად?
-რა იყო შვილო მასწავლებელია თან უკვე დამამთავრებელ კლასში ხარ დიდი არაფერია ეგ-არაფერია ეგში იგულისხმებოდა რომ; დიდი ამბავი მასწავლებელს შეუყვარდე.
-კაი მართალი ხარ
-რა თქმა უნდა მართალი ვარ მამაშენი და მეც ეგე არ ვიყავით? ხო ასეა საყვარელო?
-კიკი ასეა-გამოსძახა მეორე მხრიდან.
-აი ხო ხედავ. მოკლედ შვილო მომისმინე შეიძლებაო არც მოხდეს რამე მაგრამ შესაძლებელია მოხდეს კიდეც ხომ?
-კი
-ხოდა რაც მთავარია იმის უფლება არ მისცე რომ მის კაბინეტში გადაგკუზოს
-დედაააა
-კაი კაი ჩუმად ვარ
-კაი მოვრჩი ჭამას წავედი ეხლა არ დავაგვიანო.
-კაი მიდითეჰიონი სახლიდან გავიდა და გზას გაუყვა სკოლა არც ისე შორს იყო მისი სახლიდან და 10 წუთში უკვე სკოლაში იყო. ალბად აქამდე კითხვა გაგიჩბდათ დედამისი და მამამისი ასე თავისუფლად როგორ ელაპარაკებიან მას იმაზე რომ ბიჭი შეყვარებული და ა.შ საქმე იმაშია რომ მათ იციან თეჰიონი რომ გეია და ამაზე არანაირი პრობლემა არ აქვთ.თეჰიონს გაუმართლა.
YOU ARE READING
Teachers pet/TK,YM,NJ
Romanceთეჰიონი არის მოსწავლე რომელიც სკოლის მასწავლებელს ჯეონ ჯონქუქს მოეწონება ვნახოთ რა მოხდება შემდეგში...❤️