Aslinda güldürmüstü beni iyi olmuştu rahatlamistimda bir farkli hissettim kendimi sanki hosuma gitmisti boyle bir heyecan..
Kantinden sonrasi biz anadolular icin son dersti tam ögündük 3 gibi bitiyordu bizim okul
Arkadaslarla servise dogru giderken uzun boylu esmer hos bir cocuk benim yanima geldi az onceki cüce çocuk da yanindaydi anladigim kadariyla esas oglan bu olmaliydi ama ben bunlari terslememişmiydim .. İnsanda gurur olur biraz.."Biraz konusabilirmiyiz?"
"Ne konusmasindan bahsediyorsun kuzeninede söyledim ugrasamam sizinle git basimdan simdi"
"5 dakika dinlesen ölmezsin heralde" bak bak küstahliga bak.. Seytan diyor simdi carp suratina ...
"5 dakikan basladi ne zirvaliycaksan de hadi "
"Bak ben seni ilk gördügumden beri cok hoslaniyorum her yerde seni takip ediyorum nolur sadece tanisalim bir gor beni istemezsen bidaha da karşina çikmam sadece bir şans.."
"5 dakikan bitti by.. Diyip servise dogru yol aldim arkamdan öylece bakiyodu bizim kizlar duymustu herseyi basladilar dedikoduya ;
"Ayyy acelya yazik kiz cocuga"
"Baksana ne kadarda tatlii"
"Tanissan nolur ki zaten"
"Kizlar bir susun allah askina hadi herkes servislerine..hadiiii.. "
Bizimkileri postalayip asminle servisin en arkasina gectik.
"Acelya kizma ama ben bu cocugu taniyorum cok duzgun bir cocuk bir konussan benim icin en azindan tanismadim demezsin ha?
"Boswer o cocugu simdi bak sana ne göstercem"
diyip yeni yukledigim videolari izletmeye basladim
Eve gelmistim ama aklim bir baskaydi o cocuk gozumun onunden bir türlü gitmiyordu ne olmuştu bana böyle?---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN KADER
ChickLitKoridorda yürürken birden durdurdu beni ardı ardına sorduğu sorular sinirim bozulmaya başlamıştı şimdiden