READ BEFORE YOU CONTINUE FARTHER ⚠️

2.3K 61 92
                                    

There are some rules kindly follow:

- DONT BE HIGH WHILE COMMENTING IN MY STORIES...

- BE POLITE TO MY OTHER READERS THEY'RE LIKE MY FAMILY I RAISED THEM WITH MY STORIES SO GOTTA RESPECT THEIR THOUGHTS TOO...

- GURL YOU NEED TO TAKE MY WARNINGS SERIOUSLY THE WARNED STORIES ARE SO DISTURBING LIKE MY RUMOR SO BE CAREFUL...

- DON'T JUDGE ANY CHARACTER IN MY STORIES THEY ALL ARE INNOCENT IN REAL LIFE SO BETTER COME OUT OF YOUR DELULU BEFORE PICKING UP ANY THOUGHTS...

- THESE ARE JUST FICTIONAL STORIES OKAY!...

- RESPECT YOUR IDOLS AND CELEBRITIES PLEASE THEY'RE THE REASON OF MANY SMILES YOU DON'T KNOW...

- DON'T TAKE ANYTHING SERIOUSLY...

- INFORM ME IF YOU'RE FACING ANY PROBLEM...

- DON'T LEAK OUT ANY INFORMATION WITHOUT INFORMING ME...

- AND YOU'RE FORBIDDEN TO COPY MY WORKS...

- I WILL TRY NOT TO ADD SENSUAL GIFS OR IMAGES...

- LASTLY I DEMAND RESPECT GIVE RESPECT TAKE RESPECT...

- I WILL ADD MORE RULES LATER AS I CAN'T REMEMBER ANY NOW LOL...

















How to not get kicked in your ass by Author:

- LOVE MY READERS...

- LOVE ME...

- LOVE YOURSELF...

- I WILL BURN YOUR PUSSY OFF IF YOU BULLY OR HARASS ANYONE IN MY COMMENT SECTION...

- DON'T SHIP ANY IDOL HERE...















Little Basic Information:

- IM AN HOLY AUTHOR I HOPE YOU REALIZED AFTER READING MY STORIES...

- IM AN ASIAN SO OF COURSE IM NOT AVAILABLE 24/7...

- IM AN ELDER KID IN MY WHOLE FAMILY SO PRAY FOR MY UNSTABLE MENTAL HEALTH...

- I LIVE IN BANGLADESH DON'T ASK ME AGAIN :⁠,⁠-⁠)...

- IM MUSLIM...

- GONNA BE 18 SOON BUT STILL I DON'T HAVE MY OWN PHONE I WILL LET YOU KNOW WHEN I HAVE ONE...

- IM PRETTY...

- IM ON FB IG WATTPAD YT BUT NOT ACTIVE FOR SOME REASONS...

- I CALL MY READERS HOE SLUTS BITCHES WHORES AND WHAT NOT BUT I GAVE THEM A NAME 'TANIONS' BANGTAN+ONIONS= TANIONS I HOPE IT MAKES SENSE CUZ BANGTAN MAKES US CRY IN BED OR EITHER WITH THEIR RELATABLE PERSONALITY LIKE ONIONS...

- I MAY SOUND INTIMIDATING SOMETIMES BUT DON'T TAKE ME SERIOUS GOIS UNLESS I ASK YOU SO...

- REQUESTS ARE ALWAYS OPEN AS IM NOT NEWTON THE VIRGIN ASS WHO HAVE ALL THOSE HORNY THEORIES BTW DID YOU KNOW NEWTON DIED VIRGIN?...

Obey! Mr.Kim🔞Where stories live. Discover now