9) Kule Mübarek

30 20 45
                                    

Not: Bu bölüm 1157 kelimedir. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum<3

Oyundan çıkış yapıp yatağıma uzandım.

Gözlerimi kapattım ve koyunları saymaya başladım. İlk 10 da sorun yoktu. Ama sonra 99.koyuna gelince uyuyamadığımı fark ederek gözlerimi açtım.

Aklımdan yapabileceğim şeyleri geçirdim. Aklıma okulun sitesindeki çocuğu müdüre hâlâ bildirmediğimiz geldi. Bilgisayarı geri açtım.

Ani gelen parlaklık gözlerimi kamaştırdı. Monitörün altından parlaklığı kısıp gözlerimi açtım.

Bulduğumuz IP adresini iyice araştırdıktan sonra sonuca vardım. Açıkçası sonuç beni şaşırttı. Bu 14 yaşındaki bir çocuğun tabletinin IP adresiydi. Yani bir tuzağa düşmüştük. Bunu yarın Hyunjin'e söylerim.

İşimi bitirdiğimde saatim 5.00'ı gösteriyordu. Karnımın gurultusundan abim uyanmasın diye bir şeyler atıştırmak için mutfağa indim.

Dolapta iki gün öncesinden sipariş ettiğimiz zurna dürüm vardı. Kendime bir güzel de ayran yaptıktan sonra 'ufacık' bir gece atıştırmalığı yaptım.

Yemeği yedikten sonra odama geri çıkmak istemedim ve televizyonu açtım. En sevdiğim çizgi film vardı. İlk bölümü izledim. Sonra ikincisini de izlemişim.. derken 3 olmuş sonrasını saymadım zaten.

Beni gerçek dünyaya döndüren şey yaklaşık 2,5 saat sonra abimin seslenmesiydi.

Lk: Ju!- sen uyumadın mı?

Lk: Ju!

Jw: Ha! .. Ne? Yok. Uyku tutmadı.

Lk: Okulda uyuklama bak.

Jw: Hı hı.

Saate bakıp geç kaldığımı anlayınca hiçbir defter kitap almadan dün hazırladığım çantayı alıp evden çıktım.

Lk: Gel ben bırakayım.

Jw: Eyvallah abim.

Dedim 'm' harfini bastırarak.

Bu sayede uykulu uykulu yürümemiş oldum. Okula gidince sırama yattım ve dersin başlamasını bekledim.

Ders başladığında mükemmel okul zilimiz sayesinde uyanmış oldum ve beden dersi için bahçeye indim.

Bizim sınıf çoktan sıra olmuştu. Boy sırasına göre yerimi aldım ve hocanın keyfini beklemeye başladık. Zil çalınca biz geç kalsak kıyamet kopar ama beden hocaları.. Of.

35° güneşin altında yaklaşık 10 dakika hocayı bekledikten sonra gelip sadece uyuşuk uyuşuk serbestsiniz dedi ve okulun içindeki rahat odasına girdi.

Hoca sayesinde 30 dakika kalan bedenin tadını çıkarmak için kurduğum kadroyla maça başladık.

İlk yarıyı mükemmel bir şekilde tamamlamıştık ki ikici yarıya geçecekken bedeni olan başka bir sınıf sahayı ele geçirdi. Sınıfın temsilcileri olarak bizim dörtlü müdahale ettik.

" Çıkın sahadan."

Jw: Yok.

"Çıkın."

Jw: Canım istemiyor bilader  ne yapacaksın?

"Kız halinle artist artist laflar etme."

Mj: Kız halinle derken? Sizin de erkekliği becerdiğiniz söylenemez.

"Kaşınmayın. Kızsınız diye bir şey yapmıyorum."

Acıyorum gerçekten. Götüm yemiyorü demek yerine erkek olmayı birşey başarmak gibi kullanarak kadınları küçümsemeyi tercih edenlere cidden acıyorum.

Pirate Of The Heart | Kalp KorsanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin