2

342 28 26
                                    

    
       The next day

დილით ადრე მეღვიძება არ ვიცი რატომ, მალევე ვემზადები და მივდივარ სკოლაში იმის მიუხედავად რომ თითქმის მთელი ნახევარი საათით ადრე მივედი მაინც არ იყო ცუდი და ნუ მოკლედ რა ცოტა შკოლნიკად ვგრძნობდი თავს მარა ოკ.

მოკლედ დერეფანში მასწავლებლები შემხვდნენ და პირველი ვინც შემხვდა ეს იყო ხელოვნების მასწავლებელი რომელიც გუშინ მთელი დღე მაშტერდებოდა, და ახლაც თვალი გამომაყოლა როცა მივესალმე და გავიარე.

ნუ მოკლედ კლასში ავედი დავჯექი და რაც კი რამე მქონდა გადასამეორებელი ვისწავლე ისე იმას მივხვდი რომ დილით ნასწავლი უფრო კაია ვიდრე საღამოს ტვინს რომ იჭყლეტავ.

ნუ მოკლედ „ენივეი“ რა მნიშვნელობა აქვს ვისთვის როგორ ზოგი ერთ წაკითხვაში სწავლობს. მოკლედ ამასობაშიც დრო გავიდა ნელენალ ყველა მოვიდა თითქმის და გაკვეთილიც დაიწყო, მოიცა რა პირველივე სპორტი? ახხ კარგი,კარგი.

სიმართლე რომ გითხრათ სპორტი მაგრად მეზარება ხოლმე საჩემო არაა დიდად მხოლოდ ფრენბურთი გამომდის ეგეც უკვე ნაკლებად.

შევდივარ დარბაზში „ტელეფონითურთ“  და რას ვხედავ სპორტის მასწავლებლადაც ბატონი ჯეონი ზის WTF რამის გამოვყლევდი ხალხო ის რა სპორტის მასწავლებელიც იქნება ამის შემდეგ? Holy shit.

-ბავშვებო გამარჯობათ როგორც ვხედავ დღეს ყველანი ხართ ხომ ასეა?
-დიახ
-მოკლედ მინდა გითხრათ რომ თქვენი სპორტის მასწავლებელი გარდაიცვალა ვიზიარებ და ამის მერე მე ჩაგიტარებთ სპორტს მინდა გითხრაღ რომ საკმაოდ კაი ვიყავი სკოლის პერიოდში სპორტშიც როგორც ხატვაში. და ნუ მოკლედ ვეცდები კაი გაკვეთილები იყოს
-მადლობა მას-ყველამ ერთხმად თქვა
-მოდით დღეს ყველამ ითამაშეთ
-მას ჩვენ არ გვინდა-წამოიძახეს ორმა გოგომ
-კარგით არაა პრობლემა სამ გუნდად გავიყოფით

ასეც მოიქცნენ.

Tae pov:

მიდი თეჰიონ ამას შეძლებ თავი არ შეირცხვინო ახალი მასწავლებლის თვალწინ.


Teachers pet/TK,YM,NJWhere stories live. Discover now