ÖNCELİKLE BANA SIRF ANGST OLDUGU İCİN AGZINA GELENİ SAYANLAR
HAKARET EDENLER
GERCEKTEN KIRICI.
BU BİR KURGU BEGENMEDİYSENİZ OKUMAYİN.🤍
ÖLÜMDEN BİR HAFT SONRA
Yeonjun koreden Chan,Changbin ve HyunJin'in attığı tonlarca dayaktan sonra defolup gitmişti.Jisung Seungmin ve Jeongin perşişandı.Felix'in geriye bıraktığı tek şey bir civcivdi...
HyunJin bankta yüzüne vuran hafif esinti ve saçlarına vuran güneşle sessizliği dinliyordu.Dalgaları izliyordu,büyük bir sessizlik vardı.Elinde simli kalemle yazılmış not ve üzerinde;
"Merhaba Ben Lee Felix!!...Seni okulda gördüm ve gerçekten yakışıklıydın!...Sapık değilim!...Sadece sana bu sütü ve notu bırakmak istedim!!..Afiyet olsun!!..."
HyunJin'in göz yaşları nota damladı ve dalgaları izlemeye devam etti.
Küçük yaşlarda çilli bir çocuk HyunJin'in yanına geldi,küçük elleriyle HyunJin'in göz yaşlarını sildi ve yanına oturdu.
"Neden ağlıyorsun..."
HyunJin duygusuzca denize baktı,iç çekti ve küçük çocuğa döndü.
"Ağlamıyorum...Sadece sevgilimi kaybettim..."
Çocuk gülümseyerek HyunJin'e baktı ve ayaklarını sallayarak iç çekti.
"Çok mu seviyordun sevgilini?..."
HyunJin evet anlamında başını salladı,etrafa bakındı gözündeki yaşları silip burnunu çekti.Saçlarını karıştırdı ve kendine gelmeye çalıştı.
Çocuk dudaklarını büzerek konuştu."Biliyor musun...Çok sevdiğin birini kaybedersen o seni ziyarete gelir...Ya rüyana gelir yada yanına farklı bir bedenden gelir..."
HyunJin gülümseyip çocuğun başını okşadı.Belkide haklıydı...Felix affetmişti onu...Belkide gerçekten hala seviyordu sevgilisini...
Bir kelebek geldi ve HyunJin'in ettafında dönerek elindeki not kağıdına kondu.HyunJin'in gözünden yaşlar düştü ve kelebeğe gülümsedi.Çocuk gülümseyerek kelebeğe baktı ve ayağa kalktı.
"Ben gideyim...Sanırım sevgilin seni ziyarete geldi..."
Hyunjin çocuğun kolunu tuttu ve dolu gözlerle çocuğa baktı.
"Bekle....Adın ne senin..."
Çocuk gülümsedi ve HyunJin'in göz yaşlarını parmağı ile nazikçe sildi.
"Yongbok...."
SON
FELİXİN VERDİĞİ NOTLARI VE SÜTLERİ ASLINDA HİC BİR ZAMAN ATMADI HYUNJİN
LUTFEN AGLAMAYİN
BEN COK PİS ZIRLIYORUM SU AN
HOSCAKALIN
(Herkes cok cok ozur)
İLERİDE BELKİ YENİ BİR FİC🤫😉