2 rész

78 9 1
                                    

Másnap a telefonon csörgésére ébredtem. Dorothy hívott hogy majd este felé elmegyünk-e megnézni egy filmet amibe persze bele egyeztem. Ki kelltem az ágyból majd úgy ahogy voltam pizsomában lementem a konyhába reggelizni. Elő vettem egy tálat, tejet és a müzlit. Mikor megreggeliztem vissza mentem a szobámba össze pakoltam majd telefonozni kezdtem. Az öcsém ma jön haza az apjától úgyhogy olyan délután négy körül jön. Anya viszont hamarosan haza ér. Folytattam a "Kezdő" című sorozatot. Két rész után úgy gondoltam itt az ideje elkezdeni öltözni. A szekrényemből kivettem egy kék kicsit szaggatott farmert hozzá pedig egy kapucnis fekete pulcsit, a hajam kifésültem majd át vasaltam. Kivettem a tiszta fehérneműm utánna pedig felöltöztem. A táskamba elraktam a pénztárcam és a telefonom. Kivettem egy fekete zoknit felvettem majd leszaladtam a nappaliba.

-Milyen volt a munka?-kérdeztem anyát aki már a kanapén ült észre se vettem mikor jött haza
-Nehéz! Akiket tegnap hoztak be végig arról a férfiról beszéltek és hogy ha megtalaljak akkor megölik!-forgatta meg a szemét-Mikor mész a rendőrségre?
-Nem tudom szerintem holnap reggel!-vettem fel a cipőm
-Hogy nézett ki amúgy a férfi?-nézett rám
-Hát szőkés barna haj fekete öltöny.
-Szívem amúgy hova mész?
-Elfelejtettem szólni, Dorothyval moziba megyünk valami filmet még akár nézni!-mosolyogtam rá
-Lehet nem kéne menni, ha ugyan az a férfi volt akkor lehet keres téged hisz akkor találkoztatok!-aggódott anya
-Dorothyval leszek megkérem majd hogy kísérjen haza!-nyugtattam meg
-Rendben de vigyáz magadra!-nézett rám szigorúan
-Vigyázok!-mosolyogtam rá-Elmetem majd írok mikor jövök!-nyitottam ki az ajtót

Dorothy már a ház előtt állt mosolyogva, köszöntünk egymásnak és már mentünk is a mozi felé. Megkérdeztem hogy este haza tud-e kísérni de sajnos nem fog tudni mert egy fiúval fog majd találkozni. A moziba éve a "Holtakkal suttogóra" vettünk jegyet. Én vettem egy közepes kólát és egy közepes popkornt, barátnőm egy nagy kólát egy egy nagy popkornt. A film egész érdekes volt mondjuk voltak olyan dolgok amikre lehetett számítani vagyis az én részemről a horrorokat imádom. Mikor vége lett a filmnek még elmentünk enni így este kilenc volt mikor haza indultunk. Én felvettem a kapucnim mert lehült az idő, Dorothy félúton levált tőlem mert ment találkozni azzal a fiúval. Az egyik zebránál mrgálltam mert piroslett a lámpa így elő vettem a telefonom. Hírtelen hangos csikorgásra lettem figyelmes ezért felnéztem a telefonombol, egy fekete kocsi suhant el előttem utánna pedig kettő rendőr autó. Hát ma se fognak unatkozni az biztos. A lámpa zöld lett így elinultam. Az úton zenét hallgattam de balszerencsémre lemerült a fülesem ezért kivettem a fülemből és a dobozába raktam. Megálltam hogy el tudtam rakni a táskamba, mikor sikerült folytattam az utam. Már egyik házban sem volt fény amit nem is csodálok hisz holnap hétfő és már mindenki alszik. A lábaim már majdnem laszakadtak mert több mint fél órája sétálok. Befordultam az utcámba mikor véletlenül neki mentem valakinek.

-Bocsánat!-kértem bocsánatot majd kikerültem

Hírtelen megragadta a jobb kezem majd a balt is és hátra fogta.

-Mi a, engedj el!-rángadtam a kezem mikor megéreztem hogy valamit rá rajott-Engedj el!-ellenkeztem ő pedig az egyik kezével befogta a szám.

Elkezdett rángatni én pedig próbáltam ellenkezni még a kezét is megharaptam de nem érdekelte. Egy pillanatra a kezét levette a számról majd kinyitott egy kocsi ajtót és lökött rajta. Mire felültem addigra ő is bent ült de ő előle.

-Mégis mit akarsz?!-akadtam ki majd megláttam az arcát a férfi tegnaprol-Mi a fasz?-halkudtam el ő pedig elinditotta a kocsit-Engedj el! Nem szólok senkinek!
-Maradj csendbe!-szólt rám
-Kérlek engedj el! Tényleg nem szólok senkinek! Nem fogják megtudni hogy találkoztunk!-hírtelen lefékezett én pedig az ülésbe bevertem a fejem
-Mondtam hogy maradj csendbe!-szólt rám ismét majd elindult

A szemem könybe lábadt de próbáltam vissza folytani. Miért nem tudtam megülni a picsámon otthon? Tegnap miért kellett oda mennem hozzá? Miért nem lehet vége már minden rossznak?

Egy idő múlva lelassitott majd megállt, kiszállt a kocsiból majd hátra jött kinyitotta az ajtót megragadta a kezem és kirángatott. Hátal fordított magának. Most fogok mrghalni. Lehunytam a szemem. A szívem ezerrel vert és próbáltam vissza folytani a könnyeim. A kezemhez nyúlt majd hirtelen eltűnt az amit a kezeimre rakott a háskam lerántotta a hátámrol én pedig gyorsan megfordultam. A fekete táskámba kutatott.

-Mit keresel?-kérdeztem hallkan de nem válaszolt

Hirtelen ki vette a fülesem és a földre dobta de tovább kutatott benne, kievete a telefon majd azt is a földre dobta és rá taposott.

-Te mi a faszt csinálsz?!-kiabáltam rá de úgy mint aki nem is hallotta hozzám vágta a táskam majd ismét megfogta a kezem és a kocsihoz ráncigált majd belökött rajta. Mikor bezárta az ajtaját megprobáltam kinyitni de nem sikerült beült előre és elinditotta a kocsit-Mit akarsz csinálni velem?

Nem mondott semmit csak a gázra lépett és már suhantunk is.

-Mit akarsz tőlem?!-kérdeztem ingerülten
-Maradj már csendbe!-kiabált rám
-Nem! Nem maradok engedj el!-kiabáltam rá
-Maradj kussba vagy nem csak a kezed lesz lekötve de még a szád is le lesz ragasztva!-kiabált rám

Haza akarok menni. Csak ez járt a fejembe, hogy haza akarok menni. De jelenleg azt sem tudom hogy hova tart velem ez az ember és hogy mit akar velem kezdeni. Már házakat se láttam egy ideje csak a nagy semmit. A lábaim felhuztam és át karoltam őket úgy ültem tovább, néha néha az ajtóhoz nyúltam és próbáltam kinyitni de nem sikerült, bezárta. Elkezdett lassítani majd megállt egy épület mellett, kiszállt az ajtót pedig bezárta ahogy az egész kocsit. "Éjszakai pihenő" villogott a táblán. Pár perc múlva vissza jött kinyitotta az ajtót megragadta a kezem és ráncigálni kezdett.

-Engedj el!-próbáltam ellenkezni de semmi értelme.

Az egyik ajtó előtt megállt elő vett egy kulcsot kinyitotta és ismét beráncigált majd ledobott egy ágyra, az ajtót bekulcsolta majd az asztalhoz lépett levett róla valamit és hozzám dobta. Egy szendvics volt becsimagolva. A kezembe fogtam és hozzá dobtam. Ahogy a férfihoz dobtam az szét szakadt és az arca meg a ruhája is olyan lett.

-Mégis mi a faszt akarsz tőlem?!-kiabáltam rá ő pedig az arcáról letörölte a vajat-Semmit nem tudok semmit nem láttam akkor meg mi a faszért kellett elrabolnod?!-kiabáltam rá, hírtelen gyors léptekkel hozzám kezdett közelíteni majd a jobb kezével megfogta az arcom és az ágyra nyomott
-Mit nem értesz abból hogy maradj csendben?!-mondta idegesen miközbe a szemembe nézet-Mi?! Láttad az arcom szerinted ezek után csak úgy hagylak futni?!-kezdett kiabálni-Na nem ezt te se hitted komolyan!-engedte el az arcom és leszált rólam-Azt csinálok veled amit akarok! Ha kedvem tartja eladlak vagy megölek úgyhogy jobb ha csendbe maradsz!

Leült az asztalra majd telefonozni kezdett, én felkuporodtam az ágyra a táskamat pedig magamhoz szorítottam. A szobában kettő ágy van és egy ajtó ami gondolom a fürdőbe vezet. Pár perc múlva hírtelen felpattant kinyitotta az ajtót és ki ment rajta. Amilyen gyorsan csak tudtam felpattantam és az ajtóhoz rohantam megprobáltam kinyitni de bezárta maga után. Ezután mentem a másik ajtóhoz siettem kinyitottam. Semmi extra csak egy fürdő, körül néztem és van egy ablak, igaz eléggé magasan és nem nagy de talán ha a kádra állok ki tudom nyitni. Feláltam rá és próbáltam kinyitni de nem sikerült.

-Mit gondolsz? Itt hagylak egyedül hogy meg tudj szökni?-hallottam meg a hangját hírtelen, a lábam lecsúszott én pedig bele estem a kádba-Szerencsétlen!-ment ki

Igen az vagyok, nem tagadom.

A szállító Место, где живут истории. Откройте их для себя