1 AY SONRAO gün okulda nöbetçiydim öğleden sonraki devreyi arkadaşıma bırakıp kütüphaneye gittim o saatte kimsenin olmayacağını bildiğim için anahtarı alıp kilitledim semihe de mesaj attiktan sonra güzel bir kitap alıp okumaya başladım yaklaşık yarım saat kadar sonra kapı çaldı alışmışım ya evden utanmasam az kaldı 'kim o' diyecektim :-) kapıyı açtığımda karşımda bir adet semih bulunuyordu :-) :-)
Sohbetin ortasında birazdan olacakları bilmeden bir soru sormuş bulundum
"Ee yarın haftasonu bir yerlere falan mı gitsek ?"
"Kusura bakma bitanem ben yarın sahile incem arkadaşlarla gelemem"
"Ne sahili ne denizi ya ne işin var senin orda ?"
"Kızlar beni bekliyor orda aşkım yani sende arkadaslarla dün akşam ayarladık söz verdim bir kere geri dönemem"
"Ha birde akşam ayarladınız dün biz geceye kadar mesajlaşmadık mı benim niye şimdi haberim oluyor hiçbir yere gitmek yok o kadar."
"Canım .. Söz verdim diyorum geri dönemem"
"İyi sen bilirsin bende giyerim bikinilerimi giderim havuza oh mis"
"Git tabi bitanem nasıl olsa bayanlara özel olur yani"
"Ne bayani cicim ben karışık havuza gidiyorum o kadar bikiniyi kadınlara mı göstercem :-) "
"Ne karışığı gitmek yok bir yere otur oturduğun yerde"
"Giderim"
"Gidemezsin"
"Giderimm"
"G-i-d-e-m-e-z-s-i-n diyorsam gidemezsin"
"Sen bana karışamazsın giderim"
"GİTMEK YOK LAN BİR YERE DELİRTME BENİ"
Bu son söylediğini bağırarak söylemişti kalbimi kırmıştı ilk kez.. Sırtımı dönüp ağlamaya başladım. Eliyle yüzümü kendisine doğru çevirdi
"Bitanem bak ben.... Ben çok özür dilerim sen öyle bikini erkeklerin içine falan deyince biran sinirlendim ben seni çok seviyorum seni benden başka kimsenin de görmesini istemiyorum ne olur gitme o havuza olur mu ..?"
"Tamam gitmem ama sende gitme"
"Canım neden anlamıyorsun söz verdim diyorum geri dönersem ayıp olur o kadar plan yapıldı hem"
"O zaman bikinilerimi --
"Kes lan tamam gitmiyorum bir yere!!"
Bak yine yaptı bunu yine bağırdı bana hayır anlamıyorum niye bu kadar uzatıyorsun ki ama bu sefer alttan alacağım aramızın bozulmasına izin veremem
"Aferim benim akıllı sevgilime" diyerek öptüm onu hala kızgın dı bana bende dışarı çıkıp zil çalana kadar hava aldım biraz kafayı dağitmam gerekiyordu..
Ertesi gün kızlar beni arayıp awm ye gitmeyi teklif ettiler bende semihe mesaj atıp evden çıktım awm nin önüne kadar gelmiştik semih mesajımı gördüğü halde cevap atmamıştı aramamıştı da .. Benim dakikam bittiği için arkadaşımdan aradım kendisini sesi rüzgarlı bir yerde gibi hışırtılı geliyordu
"Alo semih benim açelya nerdesin sen sesin çok hışırtılı geliyor"
"Anlamiyorum bitanem ne diyorsun?" ve telefon yüzüme kapanmıştı tekrar aradim ama kapalıydı belki şarjı bitmiştir diye düşündüm sinemadan sonra yemek yemeye indik tekrardan aradım ...
"Alo canım nerdeydin sen sesin hışırtılıydı ayrıca yüzüme kapattın tekrar aradım ama telefonun kapalıydı .."
"Canim ya şarjım bitmiş kapinin önündeydim bende içeri girdim şimdi"
Biraz konuştuktan sonra bizim kızların yanından ayrılıp sakin bir yere geçip sordum sesi tuhaf geliyordu çünkü
"Canım sen iyi misin bak sesin bi kötü geliyor?"
"Yok canım sana öyle gelmiş iyiyim ben" o anda arkadan duyduğum sesle başımdan aşağı kaynar sular döküldü
"Semih biz sahile iniyoruz geliyomusun?"
"Semih ne sahili ne oluyor evde değilmisin sen ?
"Şey ., ben .."
"Semih bana doğruyu söyle nerdesin?
"..." ses yok tabi biraz daha bağırdım
"SEMİH BANA CEVAP VER NERDESİNN!!"
Çok cılız bir sesle cevap verdi
"Açelya ben... Ben denizdeyim........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN KADER
Chick-LitKoridorda yürürken birden durdurdu beni ardı ardına sorduğu sorular sinirim bozulmaya başlamıştı şimdiden