TANİSMAYDİ BİZİMKİSİ

191 34 10
                                    

EDİT: ARKADAŞLAR OKUDUKTAN SONRA LÜTFEN OYLAYİN EMEĞE SAYGI LÜTFEN KEYİFLİ OKUMALAR DİLEĞİYLE

"Hadi ama açelya mızıkçılık yapma bak herkes anlattı sıra sende nasıl tanıştığınızı anlat semihle kesin çok romantiktir ...

Karsimda 6 tane kız oturmus benim semihle nasıl tanıştığımızı merak ediyorlardı dayanamadim başladım anlatmaya.....

'Tamam siz gidin ben cüzdanımiı alıp geliyorum kantinde buluşalım''..

Sanki başka yerimiz vardı buluşacak.. Kızları kantine yolladiktan sonra cüzdanımı alıp koridora çıktım merdivene yaklaştığım sırada ufak tefek bir oğlan yanıma yaklaştı tanıyor muydum bu çocuğu ben?

"Selam''
"Sanada da sen kimdin?" Ah ben ve küstah tavirlarim..

"Adin ne yaşın kaç facen var mı sevgilin var mı bunlarin hepsinin cevabını istiyorum"

Ooo özgüvene bak sen kim lan bu çocuk! Öğrenirdim elbet.. Ama biraz dalga geçmek hiçte fena olmazdı

"Adım Açelya gördüğün gibi 12.sınıfım geri kalan sorulari siktir et te söyle bakalım sen ne ayaksın"

"Beni kuzenim gönderdi senden çok hoşlanmış tanışmak istiyormuş tenefüste aşağıda 12 H sınıfına gel"

Bu çocuğun beni tanımadığı kesindi ay kıyamam nasılda ezberden sallıyor

"Hıh cicim sahibine benden selam çak ama ben sizin gibi çocukca şeylerle uğraşacak yaşı çoktan geçtim .."

Bir hışım çıktım ordan ama nerden bilebilirdim ki büyük konuşmamam gerektiğini...

AŞK İÇİN KADERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin