bobby1545 x BoraLo

295 6 27
                                    

Çizgi studio, bu kitabı kaldırırsan ananı s-

Aynı şey Wattpad içinde geçerli.

(Bu kitabı yazmak için 2 tane gay sex videosu izledim. İçim azimle doldu)



BoraLo adlı bir youtuber, Bobby1545 adlı bir minecraft efsanesi ile tanışalı daha 2 yılcık oldu. BoraLo'nun Bobby'e karşı hisleri vardı. Ama bu hisleri Bobby1545 hiçbir zaman öğrenemeyecekti. Kendisi ona çıkma teklifi etmezse tabii.




Ben bir aptalım! Bobby neden beni sevsinki! Ama belki gay.. KENDİNE GEL BORA, ama

BoraLo, evden hiç çıkmıyordu. Bobby en sonuna BoraLo'yu merak etti ve ziyaret etme kararı aldı...

Bobby1545: Ben çıkıyorum bir tanem

Kassandra1545: Tamam tatlım. Ama nereye gidiyorsun?

Bobby1545: Can dostumun yanına

Kassandra1545: O adamın neyini seviyorsun? Onunla birlikte takıldığın zaman başından dert eksik olmuyor! V-ve.. benimle, Zoggyle.. Ailenle ilgilenemiyorsun!!

Bobby1545: Aşkım sanki çok abarttın gibime geldi. Sadece hal hatır sorucam ve tekrardan buraya gelicem.

Kassandra1545: Söz ver!

Bobby1545: Neye?

Kassandra1545: Başına dert almıyacağına

Bobby1545: Söz imparoçem!

Kassandra kıkırdasada hala içinde bir korku vardır. Bu korku BoraLo'ya değil, Bobby'nin başına dert alıp aileyi alt üst edebilme gibi birçok olumsuz sonucadır. Belkide hisleri Samantha kadar güçlüdür. Ama biraz farklı.

Bobby'nin gö(t)zünden

Evden çıktım ve BoraLo'nun evine gittim. Kapıyı çaldım. Kapıyı somurtan bir adam açtı. Daha sonra yüzü gülmeye başladı. Ev çok karanlık olduğu için Bobby içerdeki adamı görmüyordu. O adamı BoraLo sanıyordu, ki bu bir gerçek. Takip etmeye başladı.

..: Bobby! Bende seni bekliyordum!

O adam birden odanın ışıkları açtı. Bobby zar zor o adama bakabildi. Birden ışık geldiģ için

Ezan okunuyo çarpılmam dimi-

Ezan bitti devamke

Ya mk az önce +700 kelime yazmıştım kaydetmeyi unuttum yaa! Sikiyim böyle işi!!

BoraLo: Seninle oyun oynayalım mı? Veya aç olmalîsın! Senin en sevdiğin atıştırmalıklardan getirmemi ister misin?

Bobby1545: Çok yorgunum ve aç değilim. Bir bardak kahve rica edebilir miyim?

BoraLo: Tabii! Bende kendime kahve yapayım o zaman.

BoraLo odadan çıkmıştı. Bende odayı biraz araştırmak istedim. Göz attığım zaman çift kişilik bir yatak, oturduğum çalışma masası ve birde giysi dolabı fark ettim. Çalışma masasındaki çekmeceyi açtım. İki tane albüm ve birkaç dosya ve fişler vardı.

Önce albümleri inceledim. Rastgere bir albüm aldım. Bana benzeyen bir kız (?), kırmızı gözlü bir herif ve kanlî bir Steve vardı. Onun dışında BoraLo'nun bana daha önce bahsettiği Player ve Pardox vardı. Diğer albüme elimi attım. Orda sadece ben vardım ve geçirdiğimiz güzel anılar vardı. Ahh.. keşke eskiye dönebilsek... Bu albümü bıraktım ve diğer albümü aldım. Onun kapağını açtığımda yine ben vardım- b-bir dakika neden Kassandra'nın yüzü çizili?! Albümü bıraktım ve dosyaları incelemeye başladım. Orada sadece piskiyatri raporları vardı ve hepsi olumsuzdu.

 ༶•┈⛧♛𝐵𝑜𝑟𝑎𝐿𝑜 𝑠𝑚𝑢𝑡𝑏𝑜𝑜𝑘♛⛧┈•༶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin