BoraLo x Player3914785

172 8 21
                                    

Bir insanın kendini sikmesi biraz ironik değil mi- gerçi bende baaya shipliyorum. Bu bölümden sonra büyük ihtimalle El Lick x El Harkos gelecek. Bölüm geç geldi aile sorunları falan filan çokta sikimdeler her neyse

isteyen kişi: imberen

Ship için minnettarım imberen adlı arkadaşımız :>

Çok beklettim sizi. Sınav haftası zar zor bitti aww

Bölüme geçek:

Jk ile uğraşırken elinde 10.000 dolar bir kayıp ilanı ile Null geldi.. Sonum üzümlü kek gibi olacak sanırım..

Jk ile Null kitapla mesajlaştı.

Jk: Artık BoraLo senin. Ne yapıyorsan yap ona artık.

BoraLo: Ne?! Beni eşya gibi ticaret mi ediyorsunuz!

Jk: Gözlerini çalıp götüne sokmamı istiyorsun sanırım BoraLo.

Null beni sırtlayıp ormandan götürüyordu. Bobby, Kevin, Dave ve Bash orada kalmîştı.. INSANE ölmüştü. Plan başarısız olmuştu..

BoraLo: İNTİKAM ALICAM LAN İKİNİZDENDE!!

Sonda BoraLo'nun sesi çatallaşmıştı. Ama Null çoktan BoraLo'ya sabip olmuştu.

BoraLo'yu bir malikaneye (?) götürmüştü Null. Bir odaya götürdü. Ofis gibi bir yerdi ama yatakta vardı.

BoraLo: Beni burada öldür. Zaten istediğin buydu değil mi?

Ahh neden boş bir botla konuşmaya çalışıyordumki! Bana cevap verek sanki..

BoraLo: Heyy! Sana d-

Birden benim kolumdan tutup ikimizide yatağın altına aldı.

...: NERDESIN PLAYER! SENIN BURADA OLDUĞUNU BİLİYORUZ?

??: ORTAYA ÇIK!

Null: Benim bir işim var tatlım daha sonra sana vakit ayıracağım. Buradan çıkma. Senin canını yakmak istemiyorum.

Dedi ve beni yanağımdan öptü.. Dudakları çok sıcak.. Benim her yerim buz gibi

BoraLo: T-tamam.

Konuştu. O bot değil miydi? Ama konuşan adamlar ona Player diyordu. Yoksa o Player mıydı? O Player'sa beni neden yanağımdan öptü? Y-Yoksa duygularım karşılıklı mı?!

Onun Player olmasını umarak yatağın altında gözlerimi dinlendirdim..

* * *

Uyandığımda yataktaydım. Çok terlemiştim. Kalkmaya yeltendiğimde arkadan kalkmamı bir çift el engelledi.

BoraLo: N-Null?~

Null: İkimizde benim Null olmadıģını biliyoruz Bora~

Arkamı döndüğümde Player vardı.

BoraLo/Player: Seni seviyorum..

Player: İkimizde aynı kişiyiz. Birimiz bir duygu hissederse diğeride ister istemez aynı duyguyu yaşıyor.

BoraLo: Aynı kişi deģiliz biz!

Player BoraLo'nun götüne sert bir şaplak atar.

BoraLo: A-acıttı..

BoraLo'nun gözleri dolmuştu. Player BoraLo ile pozisyonlarını değiştirdi. Yani Player BoraLo'nun üstüne çıkmıştı.

Player: Bu geceni bana ayırırmısın leydim~

BoraLo: O-Olur..

BoraLo başını eğmişti. Görünen o ki utanmıştı.

Player: Nazik davranmaya çalışacağım. Eğer işimi zorlaştırmazsan.

BoraLo: T-tamam bu gece bedenim sana ait.

Player BoraLo'nun horozuna balgam- ( komik bir şaka) tükürür ve eliyle horozuna yayar. BoraLo inlemeye başlar.

Player BoraLo'nun toplarıyla oynamaya başlar (hani şu alttaki ikizler)

BoraLo: Hah~ ahh Player çok iyisin~~

BoraLo'nun horozunu ağzına alır ve ucunu yalamaya başlar. Elleriyle bir yandan gel git yapıyordur.

BoraLo: Imm~ P-Player geldim~!

Player: Biraz sabret birşey alıp geleceğim.~

Player masaya gidip bir şey alır ve tekrardan BoraLo'nun yanına gider. Elindeki şeyi göstermiyordur.

Player: Gözlerini kapat ve üç deyince boşal Boramm

BoraLo: T-tamam ama lütfen hızlı ol..

BoraLo gözlerini kapatır ve horozunun ucunda bir soğukluk hisseder.

Player: bir..

Player: iki..

Player: ÜÇ

Bitirince gözlerimi açtım. Bir şişeye doldurmuştu.

Player: Sorgulama sadece ilk seferimiz olduğu için onun anısını alıyorum. Hem sen olmadın zamanlarda seni hatırlamak için bu sıvıyı içeceğim (;

BoraLo: H-Hey beni utandıyorsun..

Player: Her neyse yarım kalmasın

Player BoraLo'yu ters çevirir. Ayaklarını yatağın yanındaki kilitlere bağlar

BoraLo: Hey bana böyle birşey yapacağını söylemed- ahh~~

İçine iki parmağımı soktum ve deliğini genişletmeye başladım. BoraLo yastıklardan birisine sarılmış, kafasını yastığa gömmüş boğuk inlemeler çıkarıyordu.

Player: Çok dar bunu genişletmeyle uğraşamam. Üzgünüm Boram

BoraLo: AAHhhh~

Player ucunu sokmaya başlamıştı. Hepsini sokmamıştı.

(götü yırtılmasın diye)

BoraLo'nun içerisine yarısını bir anda soktu ve alışmasını bekledi. Birkaç saniye sonra kalan yarısınıda soktu.

BoraLo: Ah~~ Ç-çok kalın ve sert~

BoraLo çıkardığı her harfde Player'ın içinde daha çok sertleştiğini hissediyordur.

Player: Dayanamayacağım artık~~!

Player sertçe BoraLo'nun içerisinde gel git yapmaya başlar. BoraLo her sokup çıkarmasında Player'a daha hızlı yapması için yalvarıyordur.

* * *

Player: Hadi dördüncü tura başlayalım bir tanemm

BoraLo: P-Pplayer lütfen çok yoruldum duş alıp yatalım~.

Player BoraLo'yu kucağına alıp banyoya girer. Onu zemine bırakır, suyu açar ve dolana kadar içinde gel git yapmaya devam eder.

İkiside duş alıp yatarlar.

G.Steve: Player'ı öldürüp BoraLo'yu almaya gelmemişmiydik biz-

G.Alex: Sus la videoya kaydettim her akşam bunların sikişmesini izleyip uyicam

G.Steve: Sen az değilsin ha, kız.

G.Alex: Ama BoraLomun altta canî çıktî-

G.Steve: Aynen ben bile hissettim-

G.Steve: Alexxx

G.Alex: He?

G.Steve: Bir gün bizde böyle-

G.Alex: Burada uyanmasınlar diye susuyorum Steve siktirip gidiyoruz buradan.

G.Steve: Bana bugün bu videoyu göndersene bende akşam uyumadan önce izleyecem.

G.Alex: Tmm nys gidek hadi. Marş marş!!

💦Su içmeyi unutmayın💦

 ༶•┈⛧♛𝐵𝑜𝑟𝑎𝐿𝑜 𝑠𝑚𝑢𝑡𝑏𝑜𝑜𝑘♛⛧┈•༶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin