BoraLo x Codeman

150 4 19
                                    

Shipi yazan kişi: AyranLO

Kendisi bu shipi çok seviyormuş bende o sevinsin diye yazıyorum :)). Zaten bu ship benim ilk shipim ve en sevdiklerim arasında.

Codeman'ı yargılamak için Catalins ile mahzene iniyordum. Mahzene vardığımda Codeman.. Oradaydı.

Catalina: Buralarda olan Minebay ofisine hiç uğradın mı?

...

BoraLo: Çekil Catalina! Sence doğruca sorduğumuzda Codeman cevap verir mi?

BoraLo: Gittin mi gitmedin mi! CEVAP VER!

Alev silahımı Codeman'a doğrulttum.

BoraLo: Yakınlardaki Minebay ofisine gittin mi gitmedin mi!

Codeman: Heh.. Catalina kocan çok tatlı ve yakışıklı~

BoraLo: Sen!

Codeman'a ateş ettim ve onu öldürdüm. Fakat chatte onun ölüm mesajı çıkmamıştı? Boş verdim ve Catalina'ya döndüm.

Döndüğüm an Codeman ile dövüştüğünü gördüm. Nasıl yani? Codeman ölmemiş miydi?

Donmuş vaziyette Codeman'ın Catalina'yı öldürüşünü gördüm.

Elime herhangi bir silahı aldım ve bana doğru yaklaşan Codeman'a doğrulttum. Hala bana yaklaşıyordu. Elimdeki silahı aldı ve yere fırlattı.

Codeman: O lanet kadın öldüğüne göre :))..

Birden bayıldım..

* * *

Uyandığımda zindan gibi birşeydeydim. Codeman başımda dikiliyordu.

Codeman: Aç mısın?

BoraLo: Hayır sadece susadım.

Gitti. Birkaç saniye sonra elinde bir şişe su ile geri geldi. İçimden nedense ona güvenmek geldi. Düşünemiyordum. Bana uzattığı suyu içtim..

Birkaç dakika sonra kendimi garip hissetmeye başladım. Çok garip hissediyordum ve Codeman'a baktıkça daha çok kızarıyordum. Terliyordum.

Codeman: Heh! Pek iyi görünmüyorsun!

BoraLo: N-ne verdin b-bana.?

Codeman: Orta doz bir azdırıcı vermiş olabilirim.

BoraLo: N-ne.!

Codeman: Ya burada sabaha kadar 31 çekeceksin ya da benimle-

BoraLo: Asla.!

Codeman: Hadi ama! Bahse girerimki çekmeyi bilmiyorsundur!

Beynimin bulandığını hissediyordum. Codeman çok.. Çekici.. Hm~

BoraLo: T-amam o-olur..

Codeman üstünü çıkarmaya başladı. Tişörtünü çıkardı ve mhm~ çok yakışıklı ve kaslı~

Codeman BoraLo'ya yaklaşır ve tamamen çıplak yapar. BoraLo'nun horozu kalkmıştır.

Codeman BoraLo'yu dudağından öpmeye başlar. İkiside dillerini birbirinin ağzında gezdiriyordur. Codeman aniden kalkar ve çıkar. Biraz sonra tekrardan gelir.

Codeman: Şimdi eğer benim dediklerime uymazsan canını acıtırım Boram~

Kafamı olumlu anlamda salladım.

Codeman aniden BoraLo'yu kucağına alır ve bir odaya taşır. Yatak odasına..

BoraLo'yu yatağa atar ve horozu ile oynayıp sıkmaya başlar. BoraLo kafasını Codeman'ın ozçmzunu atmıştır.

Codeman sıkıp oynamayı bırakır. BoraLo'yu  yüz üstü yatağa bağlar.

Codeman: Bağırmak yok. Tamam?

BoraLo: mhm~

Codeman altını da çıkarır. Eline pzeraktif alır horozuna takar ve onun üzerine kayganlaştırıcı sürer. Girişine hizlar. Birkaç saniye sonra girer.

BoraLo: AHH~!

Codeman: Ne dedim ben sana? İyikide evde Lady yok. Bu davranışın için cezalandırılacaksın.

BoraLo anlamaz ve Codeman'a bakacakken g#tünde hissettiği acı ile inler.

Codeman: Ceza olarak sana ben girmeyeceğim.

Kırbacı bırakır ve eline titeşimli çakma horoz alıp BoraLo'nun bacaklarını açar ve deliğine  ucunu sokup çalıştırır.

BoraLo: Mhm~ Ahh~ Codeman ö-özür dilerimm~

O horozu BoraLo'ya yavaşça sokar. Biraz beklettikten sonra onunla gel git yapmaya başlar.

BoraLo: ah~ mh~ ~uh~

Öyle yaptıktsn sonra BoraLoyu sırt üstü çevirir ve BoraLo'nun horozunu ağzına alıp ucunu yalayıp emmeye başlar. Bir yandan da ağzıyla gelgit yapıyordur. BoraLo Codemsn'ın ağzına boşalır. Codeman pzeraktifi çıkarıp:

Codeman: Ağzını aç.

BoraLo: Boşaldım işte daha ne-

Codeman BoraLo'nun konuşmasından yararlanarak horozunu ağzına sokar ve saçlarıyla gel git yaptırır. Bir süre sonra boşalır ve onu BoraLo'ya yutturur. İkinci tura başlayacakken BoraLo'nun uyuduğunu görür ve vazgeçip onunla beraber uyur...

Umarım beğenmişsindir :))

 ༶•┈⛧♛𝐵𝑜𝑟𝑎𝐿𝑜 𝑠𝑚𝑢𝑡𝑏𝑜𝑜𝑘♛⛧┈•༶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin