8

272 25 56
                                    

თეჰიონ რა ჯანდაბას აკეთებ?
-რას და ვცეკვავ
-ვიღაცასთან ერთად?
-ხო მერე შენ რა?
-მე რა?! კარგი-ჯონგუკმა თეჰიონი მხარზე გადაიკიდა და ბარიდან გავიდნენ.



____________


ჯონქუქმა თეჰიონი მანქანაში ჩასვა და თვითონაც ჩაჯდა. თეჰიონი არ ისვენებდა და ჯონქუქთან კალთაში ჩაჯდომას ცდილობდა.

-ჯონქუქ მცივაა შენთან მინდა კალთაში
-ჩემთან რაღა გინდა
-აუ მინდა
-კარგი ეხლა თეჰიონ მთვრალი ხარ და მოისვენე
-არ ვარ საერთოდ-თვალებდახუჭული ლაპარაკობდა და იღიმოდა-გთხოოვ კალთაში მინდა
-კარგი მოდი-კალთაში ჩაისვა და მანქანა დაქოქა-რა ჯანდაბას მიკეთებ კიმ თეჰიონ?
-რას ვაკეთებ? არაფერსაც არ ვაკეთებ-ოდნავ გაქანავდა რაზეც ჯონქუქის ბიჭი გაღიზიანდა.
-მოისვენე მანქანას ვმართავ
-კარგი-კარგად მოკალათდა(ჯონის ბიჭზე) და ჯონის კისერში ჩარგო თავი.
ჯონი ამაზე რამის გადაირია. მალევე მივიდა სახლში, გააჩერა გადმოვიდა კიმთან ერთად რომელის უკანაზლეც ეწყო ხელები რომ არ ჩამოვარდნილიყო.
-კიმ გძინავს?
-არა უბრალოდ თვალებს ვასვენებ-მძლივს-მძლეობით ჩაიბურტყუნა
-კარგი-ჯონი შიგნით შევიდა თეჰიონითურთ(😂) ოთახში ავიდა და საწოლზე ჩამოჯდა თეჰიონი ისევ კალთაში ეჯდა-თეჰიონ გამაგებინე რა საქციელი იყო კლუბში?
-რა საქციელი? რას ვაკეთებდი?
-ვიღაც სექსზე დახამებულ ყლეს ეცეკვებოდი რომელმაც რამის ჩემს თვალწინ გადაგკუზა.
-და შენ რატო ბრაზდები? ეჭვიანობ?-ამჯერად თვალებში უყურებდა
-კი თანაც ძაან-კისერში ხელი სტაცა მიიზიდა მისკენ და კოცნა დაუწყო-კიმმა გააწყვეტინა
-რ.რას აკეთებ?
-მას რაც დიდი ხანია მინდა პატარავ საწოლზე გადააწვინა და ხელები მაღლა დაუჭირა-ახლა კი დაწყებული საქმე ბოლომდე მივიყვანოთ მამიკოს ბიჭო.

კოცნა განაახლა ნელნელა ყბის ძვალზე გადავიდა ყელზე, ნელნელა დაბლა ჩაუყვა მკერდის თავები აულოკა რაზეც კიმს კვნესა დასცდა ბაგეებიდან.

ჯონმა კიმი აიყვანა და აბაზანაში შევიდნენ,დუში მოუშვა და მის ქვეშ დადგნენ.

აღზნებულმა ჯონმა წამებში გააძრო შარვალი და ბოქსირი კიმს, მის უკანალს მოუჭირა და „ამოსცხო"
რის შემდეგაც იგი ზურგით შესბრუნა და გაფართოება დაიწყო.

ცოტახანში დაიხარა და კიმის დუნდულებს უკბინა და სისხლჩაქცევები დაუტოვა შემდეგ კი მის ანუსს ენა აატარა. ისევ თითებით გაფართოებაზე გადავიდა ყველგან ლაქებს და სისხლჩაქცევებს უტოვებდა. კიმი კვნესის გარდა არაფერს არ აკეთებდა.

ეს ყოველი ხმა კი ჯონს უფრო აღაგზნებდა ჯონმა ერთი ორჯერ დაანძრია თავისი ღირსება და მთლიანად მასში მოთავსდა.

-აჰჰჰ მეტკინა ჯეონ
-შეეჩვევი პატარავ-ჯონმა ნელი და პატარა ბიძგების კეთება დაიწყო ამის შედეგად კიმი უფრო ადვილად მიეჩვია
და ცოტახანში უფრო და უფრო მეტს ითხოვდა.

-აჰ..მჰმმ..ა..აჰჰ აუჩქარე
-რა ვქნა?
-აუჩქარე
-მმ არ მესმის
-აუჩქარე მამიკო აჰჰ
-გასაგებია პატარავ-ჯონიც ასე მოიქცა აუჩქარა რიტმს და მალევე მასში ფაათავა კიმიც მას მიჰყვა.

-აჰჰჰ პატარავ ძალინ კარგი იყავი
-შენც ასევე მამიკო-მიტრიალდა და მოწყვეტით აკოცა
-მეორე რაუნდზე რა აზრის ხარ?
-ცუდი არ იქნებოდა.

წყალი გადაკეტეს და ოთახში გავიდნენ კიმი საწოლზე გადააწვინა და ყოველგვარი მომზადების გარეშე შევიდა მასში.

ცალი ფეხი მხარზე დაადებინა და ბიძგებუს გაკეთება დაიწყო ნელნელა კი მოძრაობას აუჩქარა.

-ოთხზე პატარავ-კიმი უხმოდ დაემორჩილა, ჯონი მასში მოთავსდა და გააგრძელა ბიძგების გეთება. ცოტახანში როცა პიკს აღწევდა კიმს უთხრა რომ მინეტი გაეკეთებინა.
-არა ჯონ ამას არ ვიზავ
-კარგი მაშინ შენ იაქტიურე პატარავ-ეს იმას ნიშნავდა რომ კიმს ჯონის ბიჭზე უნდა ეხტუნავა მანამ სანამ არ გაათავებდნენ.

ჯონი გადაწვა კიმიც მოთავსდა მის ღირსებაზე და მოძრაობა დაიწყო ჯონიც აკეთებდა ბიძგებს და რამოდენიმე ბიძგში გაათავეს.









________________

არ მკითხოთ და დავწერე რაღაცეები ვიბოდიალე ბოლოში 🥲🫶🏼

Teachers pet/TK,YM,NJWhere stories live. Discover now