Senaryoyu bir arkadaşımdan esninlendim. O kendini biliyor.
BoraLo: Chris, seni düzeltebiliriz!
Bobby: Koş! Koş!
BoraLo Bobby'e bakar. Bobby ona telaşla bakıyordur BoraLo Bobby'e doğru koşacakken birisinin onu bacaklarından tutup kırmızı portala soktu...
Kırmızı portaldan geçince karşımda kırmızı saçlı, gözleri kanlı ve yeşil bir kız vardı. Benden baya uzundu ama. En az 10 cm vardır aramızda (Aynı şey alttaki içinde geçerli Boracım)
BoraLo: Sen kimsin?
Chris1545: Ailenin en sevilmeyem çocuğu, karşında Chris1545 duruyor. BoraLo.
BoraLo: Chris?! Sen oyundan silinmemiş miydin!?
Chris1545: Kardeşlerimden intikam almak için döndüm. Onlar benden Anna'yı aldılar. Bende karşılık olarak onlardan seni alacağım..
Chris BoraLo'nun üzerine yürür ve onu dudaklarından öpmeye başlar. İkisininde ağzından şapırtılar çıkıyordur. Chris BoraLo'dan ayrılmayacak şekilde onu soymaya başlar. Pantolonunu nazikçe çıkarırken tişörtünü sertçe yırtar. Dudaklarını bırakır ve boynuna yapîşır. BoraLo her ne kadar itmeye çalışsada başaramıyordur. Chris bir sülük gibi BoraLo'nun boynuna yapışmîştır. Her öpüşünde Boynunun etrafını dolanır. Bir dolanma turu bitince emmeye başlar. Oda bitince ısırmaya. 3'ünüde aynı hizada yapmıştır. Tekrardan BoraLo'nun dudaklarına yapışır. BoraLo bu esnada Chris'in onu sikmesini izlemiyor. Kendi ile Chris'i ayırmaya çalışıyordur. Chris onu bir çırpıda kucağına alır ve yataģa fırlatır. (Abartmıyorum öyle birşey yaptı)
Chris'in elleri BoraLo'nun boxerına gider. Ellerini boxerın içine sokar. BoraLo inlemelerini durdurmaya çalışıyordur. Bu Chris'in pek hoşuna gitmiyordurki BoraLo'yu kucağına oturtur, boxerını çıkarır ve sertçe BoraLo'nun horozuna gel git yapar. BoraLo artık inlemelerini tutamıyordur. Chris parmaklarını yalar ve BoraLo'nun horozunun ucu ile oynamaya başlar. BoraLo kafasını aşşağıya eğmiştir. Chris'in bacağına ıslaklık gelmesi ile durmuştur. Bu BoraLo'nun idrarı değil, göz yaşıdır.Chris göz yaşları ile parmaklarını ıslatır ve tekrardan BoraLo'nun horozuna gel git yapmaya başlar. Bu sefer îslaklığın sebebi BoraLo'nun boşalmasındandır. Chris BoraLo'nun horozuna bir öpücük bırakır ve onu yüz üstü çevirir. (BoraLo'nun poposu Chris'e bakıyo) Chris deliğin biraz üstüne tükürür ve eliyle onu yayar. Daha sonra elleri ile ileri geri yapmaya başlar. BoraLo sertçe yastıklardan birini tutuyordur. Tüm eşyaları o portaldan gidince yok olmuştur. O yüzden Chris'e birşey yapamıyordur.
Chris en sonunda dayanamaz ve BoraLo'nun içine girer. Girer girmez sıcaklığından dolayı boşalır. BoraLo içinde hissettiği sıvı sayesinde tekrardan boşalır. Chris hepsini sokar ve biraz bekler (Bobby kadar vicdansız diyil bu) BoraLo alışınca yavaşça gel git yapmaya başlar. BoraLo'yu penisini çıkarmadan kucağına oturtur ve BoraLo'nun penisine gel git yapmaya başlar. Uzun bir geceden sonra penisini içinden çıkarmadan, ikiside çıplak bir şekilde uyur.
Canım sıkıldìğı için yazdım. O yüzden kısa oldu. Oy sınırlamaları:
Oy: 5
Yorum: 5
Takip: 1
BoraLo bu gidiştw gebericek sikilmekten (amaç o zaten mk)
Kelime sayisı: 407