FİNAL

7.7K 541 1.1K
                                    


Felix:
Yalvarıyorum dinle HyunJin
bak opmeyecektim
yakınlastı bende itmeye calıstım
dokundu bana
yalvarıyorum
yalvarıyorum inan bana
yanlıs zamanlama sadece
lutfen
yalvariyorum dinle

HyunJin:
Yazma bana sürtük
iğreniyorum senden
ben sarhoştum???
peki ya sen???
sen????
daha tamamen ayrılmadan bunca şeyi yaptın??

Felix:
HyunJin dinle

HyunJin:
Baban seni dovme konusunda hakliymis Felix
iğrençsin
o kadar iğrençsin ki
sürtüğün tekisin
gebersen üzülmem
o gün attığın o civciv
o çiçek
bizim yerimize o lanet olası piçi tercih etmen
BABAN HAKLİYMİS FELİX
SEN GERCEKTEN BUNLARI HAKETTİM
*Felix çevrimdışı*

🍄

Felix evden çıkmış boş bir şekilde gözünden yaşlar damlayarak yürüyordu.Sahile gelmişti Minho onu arkasından görmüştü ve yanından 20 adım uzağından yürüyordu.

Felix suya doğru yaklaştı ve konuşmaya başladı gözünden yaşlar deli gibi akıyordu.

"Hakettim...Gebermem gerekiyor...İğrenç bir pisliğim dimi...Hakediyorum...Bedenime dokundu...Ben pisim...O zaman git...Git Felix...Annene kavuş sadece..."

Kendine suya attı,dalgalar yükseliyordu,nefesi kesiliyordu.Onu boğan su değildi,HyunJin'in kustuğu nefretti.Minho arkasından koşmaya başladı hızlıca koşuyordu.

"Felix!!!!...Felix!!!...Çık sudan!!...Yalvarıyorum çık!!...Felix!!!...."

Felix suda hakimeyetmini kaybediyordu sular nefesini kesiyordu.Minho suya atlayarak Felix'in baygın bedenini sudan çıkardı.Onu kumluğa yatırdı.

"Felix uyan!...Yalvarıyorum uyan!...Uyan ne olur!...Bak sana yalvarıyorum!..."

HyunJin koşarak arkadan geliyordu.Minho'nun kucağında baygın yatan Felix'i görünce gözleri büyüdü.

"N-ne oldu ona....Minho cevap ver!!!..."

Yanına diz çöktü ve Felix'in kafasından akan kana ve ıslak vucüduna baktı.Kafasını hızlıca sallayarak gözünden yaşlar aktı.

"H-hayır....ölmedin...ölmedin değil mi...Bırakmadın beni..."

1 Saat Önce...

Yeonjun-Felix DM

Felix:
Bana dokundugun icin Allah bin belanı versin Yeonjun...Artık o cok korktugum sulara gidecegim...;)

Yeonjun:
Ne
Felix
saçmalama
düşündüğüm şey değil dimi??
felix
felix cevap ver
FELİX
CEVAP VER

HyunJin-Yeonjun DM

Yeonjun:
HyunJin

HyunJin:
Ne cürretle yazıyorsun bana
git sevgilinin yanına
o surtugun yanına

Yeonjun:
bak hyunjin
sinirlisin ama dinle
Sevgilin şu an ölmek üzere bile olabilir
ben
orada ben zorla öpmeye calıstım tamam mı
lanet olsun dokundum ona
rahatsız ettim
oda sesini cıkarmadı
tamam mı
sadece
sadece git onu kurtar
her sey icin cok gec olmadan kurtar onu HyunJin

HyunJin:
Ne
OROSBU ÇOCUĞU
NASIK DOKUNURSUN ONA

HyunJin koşarak evden çıktı ve sahile kosmaya basladı,Yeonjun deniz kenarına gittigini söylemişti,hızlıca koşarken Minho'nun kollarında baygın yatan Felix'i görümce üzerinden kaynar suların boşaldığını hissetti...Yaklaştı ve yanına diz çöktü bağırış,çağırış,ambulanslar....Sessizlik vardı sadece...Eliyle sevgilisinin saç tutamlarını aldı ve zorlukla konuştu.Sarı saçlarını okşadı ve zorlukla gülümsedi...

"Küstün mü bana...Gitmedin...Dimi...?...Daha seninke kavga edecektik...Sonra tekrar cillerini opecektim...Kollarımda saatlerce sarılı bir şekilde uyuyacaktın...Gidemezsin..bırakamazsın beni Felix...Yalvarıyorum...."

Eliyle sevgilisinin yarasına dokundu ve soğuk yüzünü okşadı.Yanağına küçük bir öpücük kondurdu,sağlık çalışanlarlı Felix'i götürmek için aldıklarında arkalarından kalktı ve onları tuttu.

"Nereye götürüyorsun sevgilimi!!!...Changbin bırak!!...Bırak!!...Korkar o yalnız!!...Bırak dedim!!...

Seungmin göz yaşlarını tutamadan Chan'a sarıldı,Jeongin yerde diz çökmüştü ve ağlıyordu.Minho ve Chan güçlü kalmaya çalışırken Jisung hıçkırıyordu ve nefesi kesiliyordu.

HyunJin yere diz çöktü ve soğuk zemine yunruklarını vurdu.Kendini yerden yere vuruyorlen Changbin ve Minho kolundan tutarak onu kaldırdı ve banka oturdu.Minho HyunJin'i sıkıca tuttu.

"Sakin ol...Sakin ol HyunJin!..."

HyunJin hıçkırıklar içinde
ağlarken ayaklarını yere vuruyordu.Hıçkırıkları yankılanıyorken oradaki herkes ağlıyordu.HyunJin kendini kaybetmiş bir şekilde ağlarken bağırdı.

"O PİÇ YÜZÜNDENN!!!ANLATAMADI BANA!!ANLATAMADI BANA FELİX!!DOKUNMUŞ ONA!!OROSBU EVLADI!!!KIYMIŞ ONA DOKUNMUŞ!!!BEN...BEN İNANMADIM BEBEĞİME!!....inanmadım!....öfkeden gözüm döndü.....ben inanmadım!!!....kahretsin en hassas noktasından vurdum sevgilimi!!...."

Kendimi oradan oraya savururken Changbin ve Minho kollarını tutuyordu ve onu geri çekiyordu.HyunJin gücünü yitirip kumlara diz çöktü ve ağlamaya başladı.

Jeongin Changbin'in kollarında ağlarken,Seungmin perişan haldeydi,Jisung gecelikleriyle duruyordu.

Onlar asla veda edememişlerdi birbirlerine...En başından beri sadece bir günü kavgasız olmuştu..Her gün çabalamışlardıki bitmişti...Hikayenin mutlu son olduğu bir hayat yaşamak istediler...Ama sonlar her zaman onlar için acı bitti....

"Bir pişmanlık mıydı?...Bin pişmanlık mıydı?..."

⭐️

(KİMSE YEONJUN'UN FİCDE TACİZCİ OLDUGUNU FARKETMEDİ Mİ AMK.FELİXE KIZMAYIN)
ÖZÜR DİLERİMMMM
AAAAAAAAA
BOLUMU ZIRLAYA ZIRLAYA YAZDIMMM
AMA ANGST FİC SEVİYORUM
😭😭😭😭⭐️⭐️⭐️⭐️🎀🎀🎀
OZEL BOLUM GELECEK BOYLE İGRENC BİTİRMEYECEGİM

Muzlu Süt?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin