13) Onarabilir Misin?

27 18 22
                                    

Not: Bölüm 1715 kelimedir. Çok uğraştığım bir bölümdü. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar sizi seviyorum.<3

Olamaz değil mi? Olmamalı..

O kadar da rahat olur ki.

Aptalca buruk bir gülümseme belirdi yüzümde. Kafamı kaldırıp ekrana yeniden baktım. Artık gülüyordum. Aklımı kaybetmişçesine, deli gibi gülüyordum. Delirmek güzelmiş. Çok güzelmiş. Seve seve delirmek çok güzelmiş.

Ekranın fotoğrafını çektim. Gözlerimden mutluluk gözyaşları mı akıyordu yoksa gülmekten gözüm mü akmıştı bilemiyorum. Aptalca mutluydum ama bundan sonrası için endişelenmem gerekiyordu.

Telefonuma yeniden baktım. Saati, dakikayı hatta saniyeyi bile not alıp ekran resmi çektim. Artık kozlar eşitlendi. Oyun daha yeni başlıyor, Hwang Hyunjin.

Hazır telefon açıkken uygulamaya girip en yakın arkadaşıma, dostuma; yüzünü bile bilmeden, sesini duymadan, sarılmadan, gözlerine bile bakmadan sadece öylesine uzaktan sevebildiğim 'Yunjhn'e; aynı zamanda özenle yaratılmış yüzüne, ruhuma huzur veren sesine, dokunuşlarındaki zarifliğe, bakmalara doyamadığım ahenkli gözlerine aşık olduğum adama mesaj attım.

Muhtemelen son mesajımdı. Emin değilim. Çoğu şeyin varlığından bile şüpheliyim. Emin olduğum tek bir şey varsa o da son birkaç ayımın yalanlar üzerine kurulmuş olması gerçeğiydi.

*-*

Nasılsın

Ne yapıyorsun

Telefonumu cebime sokup bilgisayarı kapattım.

Jw: Bir şey buldunuz mu?

İçeri seslenip cevap gelmesini bekledim.

Mj: Burada hiç bir şey yok!

Fx: Burada da!

Lk: Burası da boş!

Herkes olduğu odadan çıktı ve salonda buluştuk.

Cb: Bir şey bulan var mı?

Hepimizin yüzünde aynı ifade oluştu. Tabi benimki sahteydi. Aman neyse.

Sm: Ee şimdi ne yapıyoruz?

Bc: Aramaya devam?

Cb: Evden bir şey çıkacağını zannetmem. Zaten amacı kaçmak olsaydı böyle bi ipucu bırakmaya falan çalışmazdı o. Diyorum size kafa dinlemeye çıkmıştır.

Js: Eminsin yani?

Cb: Eminim. Hadi okula dönelim şimdi kaç ders yok yazmışlardır.

Evden çıktık ve herkes arabaya bindi.

Jw: Ben kaç gündür eve gidemiyorum. Alacağım birkaç şey var. Ben size yetişirim ya da bugün yokum.

Lk: Deseydin ben getirirdim ne gerek var?

Jw: Okuldan bayıldım abi ya. Hava falan alırım hem de sen söylesem getirmezsin. Hadi ben gidiyorum.

Lk: Git bari.

Bizim evin yönüne koştum. Arabanın görüş alanından çıkınca telefonumu kontrol ettim.

Yunjhn
İyi sen
En azından Yunjhn seninle konuşabilir|

*-*

Sen pek iyi değilsin sanki

Yunjhn
"Hangimiz iyiyiz ki"

Pirate Of The Heart | Kalp KorsanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin