Lavaboya doğru yürudüm ve içeri girdim .Elimi yıkadım tam elimi kurutuyordum ki bir adam içeri girdi.
"Barış.Senin ne işin var burada?"
"Asıl senin ne işin var kalbimde"
Yaklaştı . Aramızda sadece 1 adımlık mesafe kaldı.Kalbim göğüs kafesimden çıkacakmış gibi atıyordu.
"Senden nefret ediyorum. Barış"
"Seni seviyorum. Ecrin "
"O adam kim di?"
"Bundan sanane"
Ve o bir adımlık mesafeyi de kapattı.
"Yapma"
Nefesi yüzüme vuruyordu.
"Asıl sen yapma."
"Ben ne yaptım Barış. Seni sevmekten başka ne yaptım ben?"
"Gözlerime bak."
Kafamı kaldırdım . Gözleri sinirden kıpkırmızı olmuştu. Ama acımadım devam ettim. Hemde bağıra bağıra.
"Ben senin gibi kaçmadım. Seni arkandan bıçaklamadım . Ben ne yapmışım şimdi söyle."
Gözlerime öyle bir baktı ki içim sızladı.
Hayır ona acımamalıydım devam etmeliyim. İttim onu."Git. Uzaklaş benden uzak dur anladın
mı? Bir daha bana yaklaşmaya kalkma.""Gidemiyorum. Kopamıyorum senden anladın mı? Seni seviyorum."
"Nefret ediyorum senden."
"Seni seviyorum."
Kapıya doğru gittim . Açmaya çalıştım ama açamadım.
"Ver şu anahtarı bana."
Bu sefer o bağırdı onu çok
sinirlendirmiştim ."Vermiyorum, çünkü seni seviyorum."
"Ver şunu "
Elini yumruk yaparak bana yaklaştı.
Korkmuyordum. Çünkü bana zarar veremezdi.Ve yine ellerini kafes gibi iki yanıma koydu.
"Bak Barış. Ben içerdeki adamı Aybars'ı seviyorum anladın mı?"
Güldü.
"Bak sen şu işe .Ecrin senin seven bakışlarını çok iyi biliyorum. Sen tam aksine ona kardeş gibi bakıyorsun . O da sana öyle bakıyor. "
"Hayır. Ben onu seviyorum en yakın zamanda onla nişanlanmayı düşünüyoruz."
Yumruk yapan elini kapıya vurdu . Vurmasıyla ikimizin gözünden yaş gelmesi bir oldu .
Kapının arkasından bir ses duyuldu.
Zeynep"Ecrin iyimisin?"
Mete "Barış aç şu kapıyı."
Aybars "Çıkın kapıyı kırcam. O adama kim olduğunu göstericem.Çıkın."
Zeynep"Yapma . Bırak şimdi açarlar geçin siz içeri hadi."
Aybars"Ona kardeşimi üzmek neymiş göstericem"
Zeynep"Hadi hadi içeri . Ecrin kapıyı açın sizde çıkın şurdan . Barış eğer ki o kıza bir zarar gelirse seni ben öldürürüm."
Onların sesini zor duyuyorudum.Başım dönüyor du sadece şarkının sesini duyuyordum .
Mabel Matiz ' den Müphem.
Ve o esnada yere düşüyordum ki biri beni kucağına aldı.
"Hayır.Ecrin iyimisin kalk hadi canım lütfen."
Kapı açma sesi geldi kulağıma, sonra bir iki bağrış ve araba sesi duydum. Biri saçımla oynuyordu ama kimdi bilmiyordum gözlerimi açamıyordum.
Ardından bir yatağa koyuldum ve biri yanıma uzandı. Kimdi bilmiyorum ama ona ben den uzak dur diyemiyordum ve ayağa kalkamıyordum.
Tek bildiğim kendimi çok yorgun hissediyordum.
Yorum yapın civcivlerim.🐣🐣🐣 Umarım beğenirsiniz civcivlerim 🐣🐣🐣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vurgun
General FictionBen Sare komiser vatanım için canını feda edecek olan Sare komiser . Hayatım boyunca yanımda bana hep destek çıkan bir ailem oldu . 2 amacım var;1.Vatanım için canımı feda etmek. 2.Sevdiğim insandan intikam almak. ...