(2 saat sonra)
Hangi hekimi çağıracağız?
Başka bir yere sevk edeceklermiş diye duydum.
Omeganın zehirlendiği ortaya çıkmıştı sarayın yüksek mertebeli çalışanları hemen harekete geçip hizmetkarları sorgulamaya başlamıştı zehirin lokma ve şerbette olduğu düşünülüyordu.
Omeganın zehri vücudundan ilaçlarla yeteri kadar çıkarılsa bile hala zehir damarlarında dolaşıyordu sarayın hekimleri anca bu kadar yardım edebilmişti.
Daha küçük bir sarayda zeki şifacılar ve hekimler tarafından tedavi görecekti. herkes endişe içinde omeganın durumuna bakıyordu fakat asıl sorun omega yaşamazsa ne olacaktı.
(Adetim ağrıdan ölüyorum uhuhuhu)
İzuku'dan
Hiç bir şey hatırlamıyordum ama uyandığımda bir at arabasındaydım ve birinin dizinde yatıyordum. Gözlerimi hafif araladığımda liderin olduğunu gördüm niye bu kadar yakışıklıydıki? başım ağrıyordu kaç saattir uyuyordum ben?..
D-
ÖhmÖksürüp liderin dikkatini umutsuzca çekmeye çalışırken bana baktı.
L-
İyimisin olanları hatırlıyormusun?D-
Hayır, ne oldu ki??L-
Zehirlenmişsin ağrı kesici verdik ağrın yok değilmi?D-
Hayır, yok teşekkür ederim.Aptal aptal lidere tebessüm etmeye çalıştım. o bana bakarken ifadesi hala ciddi olsa bile biraz yumuşamıştı.
Anılar kafama hücum ederken lokma yediğim ve sonra ani acıyla yığıldığım aklıma gelmişti tüm salonun ortasında yığılmıştım gözlerim nedensizce dolmaya başlamıştı az önce sakin olan ben hüngür hüngür ağlıyordum.
(Omegaların ani duygu değişimleri olabilir ve dün İzuku ilk seksini yaptı yani normal :D)
D-
Ö-ölecekmiyim :<Lider benim ağladığımı gördüğünde endişe ile bana baktı
L-
Hayır saçmalama.Liderin soğuk cümlesi ile daha çok ağlarken lider bile ani duygu değişimime anlam vermemişti.
L-
Deku ağlama iyi olacaksın.D-
Nereye gidiyoruz ki beni ölümemi terk edeceksin!Lider beni kucağından kaldırırken sırtımı okşuyordu.
L-
Duygu değişimine mi girdin? Sana daha iyi bakacakları bir saraya gidiyoruz sarayda şuan seni kim zehirledi bulmaya çalışıyoruz durumun gördüğün gibi iyi zehri vücudundan çabucak attın.D-
Sonra beni oraya bırakıp gidecek misin!?L-
Hayır sarayda kargaşa olacağı için ve hala tehlike devam ettiği için buradasın herşey yoluna girince geri saraya döneceksin anladın mı?D-
Sende kal o zaman :<L-
Hep kalamam ama ziyaretine geleceğim.D-
Tamam o zaman.Lider İzuku'nun bir anda bu kadar ağlak olmasına şaşırmıştı. İzuku sakinleşince geri liderin kucağına yatmıştı liderin dudaklarında hafif tebessüm oluşmuşken İzuku tekrar kendini uykuya bıraktı.
_____________Çok tatliş bir bölüm oldu ve İzuku baya rezil oldu.
Bu bölümü Deku_is-mine adlı okuyucuma hediye ediyorum çünkü onu birazcık kandırmış olabilirim :>>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderin Omegası~{Bakudeku Omegaverse}
FanfictionMuhteşem Yüzyıla benzer bir hikaye yazmaya çalışacağım.. İzin almadan esinlenmeyin! Dünyadaki nüfus azlığı her geçen gün sorun oluyordur. Obje olarak kullanılan omegaların yokluğu hissedilmeye başlanmıştır.. Koskocaman dünyada toplasan 10 bin omega...